AndroidHealthClinic

Pretending to be a hybrid athlete

Geen idee, maar googlde ernaar en symptomen kwamen flink overheen wat ik ervaarde alleen ik dacht altijd dat het gewoon simpelweg pip was na een injectie. Altijd beetje bovenkant bil en trok na 2 dagen vanzelf weg.
Sla je bil maar eens over, dan kun je kijken of hetzelfde zich voordoet.
edit: ik kreeg het toen ik begon met hardlopen. 6 weken 2x/pw dryneedling heeft het grotendeels verholpen

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
Maar wat doen we dan met al die fitgirls die niet bij dit apparaat weg te slaan zijn om hun billen te shapen?

Ik snap het niet
Je bent zo n optimal science kutje die als een prinsesje traint en dan word je met de neus op de feiten gedrukt en dan kom je met dit soort tegenargumenten :roflol:

Vroeger gooide mensen ook uitwerpselen uit hun raam

In dat geval, doen we het op jouw manier:

Je doet alles fout want je traint niet zoals Ronnie Coleman

• #2.327
Je bent zo n optimal science kutje die als een prinsesje traint
O.K. bro
Heb je voor dit prinsesje dan ook wat science-based artikelen/onderzoeken waaruit blijkt dat de abduction machine een kutmachine is die het piriformis syndroom kan triggeren? Ben best bereid mijn schema aan te passen.

O.K. bro
Heb je voor dit prinsesje dan ook wat science-based artikelen/onderzoeken waaruit blijkt dat de abduction machine een kutmachine is die het piriformis syndroom kan triggeren? Ben best bereid mijn schema aan te passen.

"Muscular hypertrophy causes an impingement syndrome with pressure on the sciatic nerve"
En los daarvan is het alsnog gewoon een kut apparaat

Maar wat doen we dan met al die fitgirls die niet bij dit apparaat weg te slaan zijn om hun billen te shapen?
Omdat het voelt alsof je daarmee cellulite aanpakt. En/of omdat het geen intensieve oefening is

Je bilspier bestaat uit drie delen. De maximus pak je niet met de abduction (de beweging an sich). Een beetje afhankelijk van hoe je op de machine gaat zitten, pak je de ronding bovenop je bil.

De functie van de grote bilspier is het strekken van de heup, beweging die je oa maakt tijdens het traplopen, springen enz. Zeg maar, voorwaardse bewegingen. Totaal andere beweging dan de abduction, want daar maak je een zijwaartse beweging.

Omdat het voelt alsof je daarmee cellulite aanpakt. En/of omdat het geen intensieve oefening is

Je bilspier bestaat uit drie delen. De maximus pak je niet met de abduction (de beweging an sich). Een beetje afhankelijk van hoe je op de machine gaat zitten, pak je de ronding bovenop je bil.

De functie van de grote bilspier is het strekken van de heup, beweging die je oa maakt tijdens het traplopen, springen enz. Zeg maar, voorwaardse bewegingen. Totaal andere beweging dan de abduction, want daar maak je een zijwaartse beweging.
Doe jij de abduction machine?

Jij hebt ook goede billen als de foto die je postte een beetje een reëel beeld geeft.

Wel zelfde vraag, kan ook "ondanks" zijn.

Kan je dat onderbouwen met wat beeldmateriaal?

Doe jij de abduction machine?

Jij hebt ook goede billen als de foto die je postte een beetje een reëel beeld geeft.

Wel zelfde vraag, kan ook "ondanks" zijn.
Heb er vaak wel een variant (op de machine of met de kabel) tussen zitten. Maar ik heb totaal andere doelen

Kan je dat onderbouwen met wat beeldmateriaal?
Jawel

istockphoto-1168459284-612x612.jpg

cableHipAbductions_00.png

Voor meer plaatjes > Frédéric Delavier. Of dr Donald Duck

TL;DR
Beter die kut studies lezen 😤😤😤

Nee maar zonder gekkigheid, zou je niet baar hebben bij een coach?

• #2.337
Toch nog even een serious note: ik zit al ruim 10 jaar op dit forum, heb al honderden malen de abduction machine voorbij zien komen in trainingslogs, maar lees pas vandaag voor het eerst dat dit een kut apparaat is waar je het piriformis syndroom van kunt krijgen. Dan is het toch niet vreemd dit ik dit niet direct klakkeloos voor waar aanneem?

Laatst bewerkt:
Toch nog even een serious note: ik zit al ruim 10 jaar op dit forum, heb al honderden malen de abduction machine voorbij zien komen in trainingslogs, maar lees pas vandaag voor het eerst dat dit een kut apparaat is waar je het piriformis syndroom van kunt kijken. Dan is het toch niet vreemd dit ik dit niet direct klakkeloos voor waar aanneem?
10 jaar? En nog 0,0 progressie gemaakt. Knap.
Misschien moet je nog een paar studies meer lezen. Dan ga je eindelijk echt progressie maken!

Dan is het toch niet vreemd dit ik dit niet direct klakkeloos voor waar aanneem?
:thumbs:
Eens.

Al had @Gremlin het wel over het specifieke doel waarvoor je dat apparaat of die beweging inzet en dat dat niet het jouwe zou zijn.

Voorbeeld: het gaat op het forum ook heel vaak over Flat BB BP, maar afhankelijk van je doelen en of je er last van krijgt hoef je die ook niet altijd te doen.

:thumbs:
Eens.

Al had @Gremlin het wel over het specifieke doel waarvoor je dat apparaat of die beweging inzet en dat dat niet het jouwe zou zijn.

Voorbeeld: het gaat op het forum ook heel vaak over Flat BB BP, maar afhankelijk van je doelen en of je er last van krijgt hoef je die ook niet altijd te doen.
Deels mee eens, maar een reden waarom hij op de abduction machine zit ontbreekt ook.

Terug
Naar boven