ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke taal beheers je dan wel?
Zwakzinnig Nederlands wel.
Een kok die postbodes high kicks in het gezicht geeft als die afspraken niet nakomen en dan ook nog brutaal zijn.
O die vreetzak.Een kok die postbodes high kicks in het gezicht geeft als die afspraken niet nakomen en dan ook nog brutaal zijn.
Ja, die. De Nederlandse Gordon Ramsay.
Die komt uit dezelfde regio.
Zou zo'n man een whiplash kunnen krijgen? Hij draagt al een brace!
Kan zijn eigen neus breken met z’n onderkinZou zo'n man een whiplash kunnen krijgen? Hij draagt al een brace!
Wie zou zijn veters strikken? Dat is dan fysiek toch ook niet mogelijk?
Dan is ie gratis. Pm me voor hoe en wat.Dat sowieso 😎.
Mooi dat de postbode hem gewoon bij de Voorde neer heeft gelegd waar iedereen zo hij kan. Ipv in de tuin waar hij wat veiliger ligt en ook als afgesproken plek heb afgesproken.
Stuur ik nog wel even een mail over. Want zo ben ik.
Instappers?Wie zou zijn veters strikken? Dat is dan fysiek toch ook niet mogelijk?
Die kerel drinkt altijd jus op tv (niet dat ik daar vaak naar kijk), echt gruwelijk om te zien.
Jus waar ze vlees in bakken?Die kerel drinkt altijd jus op tv (niet dat ik daar vaak naar kijk), echt gruwelijk om te zien.

Nee, uit een kannetje om over de gerechten uit te gieten, dat doet hij bij bijna elk kookprogramma waar hij aan meedoet. Echt onvoorstelbaar.
Handje of hele zak meteen?Instappers?
Hoe dan ook ik pak er nog even een paar.![]()
Een handje

Ik denk eerder Martin Blöte.
Is ie nu al stuk of liep je echt zo langzaam.![]()
Eerste rondje nieuwe horloge ⌚️
Ook nog gym geweest.