ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meedoen is belangrijker dan winnen

Wel een sticker?
Nu even niet
t*ring, lekker man
Heftig man. Knappe prestatie! Goed gewerkt kerel

t*fus weer ook nog regen waaien ellende. Moet zeggen heb het een beetje onderschat maar wel heel vet om gedaan te hebben. Nu bier koud zetten eb fiets schoonmaken
Dat had je natuurlijk vanochtend al moeten doen.
Volgende keer beter! Basis is gelegd
Gevaarlijke mindset om te promoten , maar waardeer de gedachte richting @ThaWasteland
Even niets. Misschien een sprint afstand eerst heb nog redelijk wat tijd te winnen bij het switchen en zwemmen 🤣Volgende keer beter! Basis is gelegd
Gevaarlijke mindset om te promoten , maar waardeer de gedachte richting @ThaWasteland
Wat is je volgende wedstrijd? Al een plan van aanpak ? Mvg Hoofd coach sportzaken van de beunhazen orde
Dankjewel
Desalniettemin mooie prestatie , ik doe het je niet na ( tenzij je over stapt naar sumo worstelen) pak een koude rakker en geniet ervanEven niets. Misschien een sprint afstand eerst heb nog redelijk wat tijd te winnen bij het switchen en zwemmen 🤣
hij kan behoorlijk fietsen en is nu aan het joggen voor de 4x1.600mtr aan één stuk van Groningen.Nee dit doe jij niet. Oh zo'n halve is best goed te doen zonder echte tri training maar wel dat je gewoon kan hardlopen en fietsen. Volledige tri gaat mij niet lukken plus dat wil ik ook niet. Run bike run wil ik nog wel doen. En een paar sprint tri's lijkt mij ook wel leuk. Hopelijk dit jaar een marathon. Maar mijn probleem is is dat ik last krijg bij langere afstanden. Conditioneel gezien loop ik een hele wel uit. Maar ik maak er werk van sub 3 gaat er Hopelijk binnen nu en 3 jaar komen. Dan gaat mijn gym er wel aan want 4/5x naar de gym plus hardloop training gaat hem niet worden icm 5 ploegen.Goed gedaan man
Twee jaar geleden had ik niet gedacht dat jij het in je had.
Dat neem ik terug, en ik biedt alsnog mijn excuses daar voor aan.
Misschien toch nog samen trainen met @imnewherehij kan behoorlijk fietsen en is nu aan het joggen voor de 4x1.600mtr aan één stuk van Groningen.