AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je kunt na je duursport uitdagingen het krachttraining ook weer oppakken, er hangen hier nog heel veel bejaarden rond.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Beetje zweten

Screenshot_20220720-152531_Connect.jpg

• #2.211
6844A0E2-7CB2-4049-977A-42D23150D790.jpeg

Vanochtend weer in de gym geweest.
Lastig

• #2.212
Je moet wat
B1835ED9-D613-4501-B415-24E269963F3E.jpeg

• #2.213

Je bent lekker bezig. Doe je ook nog wat echte duurtraining? Ik zie veel hoogtempo en vrij kort… maar gewoon eens op de fiets stappen en vier uur bij 28 per uur beetje vogeltjes kijken, of een duurloop waarbij je een uur of twee rustig aan met 5:45-6:00 een ronde maakt? Zelfde voor gewoon een uur rustig zwemmen…

Denk dat het bouwen van wat aërobe basis jou nog veel sneller zou kunnen maken. Overigens ken ik het bezwaar: saai en te lang zelf ook goed. Ik vond Duurloopje van twee uur zelf ook echt lang duren. Maar merkte wel flinke vooruitgang.

• #2.219
Je bent lekker bezig. Doe je ook nog wat echte duurtraining? Ik zie veel hoogtempo en vrij kort… maar gewoon eens op de fiets stappen en vier uur bij 28 per uur beetje vogeltjes kijken, of een duurloop waarbij je een uur of twee rustig aan met 5:45-6:00 een ronde maakt? Zelfde voor gewoon een uur rustig zwemmen…

Denk dat het bouwen van wat aërobe basis jou nog veel sneller zou kunnen maken. Overigens ken ik het bezwaar: saai en te lang zelf ook goed. Ik vond Duurloopje van twee uur zelf ook echt lang duren. Maar merkte wel flinke vooruitgang.
Na de halve heb ik niet echt veel gedaan het beste was 400km fietsen in een maand ben een beetje zoekende wat ik wil gaan doen.
Die loopjes van nu zijn vooral ff in de warmte lopen en daarna zwembadje in duiken :P

Ik heb de tijd wel alleen ik ken mijzelf ik hou dit twee weken vol en dan stop ik ermee. Misschien met een van de twee beginnen maar goed ik wil ook nog een keer gewoon de focus of fitness houden en dus niet zoveel lopen fietsen of andere dingen erbij doen. En dat ga ik eerst doen denk ik. En ik moet nog naar de fysio voor mijn nek tijdens het fietsen komt er druk op een bepaalde plek waar ik al jaren last van hem maar tijden fietsen dus extra.

We gaan het zien wat te toekomst brengt maar echte lange duurtraining zal wel lastig worden.

• #2.220
402889CD-034A-4D81-AAA8-4929B46917D9.jpeg

Zo middagdienst 😭

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven