AndroidHealthClinic

Pretending to be a hybrid athlete

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Eet je nog steeds (veel) clean?
Ja.
Hoe gedetailleerd wil je het hebben?
Ik track al een aantal weken niet meer, maar ik schat 3500-4000 KCal/dag.
En hoe zit je dan qua macro’s?
Ik track al een aantal weken niet meer, dus ik kan daar moeilijk harde getallen op plakken. Ik krijg in ieder geval voldoende eiwitten en vetten binnen.
En hoeveel cardio/hardlopen doe je nu?
Zeer weinig nog, omdat ik het voorzichtig wil opbouwen. Vanochtend bijvoorbeeld 2x6 minuten hardgelopen.
Iemand die moeite heeft om 3500kcal weg te eten of whatever het voorheen was is geen hardgainer en heeft geen drol te maken met z'n metabolisme.
Wat is het dan wel volgens jou?

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het advies al vaker voorbij gekomen, maar wat weerhoud je ervan dagelijks iets als volle chocomel te drinken en/of een handje noten extra te eten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.105
Ik meen ook te herinneren dat je een paar honderd gram aan havermout per dag eet? Als je die omwisselt voor cereal, chocopops oid zal je ook weer makkelijker aan je calorieën pd komen.
Grown up men don't eat choco pops!
Volgens mij is het advies al vaker voorbij gekomen, maar wat weerhoud je ervan dagelijks iets als volle chocomel te drinken en/of een handje noten extra te eten?
Ik zit gemiddeld al op zo'n 500 gram (zo'n grote zak) gezouten pinda's per week, om gemakkelijker aan m'n calorieen te komen.

Geef eens een volledig overzicht van wat je eet. Dan is het makkelijker om tips te geven. Of was het alleen maar een mededeling dat bulken niet meer lukt en zit je niet op hulp te wachten?

Lol wat een achterlijk statement.
Ja en nee.

Ja, in de zin dat normaal gesproken volwassenen niet slechts snoep en kindervoedsel zouden moeten eten, ook groente en fruit trouwens.

Nee, want als je massa wilt moet je dasrvoor de middelen gebruiken die nodig zijn.

Wel als ze het gewicht van een klein jongetje hebben.
Savage burn, hopelijk de juiste combi om ook effect te hebben, keurig!

Wat houdt de term kindervoedsel dan precies in?
download.jpeg

Wat houdt de term kindervoedsel dan precies in?
Je zou kunnen denken aan allerlei ontbijtproducten met kleurtjes en/of veel suiker of zoetstof die met cartoonfiguren, speeltjes en ludieke uitingen op de verpakking zich duidelijk op kinderen richten.

Dat wil niet zeggen dat zulke producten geen nut kunnen hebben in bijvoorbeeld de context van meer kcals binnenkrijgen. Hoogstens dat het citaat van OP in deze context mogelijk niet opgaat.

En als iemand choco pops lekker vindt, moet diegene dat gewoon eten, daar heb ik geen last van.

Je zou kunnen denken aan allerlei ontbijtproducten met kleurtjes en/of veel suiker of zoetstof die met cartoonfiguren, speeltjes en ludieke uitingen op de verpakking zich duidelijk op kinderen richten.

Dat wil niet zeggen dat zulke producten geen nut kunnen hebben in bijvoorbeeld de context van meer kcals binnenkrijgen. Hoogstens dat het citaat van OP in deze context mogelijk niet opgaat.

En als iemand choco pops lekker vindt, moet diegene dat gewoon eten, daar heb ik geen last van.
Ik vind dit eerlijk gezegd onzin. Neem bijvoorbeeld ah huismerk cocopops (of elke andere ontbijtcereal), die heeft geen enkele ludieke uiting of cartoonfiguren op de verpakking. Dus kelloggs cocopops is valt onder de kindervoeding en huismerk cocopops niet?

Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe mensen zoveel moeite kunnen hebben met +-4000kcal.
Volle kwark (500kcal) + banaan (150kcal) + rozijnen 50g (140kcal) + ongebrande notenmix 75g (500) = 1290kcal.
6 boterhammen goed dik besmeerd met pindakaas = 1150 kcal
Magere kwark (250kcal) + ongebrande notenmix 50g (335kcal) + wat fruit en of wat rozijntjes = 700
Heb je nog 900 over voor avondeten... Stelt toch niet zoveel voor? Heb je niet eens ongezond gegeten.
900 kcal avondeten = beetje bakboter + 1 kipfilet + 125g rijst + 200g wokgroenten + misschien 1-2 gekookte eitjes + nog wat saus als je echt wilt (ga je waarschijnlijk al over de 4000 heen)
Klaaaaaar. Ja oké je zit wat hoog in vet, maarja, als je geen shitload aan eten naar binnen krijgt, beter wat meer vet en je kcal halen dan je kcal doel bij lange na niet halen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven