MuscleMeat

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
Nieuw pakkie
IMG_8159.jpeg

En 20km gefietst 🚲

• #2.745
Die (halve) Ironman gaat er ook komen?
Als ik ooit een echte iron ga doen dan is het een hele.

Als ik de donaties rond krijg om mee te mogen doen met KiKa halve triatlon dan ga ik die volgend jaar doen. Zo niet dan kies ik een andere hier in de buurt uit.

• #2.748
Het was dus toch een fiets test maar dat geeft niet. Hier wat uitslagen van de test.
Conditie is wel goed gelukkig. BMI kan wat minder maar goed. Die appeltaarten eten zichzelf niet op he.

Vet kwam uit op net onder de 19 huidplooimeting.
Ik ben wel tevreden. Ademen met zon masker op was ook wel vaag en lastig.

score.png
score1.png
score2.png
scroe3.png

• #2.750
Bij de hardlooptest is het mogelijk dat andere tests (hartfilmpje?) niet lukken. Daarom koos ik ooit voor fietstest, terwijl ik niet wielren.

Nette VO2max!
Dat is net wel/niet hoogste niveau?
Voorafgaand hartfilmpje gemaakt.

Ja net niet. Volgend jaar dan maar 💪😋

• #2.752
Bij mij deden ze (denk ik) toen hartfilmpje in rust en tijdens activiteit.
Ja ik had wel 10 stickers op iig tijdens het fietsen.

Blijft netjes.

Is ook een momentopname, lekker belangrijk, uiteindelijk gaat het om de tijden die je neerzet en of je beter of slechter wordt.
Ja eerste keer. Volgende keer gaat het wel beter. Ben ook nog “herstellende” van m’n blessure/operaties. Niet dat ik veel hoger had kunnen scoren. Maar het heeft ook niet in m’n voordeel gewerkt.

Ga je ook met deze Info trainen?
ja uiteindelijk wel denk ik.

• #2.753
LONGFUNCTIE-ONDERZOEK FVC [l] 5,81 ( 107% pred) FEV1[l] 4,37 ( 98% pred) FEV1/FVC[%] 75%

Het verloop van de flow-volume curve is normaal Conclusie: Normale longfunctie (gering obstructief) ECG (hartfilmpje) IN RUST Conclusie: Niet afwijkend MAXIMALE INSPANNINGSTEST OP FIETS-ERGOMETER met

ademgasanalyse Protocol : RAMP-protocol 20 Watt/min vanaf 50 Watt.

Reden tot stoppen : combinatie Maximaal vermogen [Watt] : 413 Watt = 4,7 Watt/kg

Hartslagverloop : Normaal Maximale hartfrequentie [/min] : 195 slagen/min ( 105% pred)

Herstel hartfrequentie na 2 min [/min] : 140 slagen/min
Bloeddrukverloop : Normaal, Maximaal gemeten : 200/90 mmHg Inspannings-ECG : Geen zuurstofgebrek van de hartspier, geen ritmestoornissen

Maximaal zuurstofopnamevermogen geschat/gemeten: 4.4 l/min; 50 Ventilatoir omslagpunt bij belasting [Watt] : 326 Watt bij hartfrequentie [/min] : 171 slagen/mi

Zo nog ff zwemmen 🏊
IMG_8296.jpeg

• #2.755
Met 3 tempowisselingen erin. Hartslag zakt nog klein beetje gelukkig daarna.

Wel kloten dat je niet gelijk volle snelheid kan beginnen. Dan mis je toch gelijk 20 seconden

Loopband Basic-Fit training. Wel lekker op zich

IMG_8344.jpeg
IMG_8343.jpeg

IMG_8345.jpeg

Wel kloten dat je niet gelijk volle snelheid kan beginnen. Dan mis je toch gelijk 20 seconden
Als je nu aan de zijkant van de loopband gaat staan, de loopband aandoet, er op springt als hij op volle snelheid is en zorgt dat je dat opneemt en op dbb post? 🙏

sport-fail-running-fail.gif

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven