MuscleMeat

Pretending to be a hybrid athlete

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Zaterdag 11/02/23, lower

Barbell Romanian deadlift5 x 11 x 65
Barbell back squat10 x 45, 8 x 10 x 47½
Horizontal leg press, unilateral10 x 90, 7 x 11 x 90 lbs
Lying leg curl4 x 11 x 70 lbs
Standing calf raise, unilateral, paused @ top & bottom4 x 15 x 30

Zondag 12/02/23, upper

Cable lat pulldown10,10,9,8 x 145 lbs
Barbell flat bench press, paused9,9,8,8 x 57½
Cable row4 x 10 x 135 lbs
Seated dumbbell overhead press10,9,9,8 x 18
Machine pulldown, unilateral10,10,9,9 x 60
Machine shoulder press, unilateral4 x 9 x 22½
Machine row14,13,12 x 35
Machine chest press12,11,10 x 21¼

• #2.363
Helemaal nadat ik door m'n rug ben gegaan met squatten vlak na de lockdown, heb ik echt een haat liefde verhouding met deze oefening. Dat ik er toch weer mee ben begonnen is omdat ik vind dat iedereen die niet medisch is afgekeurd om te mogen squatten, deze beweging moet kunnen beheersen. Het gewicht wat ik nu gebruik is nog te licht om de quads echt te voelen, die voel ik daarna wel met leg presses. Met squats is het nu safety first en heel voorzichtig weer opbouwen.

Helemaal nadat ik door m'n rug ben gegaan met squatten vlak na de lockdown, heb ik echt een haat liefde verhouding met deze oefening. Dat ik er toch weer mee ben begonnen is omdat ik vind dat iedereen die niet medisch is afgekeurd om te mogen squatten, deze beweging moet kunnen beheersen. Het gewicht wat ik nu gebruik is nog te licht om de quads echt te voelen, die voel ik daarna wel met leg presses. Met squats is het nu safety first en heel voorzichtig weer opbouwen.
Smith machine squat is nog veiliger dan bb.

• #2.368
Omdat ChatGPT het zegt! ;)

1676235948547.png

Waarom heb jij eigenlijk een log? Met advies doe je toch nooit wat en wanneer mensen vragen stellen krijgen ze merendeel van de tijd een gepikeerd of koppig antwoord terug, en dat terwijl je zelf vaak genoeg in de rij staat om op anderen commentaar te geven of kritiek te leveren.
Kan je toch evengoed in een boekje gaan zitten noteren.

Waarom heb jij eigenlijk een log? Met advies doe je toch nooit wat en wanneer mensen vragen stellen krijgen ze merendeel van de tijd een gepikeerd of koppig antwoord terug, en dat terwijl je zelf vaak genoeg in de rij staat om op anderen commentaar te geven of kritiek te leveren.
Negatieve aandacht is ook aandacht:)

• #2.371
Mijn gedachte was en is dat de squat een 'basisbeweging' is, en daarom goed is om in je schema op te nemen (mits je in staat bent te squatten uiteraard). Daarna ging ik uit interesse eens kijken wat ChatGPT hierover te zeggen had en die verwoorde precies wat ik ook dacht, vandaar die screenshot. Maar blijkbaar komt dit verkeerd over bij sommigen.

ChatGPT zegt tegen mij dat jij wat Test E 500mg kan gebruiken, misschien word je dan eindelijk eens een vent

Terug
Naar boven