- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
FixedDe mannen die ik ken zijn nochtans redelijk fan van mijn hip abduction.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FixedDe mannen die ik ken zijn nochtans redelijk fan van mijn hip abduction.
| Barbell Romanian deadlift | 5 x 11 x 65 |
| Barbell back squat | 10 x 45, 8 x 10 x 47½ |
| Horizontal leg press, unilateral | 10 x 90, 7 x 11 x 90 lbs |
| Lying leg curl | 4 x 11 x 70 lbs |
| Standing calf raise, unilateral, paused @ top & bottom | 4 x 15 x 30 |
| Cable lat pulldown | 10,10,9,8 x 145 lbs |
| Barbell flat bench press, paused | 9,9,8,8 x 57½ |
| Cable row | 4 x 10 x 135 lbs |
| Seated dumbbell overhead press | 10,9,9,8 x 18 |
| Machine pulldown, unilateral | 10,10,9,9 x 60 |
| Machine shoulder press, unilateral | 4 x 9 x 22½ |
| Machine row | 14,13,12 x 35 |
| Machine chest press | 12,11,10 x 21¼ |
Waarom?ik vind dat iedereen die niet medisch is afgekeurd om te mogen squatten, deze beweging moet kunnen beheersen
Smith machine squat is nog veiliger dan bb.Helemaal nadat ik door m'n rug ben gegaan met squatten vlak na de lockdown, heb ik echt een haat liefde verhouding met deze oefening. Dat ik er toch weer mee ben begonnen is omdat ik vind dat iedereen die niet medisch is afgekeurd om te mogen squatten, deze beweging moet kunnen beheersen. Het gewicht wat ik nu gebruik is nog te licht om de quads echt te voelen, die voel ik daarna wel met leg presses. Met squats is het nu safety first en heel voorzichtig weer opbouwen.
Voor beginners, of Sissy's. Het gaat ook om de balans te houden met halter waardoor je meer spieren aanspreekt.
Ik ben van mening dat helemaal niet sporten het meest veilig is voor de beste man
Negatieve aandacht is ook aandachtWaarom heb jij eigenlijk een log? Met advies doe je toch nooit wat en wanneer mensen vragen stellen krijgen ze merendeel van de tijd een gepikeerd of koppig antwoord terug, en dat terwijl je zelf vaak genoeg in de rij staat om op anderen commentaar te geven of kritiek te leveren.
Kan je toch evengoed in een boekje gaan zitten noteren.

Mijn gedachte was en is dat de squat een 'basisbeweging' is, en daarom goed is om in je schema op te nemen (mits je in staat bent te squatten uiteraard). Daarna ging ik uit interesse eens kijken wat ChatGPT hierover te zeggen had en die verwoorde precies wat ik ook dacht, vandaar die screenshot. Maar blijkbaar komt dit verkeerd over bij sommigen.Waarom heb jij eigenlijk een log? Met advies doe je toch nooit wat en wanneer mensen vragen stellen krijgen ze merendeel van de tijd een gepikeerd of koppig antwoord terug, en dat terwijl je zelf vaak genoeg in de rij staat om op anderen commentaar te geven of kritiek te leveren.
Kan je toch evengoed in een boekje gaan zitten noteren.
Dat is het laatste dat ik iemand zou aanraden (en ik ben niet bang van zotte dingen).
AjohChatGPT zegt tegen mij dat jij wat Test E 1500mg ew kan gebruiken, misschien word je dan eindelijk eens een vent
Net zo goed gewoon Rich Piana stijl gwn 2gr test, 600-800gr tren, oxy erbij. Gegarandeerd hartaanval voor je 50e

ChatGPT zegt tegen mij dat jij wat Test E 500mg kan gebruiken, misschien word je dan eindelijk eens een vent

Volgens mij zegt iedereen al jaren dat je moet werken aan je voedingsplan.

Toen ChatGPT nog net nieuw was schreef hij zelfs kuurvoorstellen, maar was echt na 2 dagen al gepatched helaas
Ben jij een hardgainer dan? Je wil toch gewoon niet eten, dat is toch heel wat anders?
Ask DAN?Toen ChatGPT nog net nieuw was schreef hij zelfs kuurvoorstellen, maar was echt na 2 dagen al gepatched helaas