AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kans op vaste baan is hier veel groter. Vorige week hoorde ik dat er laatst 40 man uit moesten. Omdat ik geen vapro heb en die opleiding zou moeten doen om er een vast contract te krijgen. Maar ik kreeg er steeds niets over te horen. En toen ik wegging kon het ineens wel.

En qua loon mag ik niet klagen. Farmaceutische industrie betaald wel aardig. 😬
als je maar gewoon een beetje kan leven en rond kan komen dat is uiteindelijk het belangrijkste toch? Je moet je baan ook wel een beetje leuk vinden anders is het moeilijk vol te houden. Hoe zit het momenteel met je dating life eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.662
als je maar gewoon een beetje kan leven en rond kan komen dat is uiteindelijk het belangrijkste toch? Je moet je baan ook wel een beetje leuk vinden anders is het moeilijk vol te houden. Hoe zit het momenteel met je dating life eigenlijk?
O ik ga niet met tegenzin heen. Dating? Ken haar niet.

Jawel. Vooral de switch van 5 naar 4 ploegen is pittig. En dan van 9 uur reistijd naar 30 per maand plus de korte wissels van nacht naar ochtend is pittig. Voor de rest is het goed te doen.

Oja en ik ben nu echt aan het werk ipv 50% van de tijd koffie leuten en vreten. 😂
Ze zouden daar toch ook 5 gaan invoeren? Of is het van tafel? 😊

En als je wil kan je altijd nog terug, toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.666
In m’n nakie terug ijzeren medaille zoals het heurt
IMG_5103.jpeg
IMG_5106.jpeg
IMG_5108.jpeg
IMG_5110.jpeg
IMG_5105.jpeg
IMG_5111.jpeg
IMG_5112.jpeg

Topper!
Goede bodem gelegd gisteren? 😁

Nice :cheer:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven