- Waardering
- 11.227
Vorige pagina Stekkie!maar een reden waarom hij op de abduction machine zit ontbreekt ook.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/we-zullen-doorgaan.423264/page-116#post-10959865
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige pagina Stekkie!maar een reden waarom hij op de abduction machine zit ontbreekt ook.
Ja, maar de reden “want ik wil mijn hele lichaam op kracht trainen” is op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd, er zijn 1001 oefeningen waarvan je de meeste niet doet, waarom deze wel?
Had t niet tegen jou hahaha
Omdat ik vind dat je dan ook een abductie beweging moet doen. De abductie machine lijkt me dan een logische eerste keuze.Ja, maar de reden “want ik wil mijn hele lichaam op kracht trainen” is op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd, er zijn 1001 oefeningen waarvan je de meeste niet doet, waarom deze wel?
Dan is een isolatie machine niet het meest voor de hand liggendeHet trainen van de spieren die zorgen voor abductie van de benen, want ik wil mijn hele lichaam op kracht trainen.
Maar als je die beredenering echt volgt zijn er tal van bewegingspatronen die je verwaarloost.Omdat ik vind dat je dan ook een abductie beweging moet doen. De abductie machine lijkt me dan een logische eerste keuze.
Uiteraard moet je keuzes maken, anders zit je dagelijks urenlang in de sportschool, als je letterlijk ALLE bewegingspatronen wilt trainen.Maar als je die beredenering echt volgt zijn er tal van bewegingspatronen die je verwaarloost.
Dus wat is dan de reden dat je voor de abduction machine kiest?Uiteraard moet je keuzes maken, anders zit je dagelijks urenlang in de sportschool, als je letterlijk ALLE bewegingspatronen wilt trainen.
Omdat ik de spieren die ik daarmee train belangrijker vind dan sommige andere bewegingspatronen die zou verwaarlozen.Dus wat is dan de reden dat je voor de abduction machine kiest?
Omdat de rest goed ontwikkeld is, alleen z'n billen nog nietDus wat is dan de reden dat je voor de abduction machine kiest?
Lekker he? Zo op open doel schieten en ecto's pesten.Omdat de rest goed ontwikkeld is, alleen z'n billen nog niet
FixedLekker he? Zo op open doel schieten en natties pesten.
Las eerst 'tandenlozen'.Voor fietsen op behoorlijk niveau...had je aanleg.
Nu moet je echt aan de bak, welkom bij de talentlozen![]()
Zijn al vaak tips gegeven. Wordt niks mee gedaan.Lekker he? Zo op open doel schieten en ecto's pesten.
Billen ben ik eigenlijk best tevreden mee. Erfenis van meer dan 20 jaar wielrennen op behoorlijk niveau.
Geldt dat ook voor de adduction machine? Ik merk bijvoorbeeld dat unilaterale leg presses de adductoren ook flink aanspreken. En pak jij die beide machines (ab- en adductie) wel eens?Kan je misschien beter een paar unilaterale oefeningen in je schema gooien (geen idee of die er nu zijn) aangezien die spieren stabilisatoren zijn, dat is in praktijk veel nuttiger dan de hip abduction machine
Adduction machine geeft bij mijn weten niet zoveel problemen, maar vind het zelf ook een redelijk nutteloze isolatieoefening.Geldt dat ook voor de adduction machine? Ik merk bijvoorbeeld dat unilaterale leg presses de adductoren ook flink aanspreken. En pak jij die beide machines (ab- en adductie) wel eens?
De mannen die ik ken zijn nochtans redelijk fan van hip abduction.3 pagina's tekst over machines die geen vent interesseert.
I'm out.
Oehhhh... die is wel heel dubbelzinnig.De mannen die ik ken zijn nochtans redelijk fan van hip abduction.