Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
Goeie zit ik ook aan te denken.
Laat je hem doen d.m.v lactaat test? Of ademgas analyse?
Ga zo door 👌
Ja dat weet ik niet. Die ademanalyse is 270€ en die ik wil doen 200€ en dat vind ik duur gevoeg. Aangezien ik hier hoogstwaarschijnlijk niets mee ga doen 😅. Maar ik vind het gewoon leuk om eens te doen en kijken wat mijn conditie is en welke waardes ik uitkom.

Ja dat weet ik niet. Die ademanalyse is 270€ en die ik wil doen 200€ en dat vind ik duur gevoeg. Aangezien ik hier hoogstwaarschijnlijk niets mee ga doen 😅. Maar ik vind het gewoon leuk om eens te doen en kijken wat mijn conditie is en welke waardes ik uitkom.

Ik wou hem hier doen scheelt wel wat euro's als ik jouw zo hoor.
Maar volgens mij is dit voor jouw aardig uit de richting.
Hoezo niks mee doen? Als je het eenmaal zo duidelijk in kaart brengt kan je er juist wat mee doen toch?
Maar ik snap je punt haha grijs trainen

• #2.685

Ik wou hem hier doen scheelt wel wat euro's als ik jouw zo hoor.
Maar volgens mij is dit voor jouw aardig uit de richting.
Hoezo niks mee doen? Als je het eenmaal zo duidelijk in kaart brengt kan je er juist wat mee doen toch?
Maar ik snap je punt haha grijs trainen
Ook nog wel redelijk aan de prijs. Ja ik woon in het mooie Drenthe.
IMG_8115.png

Ja ik ben nu beertje bij beetje wat gerichter aan het trainen. Maar vind het gewoon leuk om een keer te doen.

Ook nog wel redelijk aan de prijs. Ja ik woon in het mooie Drenthe.
IMG_8115.png

Ja ik ben nu beertje bij beetje wat gerichter aan het trainen. Maar vind het gewoon leuk om een keer te doen.
Losse inspannings test (ademgasanalyse) is 149,95€ waar je nu na kijkt is een heel pakket, 400+ euro vind ik ook wat te gortig.

👌 goed bezig thuggish nuggish

• #2.694
Max 10% kilometers meer per week en 80% zone 1-3.
Ja dat zal ik even in kaart brengen. Daar zit ik nu wel ruim boven 😂. En dan niet teveel erbij doen. Half Mei juni begin juli beetje stilgezeten. Daar verder geen last meer van dus dat is mooi.

Als alles goed gaat dan kan ik ook meer evenementjes doen qua hardlopen volgend jaar. 👌

Ik lees gebak met slagroom 😌

Is een week niet lang?
Iedere week een beetje meer (of zwaarder of harder of weet ik veel) en dan een week wat minder.

Gewoon een weekje je volume en intensiteit wat terugschroeven dat je meer dan kan herstellen. Dat weekje deload groeit gewoon mee met de rest, is gebaseerd op de laatste week.

• #2.698
Iedere week een beetje meer (of zwaarder of harder of weet ik veel) en dan een week wat minder.

Gewoon een weekje je volume en intensiteit wat terugschroeven dat je meer dan kan herstellen. Dat weekje deload groeit gewoon mee met de rest, is gebaseerd op de laatste week.
Ja oké dus light slagroom afwisselend met volle?

komt goed. 💪👍

Ja dat zal ik even in kaart brengen. Daar zit ik nu wel ruim boven 😂. En dan niet teveel erbij doen. Half Mei juni begin juli beetje stilgezeten. Daar verder geen last meer van dus dat is mooi.

Als alles goed gaat dan kan ik ook meer evenementjes doen qua hardlopen volgend jaar. 👌
Als je niet geblesseerd wilt raken is dat wel verstandig. Die 20% intensief mag dan wel weer echt intensief l… en de rest heel rustig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven