AndroidHealthClinic

Pretending to be a hybrid athlete

Ik weet niet hoe lang jullie mijn logs al volgen, maar het afgelopen jaar was niet mijn eerste bulkpoging. Ik doe al sinds 2015 pogingen om aan te komen. Gebrek aan karakter en doorzettingsvermogen zijn wel de laatste labels die iedereen die mij in real life kent, zou opplakken. En verder denk ik niet dat ik er gelukkig van word om de rest van mijn meer eten naar binnen te proppen dan aangenaam is.
Welke manieren heb je allemaal geprobeerd om aan je surplus te komen, alleen clean eten of ook 'dirty'?

Ik vind het altijd wonderbaarlijk hoe mensen zoveel moeite kunnen hebben met +-4000kcal.
Volle kwark (500kcal) + banaan (150kcal) + rozijnen 50g (140kcal) + ongebrande notenmix 75g (500) = 1290kcal.
6 boterhammen goed dik besmeerd met pindakaas = 1150 kcal
Magere kwark (250kcal) + ongebrande notenmix 50g (335kcal) + wat fruit en of wat rozijntjes = 700
Heb je nog 900 over voor avondeten... Stelt toch niet zoveel voor? Heb je niet eens ongezond gegeten.
900 kcal avondeten = beetje bakboter + 1 kipfilet + 125g rijst + 200g wokgroenten + misschien 1-2 gekookte eitjes + nog wat saus als je echt wilt (ga je waarschijnlijk al over de 4000 heen)
Klaaaaaar. Ja oké je zit wat hoog in vet, maarja, als je geen shitload aan eten naar binnen krijgt, beter wat meer vet en je kcal halen dan je kcal doel bij lange na niet halen.
Een goed bord pasta met gehakt zit je zo op 1500 calorieen, neem nog een lekkere bak ijs na dan raak je een ruime 2000cal, binnen een half uurtje weg :).

Ik kan nog wel een lap tekst schrijven over dit soort eetwissels, ken inmiddels alle trucs wel waardoor ook een bulk op 5000-6000 prima te doen is.

Jaren lang 1000ish calorieën per dag gegeten, het is even schakelen, maar moeilijk? Ja, het eerste jaar wel. Went vanzelf.

Heb het hier verder niet echt gevolgd, maar als @imnewhere écht wil, is er genoeg mogelijk. Zeker op zijn bodyweight en vp.

Topictitel veranderen in: Opgeven zul je!

Ik weet niet hoe lang jullie mijn logs al volgen, maar het afgelopen jaar was niet mijn eerste bulkpoging. Ik doe al sinds 2015 pogingen om aan te komen. Gebrek aan karakter en doorzettingsvermogen zijn wel de laatste labels die iedereen die mij in real life kent, zou opplakken. En verder denk ik niet dat ik er gelukkig van word om de rest van mijn leven meer eten naar binnen te proppen dan aangenaam is.
Wat gaat er naar jouw inziens verkeerd, wat zorgt dat het niet lukt?

Ja het boeit je niet meer, maar wil t toch nog eens herhalen. Er zijn hier tientallen mensen die vast al gezegd hebben om gewoon een glas chocomelk te drinken elke dag, bovenop je dieet. Heb je dat uberhaupt eens 2 weken gedaan?

Zag hier gisteren nog een log van een man die liters kefir dronk en nog een liter chocomel tussendoor ook, dan snap ik het dat je het niet volhoudt. Maar jij? Steek eens een tandje bij

link van de kefir man: https://forum.bodybuilding.nl/topics/fake-natty.433346/

Staat er ergens wat er op een dag/week gegeten wordt? Welke voedingswaren en hoeveel, niet alleen het aantal macros.

Ik zie ook bijna 100 gr vezels een paar jaar terug, is het gelukt dat te veranderen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.151
Ik heb even een break genomen van krachttraining. Inmiddels een volle week geen sportschool meer bezocht. De focus weer wat verlegt naar duursport en dat bevalt me prima.

Ik heb even een break genomen van krachttraining. Inmiddels een volle week geen sportschool meer bezocht. De focus weer wat verlegt naar duursport en dat bevalt me prima.
dikke prima toch?
als dat je ding is dan moet je dat doen.
dingen doen waar je een beetje plezier uit haalt, en geen dingen doen die je tegen staan
alles mag en niks moet.

Doen wat je leuk vind is de beste manier van sporten. :)
Succes!!

Misschien ligt dit je beter, misschien is dit een pauze die je nodig hebt.

Geniet ervan, succes met de loop en blijf vooral posten. Ook als je een nieuwe balans vindt.

• #2.155
Hardlopen en buitensporten in het algemeen bevalt me nu prima. Je trekt je hardloopschoenen aan of springt op je fiets en kan direct beginnen. Veel minder gedoe dan naar de sportschool gaan. Bovendien vind ik het buitensporten in de zomer eigenlijk veel fijner dan binnen. Zeker met die warmte en slecht functionerende airco's in de sportscholen.

Hardlopen en buitensporten in het algemeen bevalt me nu prima. Je trekt je hardloopschoenen aan of springt op je fiets en kan direct beginnen. Veel minder gedoe dan naar de sportschool gaan. Bovendien vind ik het buitensporten in de zomer eigenlijk veel fijner dan binnen. Zeker met die warmte en slecht functionerende airco's in de sportscholen.
Vind je dat niet zonde van je gewicht?

Hoewel fietsen mijn favoriete sport is, vind ik de voorbereiding best bewerkelijk. Juiste bij het weer passende kleding vinden, pomp en plakkers/binnenband mee, klein gereedschap bij chronische problemen, juiste kleding aanpassen (waar bankpasje en pompje niet uitvallen), de snel leeglopende banden op correcte spanning brengen, inbreken door het dakraam om de huissleutel te pakken, enz, enz. En dan een half uur opwarmen voordat je echt aan de bak kan of toch nog even langs huis want de bidons waren leeg.

Hoewel fietsen mijn favoriete sport is, vind ik de voorbereiding best bewerkelijk. Juiste bij het weer passende kleding vinden, pomp en plakkers/binnenband mee, klein gereedschap bij chronische problemen, juiste kleding aanpassen (waar bankpasje en pompje niet uitvallen), de snel leeglopende banden op correcte spanning brengen, inbreken door het dakraam om de huissleutel te pakken, enz, enz. En dan een half uur opwarmen voordat je echt aan de bak kan of toch nog even langs huis want de bidons waren leeg.
haha mooi omschreven ieder zn ding natuurlijk
10 stappen sta ik in mn homegym, 5 in de badkamer :pressing:

• #2.159
Vind je dat niet zonde van je gewicht?
Natuurlijk zie ik mezelf liever met nog iets meer spiermassa rondlopen, maar als ik zie wat de afgelopen 7 jaar me hebben gebracht qua spiermassa, waarbij ik duursport volledig had opgegeven, heb ik het er niet meer voor over om zoveel tijd in de gym door te brengen. Ik blijf wel lid van de sportschool en zal er ook blijven komen, maar dat is dan meer om de spiermassa te onderhouden. Ik moet nu nog even een nieuw evenwicht zien te vinden tussen duur en kracht.

Terug
Naar boven