ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foto vd buurvrouw?
Vind ik niet zo netjes om te posten 😂
Fotos van de buurvrouw?Rug training plus hardlopen & basic fit cardio "pt" met de buurvrouw.
Schouder is wel fucked up door die hond. Die bolle is bijna 30 kilo en tijdens het uitlaten is bij super irritant.
Heeft ze vast wel
Trouwen na 1 keer een rug doen vind ik wel een beetje overdreven hoor
goed bezig! ja wandelen is ook steeds minder mijn ding, ja met de hond lopen in het bos is nog wel relaxed maar zulke lange duurtrainingen zijn wel slopend en saai vindt ik door de trage snelheid i.p.v. fietsen.Ik wist niet dat je van wandelen zo kapot kon gaan. Korte broek was misschien ook niet handig. Half onderkoeld in een bushokje gewacht om uiteindelijk bij een oud vrouwtje binnen kunnen wachten. Twee koppen thee gehad.
Leuke ervaring doen we nooit weer.![]()
Kerel ik kan niet meer lopen. Heb mij hier echt op verkeken. Maar goed wel weer een leuke ervaringgoed bezig! ja wandelen is ook steeds minder mijn ding, ja met de hond lopen in het bos is nog wel relaxed maar zulke lange duurtrainingen zijn wel slopend en saai vindt ik door de trage snelheid i.p.v. fietsen.
Wat vreemd na 48km wandelen.Kerel ik kan niet meer lopen. Heb mij hier echt op verkeken. Maar goed wel weer een leuke ervaring
Door de duinen wandelen. Na 5km aan zandduinen op en af lopen voel je em wel.goed bezig! ja wandelen is ook steeds minder mijn ding, ja met de hond lopen in het bos is nog wel relaxed maar zulke lange duurtrainingen zijn wel slopend en saai vindt ik door de trage snelheid i.p.v. fietsen.