- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dit toevallig HELL93?Iemand ging een keer een discussie met me aan toen ik dat een wijsteentje noemde. 😂 Belachelijk, zo heet dat niet!
Prima, je snapt me wel. 😄
Daar kan jewaarschijnlijk nog wel even van nagenieten.
Neeeee...
Het lukt me maar niet om dit anders te lezen dan "wij-steentje", terwijl ik weet wat er staat en wat je bedoelt.Iemand ging een keer een discussie met me aan toen ik dat een wijsteentje noemde. 😂

Lekker bezig!Tempo loopje. Gaat steeds beter. Hopelijk in december een PR op de halve tamme marathon. 🤞✌️
![]()
![]()
![]()
Pr nu is
Goed bezig!!Vanochtend naar de gym geweest ✌️. Koelelementen binnen voor mijn koudwaterbadje om het iets kouder te maken🤞.
Traag loopje gedaan. Gelijk even langs het zwembad abonnement afgesloten want zwemmen 🏊 moet ik nog leren borstcrawl dan.
Morgen de fiets weer even van de muur trekken.
![]()
![]()
Aan de schaduw te zien was @apfelstrudel ook aanwezig 😋.
Het iets gerichter trainen komt beetje bij beetje. Dus als ik straks weekend heb dan pak ik er even een stuk appeltaart met slagroom bij en ga ik voor poging 999.
Dankjewel 👍
Ja ik train al jaren niet echt benen ivm hardlopen en blessuregevoelig. 😂Ik rijd sinds kort ook weer rondjes van een uur of meer. Hoe combineer jij dat het KT van de benen?
Bij hardlopen adviseren ze om de lange duurloop zover mogelijk bij de benen vandaan te doen, maar ik had meer last van sprints.Ik rijd sinds kort ook weer rondjes van een uur of meer. Hoe combineer jij dat het KT van de benen?
Ik denk niet dat er iets van structuur of regelmaat gaat onstaan in mijn fietsen, UB kan ik gewoon doen wanneer en hoe ik het wil. LB wil ik niet helemaal verwaarlozen.Bij hardlopen adviseren ze om de lange duurloop zover mogelijk bij de benen vandaan te doen, maar ik had meer last van sprints.
Huberman (Huberman labs) traint 1x benen en doet 1x intensieve cardio met benen.
Eigen ervaring is dat het makkelijker is om 3x pw UB/LB te trainen, dan 3x pw LB.
Lastig als je geen hart hebt...Over twee weken een Inspanningstest met hartslagzones en VO2max in de planning.
Wou dit altijd al een keer doen. En er zit nu een in de buurt. 🏃♂️💪
Hahaha goeie grap +1.
Goeie zit ik ook aan te denken.Over twee weken een Inspanningstest met hartslagzones en VO2max in de planning.
Wou dit altijd al een keer doen. En er zit nu een in de buurt. 🏃♂️💪