ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wees maar blij dat je niet aan de Damloop zou meedoen.Gaat ze puur om het geld. Ook geen medailles maar wel 20€ betalen.
Ik sta overigens niet in de uitslagen. Ik word gewoon geboycot 😂😂 nee zal wel weer iets mis zijn gegaan.
Ook de tijd registratie gaat anders dan normaal. Ik hou erover op. Ik doe gewoon niet meer mee. 😌
Wees maar blij dat je niet aan de Damloop zou meedoen.
Jij had waarschijnlijk ook makkelijk kunnen lopen.Nou ik was gewoon gaan lopen. Dan maar op tv. 😂 zwak hoor van de organisatie. Plus het is sowieso altijd op eigen risico.
Ja in de regen rennen vind ik ook geen probleem en nog wel lekker ook. Fietsen niet nee. Koud vies ellende schoonmaken etc et. EtcBeter dan in de regen fietsen. Ik vond het vandaag nog wel lekker rennen in de regen. Maar in de regen fietsen... heb er echt een teringhekel aan.
Het ergste is die gore modder/zand/bladershit overal.Ja in de regen rennen vind ik ook geen probleem en nog wel lekker ook. Fietsen niet nee. Koud vies ellende schoonmaken etc et. Etc
We zien wel waar het geld zit!Voor de winterperiode kickr maar even uit het stof gehaald![]()
Werkt een stuk makkelijker zo![]()
![]()
had je maar een vak moeten leren.
Fiets schoonmaken gaat snel met een tuinslang en iets drukverhoging.Ja in de regen rennen vind ik ook geen probleem en nog wel lekker ook. Fietsen niet nee. Koud vies ellende schoonmaken etc et. Etc
Had dit eerder gezegd. Ik verkoop de boel gelijk. En koop fietskleding voor in de winterFiets schoonmaken gaat snel met een tuinslang en iets drukverhoging.
Er is tegenwoordig ook veel waterdichte en ademende fietskleding van bv. Fox, Endura of Gore - of van het huismerk van futurumshop. Ik heb zelf een enorme collectie en hoewel ik meestal niet ga fietsen als het regent, heb ik die kleding ook vaak aan als het droog blijft.
Er is dus ook waterdichte kleding voor in de zomer...Had dit eerder gezegd. Ik verkoop de boel gelijk. En koop fietskleding voor in de winter
Dit meen je?Er is dus ook waterdichte kleding voor in de zomer...
Dat is mij ook helemaal nieuw. Heb je misschien voorbeelden @Schwarzeneggertje?
Dan heb je als collateral voordeel ook dat je overal de ruimte hebt.Ik ga alleen nog maar in de regen fietsen jongens. Bedankt