AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nu voor de tweede keer zonder muziek op gelopen. Dat is toch wel anders.

IMG_8128.jpeg
Als je niet op het ritme van de muziek kan lopen, hoe houd je dan het tempo er in?

Wel grappig dat het bos grenst aan de 'hout weg' :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Als je niet op het ritme van de muziek kan lopen, hoe houd je dan het tempo er in?

Wel grappig dat het bos grenst aan de 'hout weg' :o
Dit was een traag loopje 😌 maar ik heb nooit perse up tempo erop. Kan gerust een podcast luisteren en “snel” lopen of rap luisteren. 🙂

Maar je bent nu veel bewuster van je ademhaling/omgeving/gedachtes.

Emmerdennen boslaan houtweg het lijkt wel alsof iemand een geintje uit heeft gehaald hè 😂

Dit was een traag loopje 😌 maar ik heb nooit perse up tempo erop. Kan gerust een podcast luisteren en “snel” lopen of rap luisteren. 🙂

Emmerdennen boslaan houtweg het lijkt wel alsof iemand een geintje uit heeft gehaald hè 😂
Misschien staan of stonden er wat bomen ?

Oké. Dus dit bevalt wel? Of is het iets wat je van jezelf moet doen?

Nou echt!!!

• #2.707
Ik luister vaak podcasts of luisterboeken. Dan heb je niet echt last van dat je een ander ritme gaat lopen ofzo. Overigens dikke aanrader: Shokz openrun pro. Die werkt met botgeleiding, dus je oren blijven gewoon open. Zeker met wat pittigere trainingen ben je toch meer alert op verkeer. Ik durf deze
Zelfs op de racefiets te dragen! Want je hoort alles aankomen.

Ik zie nu dat je de marathon gaat lopen. Heel veel succes! Als je vragen hebt, last maat weten.

Ik luister vaak podcasts of luisterboeken. Dan heb je niet echt last van dat je een ander ritme gaat lopen ofzo. Overigens dikke aanrader: Shokz openrun pro. Die werkt met botgeleiding, dus je oren blijven gewoon open. Zeker met wat pittigere trainingen ben je toch meer alert op verkeer. Ik durf deze
Zelfs op de racefiets te dragen! Want je hoort alles aankomen.
Die heb ik zelf ook, maar als er een auto langs komt hoor ik helemaal niks meer. Kan dat ding wel harder zetten, maar als je dan je vingers in je oren doet merk je hoe luid 'ie echt staat.

Die heb ik zelf ook, maar als er een auto langs komt hoor ik helemaal niks meer. Kan dat ding wel harder zetten, maar als je dan je vingers in je oren doet merk je hoe luid 'ie echt staat.
Tsja, dat is de bedoeling ook, dat je die auto hoort. Hier ook boeren met soms enorme machines. Die hoor ik toch graag aankomen op die smalle weggetjes.

• #2.715
Ik zie nu dat je de marathon gaat lopen. Heel veel succes! Als je vragen hebt, last maat weten.
Dankjewel B. Die staat nog wel even in de vriezer. Laatst weer een halve gelopen en zoals het hoort bij 18km weer last.

Tegenwoordig doe ik wel een warming up srretches enzo oefeningen blablabla. Dus dit zou het moeten verhelpen.

In december heb ik een halve staan dus even kijken hoe het dan gaat. 🤞

• Like
Waarderingen: BB_
  • #2.718
En, blij met je nieuwe speelgoed? :)
Dat sowieso 😎.

Mooi dat de postbode hem gewoon bij de Voorde neer heeft gelegd waar iedereen zo hij kan. Ipv in de tuin waar hij wat veiliger ligt en ook als afgesproken plek heb afgesproken.

Stuur ik nog wel even een mail over. Want zo ben ik.

• Like
Waarderingen: Loca
Dat sowieso 😎.

Mooi dat de postbode hem gewoon bij de Voorde neer heeft gelegd waar iedereen zo hij kan. Ipv in de tuin waar hij wat veiliger ligt en ook als afgesproken plek heb afgesproken.

Stuur ik nog wel even een mail over. Want zo ben ik.
Of je schakelt onze martiale kok in.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven