- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar dan word ik een skinny mofoJe kunt na je duursport uitdagingen het krachttraining ook weer oppakken, er hangen hier nog heel veel bejaarden rond.
Dat jij na die halve triatlon nog zin hebt om te fietsen gek.
Beetje in beweging blijven heDat jij na die halve triatlon nog zin hebt om te fietsen gek.
Niet goed snikDat jij na die halve triatlon nog zin hebt om te fietsen gek.
Lekker bezig
Halve tamme
Hele tamme
Fixed
Je moeder
Na de halve heb ik niet echt veel gedaan het beste was 400km fietsen in een maand ben een beetje zoekende wat ik wil gaan doen.Je bent lekker bezig. Doe je ook nog wat echte duurtraining? Ik zie veel hoogtempo en vrij kort… maar gewoon eens op de fiets stappen en vier uur bij 28 per uur beetje vogeltjes kijken, of een duurloop waarbij je een uur of twee rustig aan met 5:45-6:00 een ronde maakt? Zelfde voor gewoon een uur rustig zwemmen…
Denk dat het bouwen van wat aërobe basis jou nog veel sneller zou kunnen maken. Overigens ken ik het bezwaar: saai en te lang zelf ook goed. Ik vond Duurloopje van twee uur zelf ook echt lang duren. Maar merkte wel flinke vooruitgang.