ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nee veeg gewoon af met papier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee veeg gewoon af met papier.
Doe ik als ik weekend heb mister een kuit. 😋 ik kom zaterdagochtend af.
Spiegels?Daarna bubbelbad watergevecht met een “beperkte” jongeman. Hij begon😌

Doe ik als ik weekend heb mister een kuit. 😋 ik kom zaterdagochtend af.
O nee dat niet. Maar ik heb nu al getraind en heb vanavond nachtdienst. Dus ik weet niet of ik morgen überhaupt ga trainen en na m’n tweede nacht is het ook maar afwachten hoe ik mij voel. En ik heb al een poosje niet gelopen dus dat ga ik eerst doen. Dus dan plan ik het liever in m’n weekend in heb ik mooi de tijd.Ben benieuwd, weekend ben je natuurlijk op je best?
Oo ja ik trainde met iemand mee. 🙂
En m’n mobiel houder is ook nog niet binnen en ik durf niemand te vragen om even op te nemen.
Zo ben ik

Altijd maar smoesjes.O nee dat niet. Maar ik heb nu al getraind en heb vanavond nachtdienst. Dus ik weet niet of ik morgen überhaupt ga trainen en na m’n tweede nacht is het ook maar afwachten hoe ik mij voel. En ik heb al een poosje niet gelopen dus dat ga ik eerst doen. Dus dan plan ik het liever in m’n weekend in heb ik mooi de tijd.

Patat airfryer generatie 😌Ik had hem gewoon ergens neergezet, heb je toch beide niet voor nodig bro. Welke generatie ben jij eigenlijk![]()
Ik heb alleen m’n mobiel verder geen hoesje of iets dus zo neerzetten gaat lastigIk had hem gewoon ergens neergezet, heb je toch beide niet voor nodig bro. Welke generatie ben jij eigenlijk![]()
Zo ben ik
Ik heb alleen m’n mobiel verder geen hoesje of iets dus zo neerzetten gaat lastig
Patat of friet?

Ik ben niet boos, ik ben gewoon teleurgesteld.Ik heb alleen m’n mobiel verder geen hoesje of iets dus zo neerzetten gaat lastig
Na m’n filmpje wordt je er niet beter op hoor.