Dus dan maar thuis blijven afrukken. Ja, kan ook.
Pak je wel een h**r dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus dan maar thuis blijven afrukken. Ja, kan ook.
Nee de tijd die ik erin moet steken om daar heen te gaan ben ik hier al klaar 😂. Maar wel eens gedaan maar ook niet zo mijn ding.Dus dan maar thuis blijven afrukken. Ja, kan ook.
Pak je wel een h**r dan?
Dat niet maar scheelt niet veel 😂
Soms is er dus niemand?
Hoezo niet?
Ik zie dat het niet een basis 4 ploegen rooster is waarbij je 6 van de 8 dagen werkt en op een 42-urige werkweek uitkomt. Meer dan 40 mag niet structureel ingeroosterd worden in ploegendienst.
Haha waarin paste schoonheid. 🤣🤣🤣Ik heb die fout in het verleden ook gemaakt en ben er altijd beter uitgekomen toen ik dingen probeerde die daar niet in paste.
Deze is 36uur volgens mij meende ik ongeveer pak hem beet.Ik zie dat het niet een basis 4 ploegen rooster is waarbij je 6 van de 8 dagen werkt en op een 42-urige werkweek uitkomt. Meer dan 40 mag niet structureel ingeroosterd worden in ploegendienst.
Heb ik niet om. Miskoop van het jaar vorig jaar dan. Dus wattage moet je niet naar kijken.14 maanden alcohol. Laat je lever even nakijken 🥳
Enneh gemiddeld 378w? Als ik dat vermogen loop dan zit ik op 4:30/km ofzo. Jij hebt ook een Stryd toch?