AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Meer echt langzame en veel langere afstanden doen met hartslag onder de 140 ofzo gaat je helpen. Je bent best snel, je loopt die zevenheuvelenloop echt behoorlijk hard door. Voor die marathons zul je sowieso meer kilometers moeten maken. Dus wat dacht je van 1x per week 20km heel rustig aan? En dat langzaam uitbouwen.
Maar hij volgt de "max 14k" methode iirc?

Daar zit wel heel wat "vogels kijken" in, dus die rust zou er moeten komen.

Maar hij volgt de "max 14k" methode iirc?

Daar zit wel heel wat "vogels kijken" in, dus die rust zou er moeten komen.
Weet ik veel, er zijn best veel methodes. Hij wilde een lagere hartslag. Enzo, die krijg je door je aerobe basis flink te vergroten, naast de temporuns en intervals die hij al doet.

In wedstrijden zal die hartslag trouwens nog steeds wel hoger zijn , hij gaat alleen sneller lopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.644
Weet ik veel. Hij wilde een lagere hartslag. Enzo, die krijg je door je aerobe basis flink te vergroten, naast de temporuns en intervals die hij al doet.

In wedstrijden zal die hartslag trouwens nog steeds wel hoger zijn , hij gaat alleen sneller lopen.
Ik moet eigenlijk ff 10/15kg afvallen 🫣

• #3.646
Dat helpt ook, met name voor je snelheid. Ook dan helpt het om echt lange afstanden te gaan trainen. Daar kun je nauwelijks tegenop eten namelijk.
Ja maar ik ben 94/95 kilo. 😂
en ik heb een beetje lui geworden sinds ik mn andere baan heb.

Ja maar ik ben 94/95 kilo. 😂
De 85 kg 'net niet' gehaald.

Austin Powers Laser GIF

Hoe jij is jou slaapritme betreft jou ploegen diensten?

• #3.655
ABF60B85-9654-4BAC-8699-0A57BE9E477C.jpeg

Rood is nachtdienst

• #3.657
5/6 gemiddeld p maand nou is wel te doen toch
Jawel. Vooral de switch van 5 naar 4 ploegen is pittig. En dan van 9 uur reistijd naar 30 per maand plus de korte wissels van nacht naar ochtend is pittig. Voor de rest is het goed te doen.

Oja en ik ben nu echt aan het werk ipv 50% van de tijd koffie leuten en vreten. 😂

Jawel. Vooral de switch van 5 naar 4 ploegen is pittig. En dan van 9 uur reistijd naar 30 per maand plus de korte wissels van nacht naar ochtend is pittig. Voor de rest is het goed te doen.

Oja en ik ben nu echt aan het werk ipv 50% van de tijd koffie leuten en vreten. 😂
Waarom ben je dan geswitched?

Ik werk ook in een soort van ploegendienst maar heel anders , ga nu waarschijnlijk de flex in voor meer vrijheid kan ik alles zelf bepalen.

Bij mij is ook vaak of soms niks te doen en dan ga ik gewoon een beetje netflix en chill 🫣

Denk meer geld Steks

• #3.660
Kans op vaste baan is hier veel groter. Vorige week hoorde ik dat er laatst 40 man uit moesten. Omdat ik geen vapro heb en die opleiding zou moeten doen om er een vast contract te krijgen. Maar ik kreeg er steeds niets over te horen. En toen ik wegging kon het ineens wel.

En qua loon mag ik niet klagen. Farmaceutische industrie betaald wel aardig. 😬

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven