Fitness Seller

Pretending to be a hybrid athlete

Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe mensen zoveel moeite kunnen hebben met +-4000kcal.
Volle kwark (500kcal) + banaan (150kcal) + rozijnen 50g (140kcal) + ongebrande notenmix 75g (500) = 1290kcal.
6 boterhammen goed dik besmeerd met pindakaas = 1150 kcal
Magere kwark (250kcal) + ongebrande notenmix 50g (335kcal) + wat fruit en of wat rozijntjes = 700
Heb je nog 900 over voor avondeten... Stelt toch niet zoveel voor? Heb je niet eens ongezond gegeten.
900 kcal avondeten = beetje bakboter + 1 kipfilet + 125g rijst + 200g wokgroenten + misschien 1-2 gekookte eitjes + nog wat saus als je echt wilt (ga je waarschijnlijk al over de 4000 heen)
Klaaaaaar. Ja oké je zit wat hoog in vet, maarja, als je geen shitload aan eten naar binnen krijgt, beter wat meer vet en je kcal halen dan je kcal doel bij lange na niet halen.
Na je cut….
F6F054AB-0CEE-4C23-B771-FA1D4DB8CCD8.jpeg

Ik vind dit eerlijk gezegd onzin. Neem bijvoorbeeld ah huismerk cocopops (of elke andere ontbijtcereal), die heeft geen enkele ludieke uiting of cartoonfiguren op de verpakking. Dus kelloggs cocopops is valt onder de kindervoeding en huismerk cocopops niet?
Ik ben blij dat op chupa chups ook geen ludieke uiting of cartoonfiguren op de verpakking staan.

Ik vind dit eerlijk gezegd onzin. Neem bijvoorbeeld ah huismerk cocopops (of elke andere ontbijtcereal), die heeft geen enkele ludieke uiting of cartoonfiguren op de verpakking. Dus kelloggs cocopops is valt onder de kindervoeding en huismerk cocopops niet?
Laten we het erover eens zijn dat we het oneens zijn, het wordt anders wel heel erg off topic.

Straks moet er een mod bijkomen om de discussie af te kappen. :D

Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe mensen zoveel moeite kunnen hebben met +-4000kcal.
Volle kwark (500kcal) + banaan (150kcal) + rozijnen 50g (140kcal) + ongebrande notenmix 75g (500) = 1290kcal.
Magere kwark (250kcal) + ongebrande notenmix 50g (335kcal) + wat fruit en of wat rozijntjes = 700
Heb je nog 900 over voor avondeten... Stelt toch niet zoveel voor? Heb je niet eens ongezond gegeten.
900 kcal avondeten = beetje bakboter + 1 kipfilet + 125g rijst + 200g wokgroenten + misschien 1-2 gekookte eitjes + nog wat saus als je echt wilt (ga je waarschijnlijk al over de 4000 heen)
Klaaaaaar. Ja oké je zit wat hoog in vet, maarja, als je geen shitload aan eten naar binnen krijgt, beter wat meer vet en je kcal halen dan je kcal doel bij lange na niet halen.
Ik mis de krentenbollen met kaas

Je hebt nu eenmaal grote eters en niet zulke grote eters.
Dr. Oetker pizza, krijg ik nauwelijks op. Slechts 950kcal, en als ik eerlijk ben heb ik genoeg aan een halve, de tweede helft is al bijna force feeding.
Qua kcal schuif ik tussen de 300 en 2500 om aan te komen of af te vallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.134
Geef eens een volledig overzicht van wat je eet. Dan is het makkelijker om tips te geven. Of was het alleen maar een mededeling dat bulken niet meer lukt en zit je niet op hulp te wachten?
Het was enkel een mededeling. Ik zit niet op nog meer ongetwijfeld goedbedoelde bulking tips te wachten.

Wil je überhaupt wel bulken/groeien of vind je het wel best zo? Dat idee krijg ik namelijk.
Ik vind het wel best zo, als ik zie hoeveel moeite ik er afgelopen jaar voor heb gedaan met bulken en wat het heeft opgeleverd. Het is mooi geweest.

Okay lol. Deze sport doe je ook niet omdat het makkelijk is. Opgever😂
#topic niet meer volgen.

Het was enkel een mededeling. Ik zit niet op nog meer ongetwijfeld goedbedoelde bulking tips te wachten.

Ik vind het wel best zo, als ik zie hoeveel moeite ik er afgelopen jaar voor heb gedaan met bulken en wat het heeft opgeleverd. Het is mooi geweest.
Waarom heb jij een log als je niks wil proberen. Dan kun je het net zo goed thuis op een briefje schrijven.

Mn kinderen reageren ook zo als ze iets niet lukt alhoewel, die blijven het tenminste proberen tot het wel lukt. No offence verder maar wel een beetje karakter en pit erin.

Omdat het niet lukt stel je je doelen bij, dat is echt wel een grote dooddoener.

eerste keer dat ik deze log zie, titel sprak me enorm aan 'vreten zul je'. maar niet zie ik dat je niet meer wilt vreten :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.139
Okay lol. Deze sport doe je ook niet omdat het makkelijk is. Opgever😂
Mn kinderen reageren ook zo als ze iets niet lukt alhoewel, die blijven het tenminste proberen tot het wel lukt. No offence verder maar wel een beetje karakter en pit erin.
Ik weet niet hoe lang jullie mijn logs al volgen, maar het afgelopen jaar was niet mijn eerste bulkpoging. Ik doe al sinds 2015 pogingen om aan te komen. Gebrek aan karakter en doorzettingsvermogen zijn wel de laatste labels die iedereen die mij in real life kent, zou opplakken. En verder denk ik niet dat ik er gelukkig van word om de rest van mijn leven meer eten naar binnen te proppen dan aangenaam is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven