Fitness Seller

Pretending to be a hybrid athlete

Fiets jij dan al harder dan 30 gemiddeld?
😝
Screenshot_20220411-201652_Strava.jpg

Opgeschoond, on topic.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.525
Maandag 11-4-2022, push

Push-workout op international bench press day, dus dat was weer flink aanpassen qua volgorde op de maandagavond.

OefeningReps x KgOpm
Incline (30°) barbell bench press, paused10,10,9,8 x 42½
Barbell bench press, paused9,9,8,8 x 52½
Barbell half kneeling landmine press, unilateral8,8,8,8 x 15
Machine converging shoulder press, paused6x20, 9x17½, 11x15, 12x12½gewicht per kant
Machine seated bench press, paused7Fx20, 9x17½, 12x15, 15x12½gewicht per kant
Cable side raise11,11,12,12 x 7licht voorover gebogen
Cable triceps extension12,11,12,11 x 29½met rechte stang

7F betekent: failure op de 7e rep.

Is het een idee dat jij je hele schema post en wij op- of aanmerkingen geven. In één training doe je al 12 sets borst. Ik doe in een hele week 11 sets totaal. Aantal sets zegt niks als het 'junk volume' is. Beter minder sets van goede kwaliteit.

Ik zeg niet dat dat het geval is. Ik weet niet hoe hard jij traint. Maar ik denk dat er nog wel iets te behalen valt met het opstellen van een juist schema en trainen met RIR/RPE. Normaliter lopen de reps per set ook af, bij jou nemen ze bij de cable side raise/tricep extension toe.

• #1.527
Is het een idee dat jij je hele schema post en wij op- of aanmerkingen geven. In één training doe je al 12 sets borst. Ik doe in een hele week 11 sets totaal. Aantal sets zegt niks als het 'junk volume' is. Beter minder sets van goede kwaliteit.

Ik zeg niet dat dat het geval is. Ik weet niet hoe hard jij traint. Maar ik denk dat er nog wel iets te behalen valt met het opstellen van een juist schema en trainen met RIR/RPE. Normaliter lopen de reps per set ook af, bij jou nemen ze bij de cable side raise/tricep extension toe.
Prima. Ik kan vanavond, als ik meer tijd heb, mijn volledige schema wel even posten. Zoals ik al eerder aangaf, is het totaalvolume voor borst momenteel hoog, dus misschien skip ik die derde borstoefening op den duur wel weer. Intensiteit op de werksets is vrij hoog vind ik zelf, minimaal RPE 8 op de compounds voor deze push training.

Laatst bewerkt:
  • #1.528
Is het een idee dat jij je hele schema post en wij op- of aanmerkingen geven.
Mijn huidige schema:
(legs-push-pull-rest) repeat.
Alle oefeningen 4 werksets.

Legs:
Hack squat
Barbell RDL
Leg press
Leg curl, unilateral
Standing calf raise, unilateral
Seated calf raise
Abductie
Adductie

Push:
Incline bench
Flat bench
Half kneeling landmine press, unilateral
Machine press
Machine bench (seated)
Cable side raise, unilateral
Cable triceps extension met rechte stang

Pull:
Pull-up
Barbell bent over row
Machine pulldown
Machine seated row
Cable face pull met rope
Machine biceps curl, unilateral
Dumbbell rear delt fly on incline bench

Mijn huidige schema:

Legs:
Hack squat
Barbell RDL
Leg press *
Leg curl, unilateral *
Seated calf raise *
Abductie *
Adductie *

Push:
Incline bench *
Flat bench
Half kneeling landmine press, unilateral *
Machine press *
Machine bench (seated) *

Pull:
Pull-up *
Barbell bent over row
Machine pulldown
Machine seated row *
Cable face pull met rope *
Zelf zou ik de met * aangegeven oefeningen niet doen.

Mijn huidige schema:

Legs:
Hack squat
Barbell RDL
Leg press
Leg curl, unilateral
Seated calf raise
Abductie
Adductie

Push:
Incline bench
Flat bench
Half kneeling landmine press, unilateral
Machine press
Machine bench (seated)

Pull:
Pull-up
Barbell bent over row
Machine pulldown
Machine seated row
Cable face pull met rope
6 trainingen voor jouw fysiek vind ik iet wat aan de hoge kant. Als je wel 6 trainingen wilt doen, zou ik de werksets per training naar 2 terugbrengen. Anders heb je over alle groepen erg veel werksets in de week. Je zou bij de ene legday focus op de quads kunnen leggen en de tweede sessie op de hamstrings.

Als je 4 dagen wilt trainen kan je bijvoorbeeld upper, lower, push pull doen. Je kan hier creatief in zijn. Aan het einde van de lowerday kan je nog wat upper en arm werk doen. Op push en pull dagen kan je nog wat beenwerk meenemen.

Qua trainen zou ik dicht bij falen trainen. Op isolatie oefeningen kan je wat mij betreft tot falen trainen. Bij compound misschien nog 1 rep in de tank houden. Je kan een trainingsblok indelen waarin de eerste week 1-2 reps in de tank blijven en naarmate je aan het einde van het blok komt houd je minder reps in de tank.

6 trainingen voor jouw fysiek vind ik iet wat aan de hoge kant
Wat maakt zn fysiek voor het aantal keer pw hij traint? Het is niet omdat ie 6x traint dat hij er daarom zo uitziet. Uiteraard is 4 ook genoeg, en 7 teveel van het goede. Maar hij kan prima 6x pw trainen. De enige reden waarom hij er shit uitziet komt door zn kindermaaltijden.

Tevens snap ik niet waarom hier nog moeite gedaan wordt voor TS. Hij doet toch niks met het advies dus stop dan ook met dat te geven.

• #1.532
Ik heb besloten te stoppen met dit log. Ik ben helemaal klaar met alle negativiteit hier.
Mods, mag hier z.s.m. een slotje op?

Ik heb besloten te stoppen met dit log. Ik ben helemaal klaar met alle negativiteit hier.
Gewoon doorgaan man. En zoek uit waardoor het komt dat het niet lukt ik gun je het beste dat trollen is maar voor de grap❤️

Laatst bewerkt:
Gelukkig ben je zelf wel een en al positiviteit, vooral in andermans logjes. Nooit eens negatief, andermans privé gegevens delen (foto's, insta, adres), of dat soort gekkigheid. Zo ben jij gelukkig niet!

• #1.536
Ik heb besloten dit log toch voort te zetten.

Disclaimer:
Kritische vragen en opmerkingen zijn prima, zolang ze op een normale, respectvolle manier worden verwoord. Dit topic kent momenteel 0 (nul) topicbans. Laten we dat zo houden.

Disclaimer:
Kritische vragen en opmerkingen zijn prima, zolang ze op een normale, respectvolle manier worden verwoord. Dit topic kent momenteel 0 (nul) topicbans. Laten we dat zo houden.
Lekker doorgaan

Hoe zien je trainingen er nu uit?

Disclaimer:
Wat is de reden dat jij het noodzakelijk vindt deze post van een disclaimer te voorzien?

• #1.540
Hoe zien je trainingen er nu uit?
Alle oefeningen 4 werksets (tenzij anders aangegeven)

Legs:
Hack squat
Barbell RDL
Leg press
Leg curl, unilateral
Standing calf raise
Abductie
Adductie

Push:
Barbell incline bench
Barbell half kneeling landmine press, unilateral
Machine shoulder press