ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee alleen bij de stoplichten even snel gekeken hoelang ik al bezig was om te kijken of ik goed uitkwam. Splits op gevoel gelopen. 👌Mooi vlak/constant tempo!
Kijk je dan ook elke km op je klokje hoe snel je laatste km was?
Helemaal mooi. Een goed tempogevoel is wel handig als je een marathon gaat lopen!Nee alleen bij de stoplichten even snel gekeken hoelang ik al bezig was om te kijken of ik goed uitkwam. Splits op gevoel gelopen. 👌
Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat dit m’n “natuurlijke” tempo is. Het is niet zo dat ik dit ook op 05:30 05:00 splits kan lopen 🙂Helemaal mooi. Een goed tempogevoel is wel handig als je een marathon gaat lopen!
Mijn Garmin geeft na elke kilometer een piepje en toont dan de tijd over de laatste kilometer, dus tegenwoordig kun je ook met het tempogevoel van een aardappel een heel eind komen.Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat dit m’n “natuurlijke” tempo is. Het is niet zo dat ik dit ook op 05:30 05:00 splits kan lopen 🙂

Ja dat vind ik irritant plus ik heb altijd muziek op of een podcast.Mijn Garmin geeft na elke kilometer een piepje en toont dan de tijd over de laatste kilometer, dus tegenwoordig kun je ook met het tempogevoel van een aardappel een heel eind komen.![]()
Ja dat vind ik irritant plus ik heb altijd muziek op of een podcast.
Nou zeg dan. Beetje slapen beetje vreten