ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat snap ik, naar op de tekening is het niet egaal, vandaar.
Ja oke ik zou nog een hd print krijgen maar nog niets in de mail. Morgen ga ik weer terug om mijn handtekening te zetten 🤞Dat snap ik, naar op de tekening is het niet egaal, vandaar.
Zet hem op !
Komt goed halve liters liggen koud. Zo eem indrinken alvast

Na die fles applejack van gister moet ik eventjes niet denken aan drank ( kon mijn schoonvader wel beter hebben ). Ik zal voor de goede vorm vanavond een Cubaanse sigaar offeren op een goede afloopKomt goed halve liters liggen koud. Zo eem indrinken alvast![]()
Gaat een verlossing zijn vanaf je kan vertrekken, ik ga je proberen te volgen tijdens de race, alvast geniet ervan en veel plezier man!Redelijk zenuwachtig wel. Krijg geen hap door mn keel. 👍
Geen idee of het ook daadwerkelijk werkt maar tnxs. Heb geen kater dat is iig positief 😋Gaat een verlossing zijn vanaf je kan vertrekken, ik ga je proberen te volgen tijdens de race, alvast geniet ervan en veel plezier man!
Succes kerel. Niet verzuipen hèRedelijk zenuwachtig wel. Krijg geen hap door mn keel. 👍