ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Trage loopjes. Je deze was eigenlijk nog te snel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trage loopjes. Je deze was eigenlijk nog te snel.

Die (halve) Ironman gaat er ook komen?![]()
Zo dat was alweer een poosje geleden. Nu de borstcrawl leren. 😂
Als ik ooit een echte iron ga doen dan is het een hele.
Bij de hardlooptest is het mogelijk dat andere tests (hartfilmpje?) niet lukken. Daarom koos ik ooit voor fietstest, terwijl ik niet wielren.Het was dus toch een fiets test maar dat geeft niet.
Voorafgaand hartfilmpje gemaakt.Bij de hardlooptest is het mogelijk dat andere tests (hartfilmpje?) niet lukken. Daarom koos ik ooit voor fietstest, terwijl ik niet wielren.
Nette VO2max!
Dat is net wel/niet hoogste niveau?
Bij mij deden ze (denk ik) toen hartfilmpje in rust en tijdens activiteit.
Blijft netjes.
Ja ik had wel 10 stickers op iig tijdens het fietsen.Bij mij deden ze (denk ik) toen hartfilmpje in rust en tijdens activiteit.
Ja eerste keer. Volgende keer gaat het wel beter. Ben ook nog “herstellende” van m’n blessure/operaties. Niet dat ik veel hoger had kunnen scoren. Maar het heeft ook niet in m’n voordeel gewerkt.Blijft netjes.
Is ook een momentopname, lekker belangrijk, uiteindelijk gaat het om de tijden die je neerzet en of je beter of slechter wordt.
ja uiteindelijk wel denk ik.
Als je nu aan de zijkant van de loopband gaat staan, de loopband aandoet, er op springt als hij op volle snelheid is en zorgt dat je dat opneemt en op dbb post? 🙏Wel kloten dat je niet gelijk volle snelheid kan beginnen. Dan mis je toch gelijk 20 seconden
Ben jij soms PT ofzo?Als je nu aan de zijkant van de loopband gaat staan, de loopband aandoet, er op springt als hij op volle snelheid is en zorgt dat je dat opneemt en op dbb post? 🙏
![]()
Koppie koppie jij. Sta jij achter mij om mij op te vangen 😌Als je nu aan de zijkant van de loopband gaat staan, de loopband aandoet, er op springt als hij op volle snelheid is en zorgt dat je dat opneemt en op dbb post? 🙏
![]()
Tuurlijk! Dan val je eindelijk voor mij!Koppie koppie jij. Sta jij achter mij om mij op te vangen 😌
Maar dan vang je mij niet op. 🧐