XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
Dik onder de 6 uur dus dikke prima.
Screenshot_20220710-165708_Drenthe Loopfestijn.jpg

Screenshot_20220710-173244_Connect.jpg

Zwemmen is uiteraard 1,9km kreeg halverwege al kramp 🤣

Laatst bewerkt:
  • #2.188
Petje af!

Echt knap!
Respect :thumb:

• #2.193
Volgende keer beter! Basis is gelegd

Gevaarlijke mindset om te promoten , maar waardeer de gedachte richting @ThaWasteland

Wat is je volgende wedstrijd? Al een plan van aanpak ? Mvg Hoofd coach sportzaken van de beunhazen orde
Even niets. Misschien een sprint afstand eerst heb nog redelijk wat tijd te winnen bij het switchen en zwemmen 🤣

Laatst bewerkt:
Knap, mooie prestatie.

Even niets. Misschien een sprint afstand eerst heb nog redelijk wat tijd te winnen bij het switchen en zwemmen 🤣
Desalniettemin mooie prestatie , ik doe het je niet na ( tenzij je over stapt naar sumo worstelen) pak een koude rakker en geniet ervan

• #2.198
Poster is binnen 👌
20220718_184901.jpg

Deze komt nog vind ik wel leuk als aandenken.
20220718_100924.jpg

Ga volgend jaar denk ik weer meedoen.
Onder de 5 uur moet wel haalbaar zijn.

Verder ben in goed aan de diarree geweest. Kanaalwater plus 15 yelletjes waren iets teveel😌. En qua krachttraining ja niet veel. ✌

Goed gedaan man :thumb:
Twee jaar geleden had ik niet gedacht dat jij het in je had.
Dat neem ik terug, en ik biedt alsnog mijn excuses daar voor aan.

Misschien toch nog samen trainen met @imnewhere :D hij kan behoorlijk fietsen en is nu aan het joggen voor de 4x1.600mtr aan één stuk van Groningen.

• #2.200
Goed gedaan man :thumb:
Twee jaar geleden had ik niet gedacht dat jij het in je had.
Dat neem ik terug, en ik biedt alsnog mijn excuses daar voor aan.

Misschien toch nog samen trainen met @imnewhere :D hij kan behoorlijk fietsen en is nu aan het joggen voor de 4x1.600mtr aan één stuk van Groningen.
Nee dit doe jij niet. Oh zo'n halve is best goed te doen zonder echte tri training maar wel dat je gewoon kan hardlopen en fietsen. Volledige tri gaat mij niet lukken plus dat wil ik ook niet. Run bike run wil ik nog wel doen. En een paar sprint tri's lijkt mij ook wel leuk. Hopelijk dit jaar een marathon. Maar mijn probleem is is dat ik last krijg bij langere afstanden. Conditioneel gezien loop ik een hele wel uit. Maar ik maak er werk van sub 3 gaat er Hopelijk binnen nu en 3 jaar komen. Dan gaat mijn gym er wel aan want 4/5x naar de gym plus hardloop training gaat hem niet worden icm 5 ploegen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven