AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
IMG_3113.jpeg

Heb deze wel besteld door dit akkefietje.
Nee ga ik niet mee lopen. Voor in de auto. 😌

Gaat ze puur om het geld. Ook geen medailles maar wel 20€ betalen.

Ik sta overigens niet in de uitslagen. Ik word gewoon geboycot 😂😂 nee zal wel weer iets mis zijn gegaan.

Ook de tijd registratie gaat anders dan normaal. Ik hou erover op. Ik doe gewoon niet meer mee. 😌
Wees maar blij dat je niet aan de Damloop zou meedoen.

Ik heb wel zo’n vestje met drinkzak. Vooral voor trails in de bergen. Maar neem ik ook mee als ik een trail ga doen in de duinen ofzo. Water, wat suikerdrank en eventueel een gel voor hongerklop. Met 30 graden 600m omhoog en een km of 15, dan heb ik wel wat nodig.

Gisteren 16km rustig gelopen. Dan heb ik geen water nodig.

Nou ik was gewoon gaan lopen. Dan maar op tv. 😂 zwak hoor van de organisatie. Plus het is sowieso altijd op eigen risico.
Jij had waarschijnlijk ook makkelijk kunnen lopen.

Ze kunnen moeilijk anders.

Er doen heel veel mensen mee en teveel daarvan zijn er niet of nauwelijks voorbereid.

Uiteindelijk moet een organisatie zo'n beslissing wel nemen, ook vanwege de negatieve publiciteit.

Er moeten echt tientallen of zelfs honderden mensen bijgebracht worden omdat ze hun eigen grenzen niet kennen bij dit soort grote wedstrijden.

Als het toevallig een beetje lekker weer is tijdens de marathon van Rotterdam rijden de ambulances af en aan.

Beter dan in de regen fietsen. Ik vond het vandaag nog wel lekker rennen in de regen. Maar in de regen fietsen... heb er echt een teringhekel aan.

• #3.389
Beter dan in de regen fietsen. Ik vond het vandaag nog wel lekker rennen in de regen. Maar in de regen fietsen... heb er echt een teringhekel aan.
Ja in de regen rennen vind ik ook geen probleem en nog wel lekker ook. Fietsen niet nee. Koud vies ellende schoonmaken etc et. Etc

Ja in de regen rennen vind ik ook geen probleem en nog wel lekker ook. Fietsen niet nee. Koud vies ellende schoonmaken etc et. Etc
Het ergste is die gore modder/zand/bladershit overal.

Rennen in de regen is best lekker. En met de juiste kleding ook als het koud is echt prima te doen.

Fiets schoonmaken gaat snel met een tuinslang en iets drukverhoging.

Er is tegenwoordig ook veel waterdichte en ademende fietskleding van bv. Fox, Endura of Gore - of van het huismerk van futurumshop. Ik heb zelf een enorme collectie en hoewel ik meestal niet ga fietsen als het regent, heb ik die kleding ook vaak aan als het droog blijft.

• #3.394
Fiets schoonmaken gaat snel met een tuinslang en iets drukverhoging.

Er is tegenwoordig ook veel waterdichte en ademende fietskleding van bv. Fox, Endura of Gore - of van het huismerk van futurumshop. Ik heb zelf een enorme collectie en hoewel ik meestal niet ga fietsen als het regent, heb ik die kleding ook vaak aan als het droog blijft.
Had dit eerder gezegd. Ik verkoop de boel gelijk. En koop fietskleding voor in de winter

Je aandrijflijn strippen van alle olie en de ketting waxen is één keer wat werk, daarna is het schoonmaken veel eenvoudiger.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven