ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
😝
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
😝
Wedje ik fiets jou eruit zo niet betaal ik kanon en gaan we zuipen opa
Mijn vorige post gemist of hardleers? Voor iedereen die nu nog off-topic gaat, vraag ik een topic-ban aan bij @Sanca SaxonWedje ik fiets jou eruit zo niet betaal ik kanon en gaan we zuipen opa
| Oefening | Reps x Kg | Opm |
| Incline (30°) barbell bench press, paused | 10,10,9,8 x 42½ | |
| Barbell bench press, paused | 9,9,8,8 x 52½ | |
| Barbell half kneeling landmine press, unilateral | 8,8,8,8 x 15 | |
| Machine converging shoulder press, paused | 6x20, 9x17½, 11x15, 12x12½ | gewicht per kant |
| Machine seated bench press, paused | 7Fx20, 9x17½, 12x15, 15x12½ | gewicht per kant |
| Cable side raise | 11,11,12,12 x 7 | licht voorover gebogen |
| Cable triceps extension | 12,11,12,11 x 29½ | met rechte stang |
Prima. Ik kan vanavond, als ik meer tijd heb, mijn volledige schema wel even posten. Zoals ik al eerder aangaf, is het totaalvolume voor borst momenteel hoog, dus misschien skip ik die derde borstoefening op den duur wel weer. Intensiteit op de werksets is vrij hoog vind ik zelf, minimaal RPE 8 op de compounds voor deze push training.Is het een idee dat jij je hele schema post en wij op- of aanmerkingen geven. In één training doe je al 12 sets borst. Ik doe in een hele week 11 sets totaal. Aantal sets zegt niks als het 'junk volume' is. Beter minder sets van goede kwaliteit.
Ik zeg niet dat dat het geval is. Ik weet niet hoe hard jij traint. Maar ik denk dat er nog wel iets te behalen valt met het opstellen van een juist schema en trainen met RIR/RPE. Normaliter lopen de reps per set ook af, bij jou nemen ze bij de cable side raise/tricep extension toe.
Mijn huidige schema:Is het een idee dat jij je hele schema post en wij op- of aanmerkingen geven.
Zelf zou ik de met * aangegeven oefeningen niet doen.Mijn huidige schema:
(legs-push-pull-rest) repeat.
Alle oefeningen 4 werksets.
Legs:
Hack squat
Barbell RDL
Leg press *
Leg curl, unilateral *
Standing calf raise, unilateral
Seated calf raise *
Abductie *
Adductie *
Push:
Incline bench *
Flat bench
Half kneeling landmine press, unilateral *
Machine press *
Machine bench (seated) *
Cable side raise, unilateral
Cable triceps extension met rechte stang
Pull:
Pull-up *
Barbell bent over row
Machine pulldown
Machine seated row *
Cable face pull met rope *
Machine biceps curl, unilateral
Dumbbell rear delt fly on incline bench
6 trainingen voor jouw fysiek vind ik iet wat aan de hoge kant. Als je wel 6 trainingen wilt doen, zou ik de werksets per training naar 2 terugbrengen. Anders heb je over alle groepen erg veel werksets in de week. Je zou bij de ene legday focus op de quads kunnen leggen en de tweede sessie op de hamstrings.Mijn huidige schema:
Alle oefeningen 4 werksets.
Legs:
Hack squat
Barbell RDL
Leg press
Leg curl, unilateral
Standing calf raise, unilateral
Seated calf raise
Abductie
Adductie
Push:
Incline bench
Flat bench
Half kneeling landmine press, unilateral
Machine press
Machine bench (seated)
Cable side raise, unilateral
Cable triceps extension met rechte stang
Pull:
Pull-up
Barbell bent over row
Machine pulldown
Machine seated row
Cable face pull met rope
Machine biceps curl, unilateral
Dumbbell rear delt fly on incline bench
Wat maakt zn fysiek voor het aantal keer pw hij traint? Het is niet omdat ie 6x traint dat hij er daarom zo uitziet. Uiteraard is 4 ook genoeg, en 7 teveel van het goede. Maar hij kan prima 6x pw trainen. De enige reden waarom hij er shit uitziet komt door zn kindermaaltijden.6 trainingen voor jouw fysiek vind ik iet wat aan de hoge kant
Gewoon doorgaan man. En zoek uit waardoor het komt dat het niet lukt ik gun je het beste dat trollen is maar voor de grap❤️Ik heb besloten te stoppen met dit log. Ik ben helemaal klaar met alle negativiteit hier.
Mods, mag hier z.s.m. een slotje op?
Gelukkig ben je zelf wel een en al positiviteit, vooral in andermans logjes. Nooit eens negatief, andermans privé gegevens delen (foto's, insta, adres), of dat soort gekkigheid. Zo ben jij gelukkig niet!Ik heb besloten te stoppen met dit log. Ik ben helemaal klaar met alle negativiteit hier.
Het zijn alleen maar goede tips.Ik heb besloten te stoppen met dit log. Ik ben helemaal klaar met alle negativiteit hier.
Lekker doorgaanIk heb besloten dit log toch voort te zetten.
Disclaimer:
Kritische vragen en opmerkingen zijn prima, zolang ze op een normale, respectvolle manier worden verwoord. Dit topic kent momenteel 0 (nul) topicbans. Laten we dat zo houden.
Wat is de reden dat jij het noodzakelijk vindt deze post van een disclaimer te voorzien?Ik heb besloten dit log toch voort te zetten.
Disclaimer:
Kritische vragen en opmerkingen zijn prima, zolang ze op een normale, respectvolle manier worden verwoord. Dit topic kent momenteel 0 (nul) topicbans. Laten we dat zo houden.