- Waardering
- 10.367
Kan vast ook geregeld. ☺️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan vast ook geregeld. ☺️
👃
Wij kregen vroeger niet zo makkelijk een medaille, dan moest je minstens derde worden. Tegenwoordig is iedereen maar een held/winnaar.Ieder zijn eigen ding hè! Jij hebt ook verschillende sporten gedaan niet iedereen als een bodybuilder leven hihi
had je ook maar voor de lol moeten lopen ipv met de junioren proberen stoer te doen om er vervolgens 50 jaar later over te lopen pochen op een forum. Maar je hebt zelf 0 bereikt halve tammeWij kregen vroeger niet zo makkelijk een medaille, dan moest je minstens derde worden. Tegenwoordig is iedereen maar een held/winnaar.
Belachelijk, de derde heeft niet eens net niet gewonnen, dat is de verliezer van de eerste verliezer. Dat stimuleert middelmatigheid.Wij kregen vroeger niet zo makkelijk een medaille, dan moest je minstens derde worden. Tegenwoordig is iedereen maar een held/winnaar.
En dan bedoel ik derde van Nederland, niet van de 13,21 mijl van Lutjebroek.had je ook maar voor de lol moeten lopen ipv met de junioren proberen stoer te doen om er vervolgens 50 jaar later over te lopen pochen op een forum. Maar je hebt zelf 0 bereikt halve tamme
Ja het is recreatief lopen geen echte wedstrijd. Poosje terug wel 2e geworden en geen medaille gekregen 😆😆Belachelijk, de derde heeft niet eens net niet gewonnen, dat is de verliezer van de eerste verliezer. Dat stimuleert middelmatigheid.
Geef dan idereen maar een medaille, zeker als het om een leuke herinnering aan een prestatie-loop gaat.
Van Nederland? Tsss daarvoor ga je toch niet trainen. Het zijn de OS of ik doe niet mee hoorEn dan bedoel ik derde van Nederland, niet van de 13,21 mijl van Lutjebroek.
Wij kregen vroeger niet zo makkelijk een medaille, dan moest je minstens derde worden. Tegenwoordig is iedereen maar een held/winnaar.
Ik werd minder dan 10 jaar geleden nog 3de in een internationale mountainbike marathon, ben je dat alweer vergeten?had je ook maar voor de lol moeten lopen ipv met de junioren proberen stoer te doen om er vervolgens 50 jaar later over te lopen pochen op een forum. Maar je hebt zelf 0 bereikt halve tamme
In jouw leeftijdscategorie waar er 3 van meededenIk werd minder dan 10 jaar geleden nog 3de in een internationale mountainbike marathon, ben je dat alweer vergeten?
Het is ondertussen al weer ruim 12 jaar geleden...Ik werd minder dan 10 jaar geleden nog 3de in een internationale mountainbike marathon, ben je dat alweer vergeten?
Dat wordt een mooi raadseltje: wat is minder dan 10 jaar, maar meer dan 12 jaar geleden? De overwinningen van Schwarzeneggertje.
Bestaan er trouwens eigenlijk ook externe referenties naar jouw persoon, als jij zoveel verschillende sporten (en takken van wetenschap) min of meer gedomineerd hebt?
Heb ook voor Naturalis expedities georganiseerd om nieuwe soorten te ontdekken:Dat wordt een mooi raadseltje: wat is minder dan 10 jaar, maar meer dan 12 jaar geleden? De overwinningen van Schwarzeneggertje.
Bestaan er trouwens eigenlijk ook externe referenties naar jouw persoon, als jij zoveel verschillende sporten (en takken van wetenschap) min of meer gedomineerd hebt?
Nog geen één gehad 😆.Lekker rondje, je kunt wel een paar oliebollen eten.
Mooie afstand. Ik zit iets boven de 1200 dit jaar.Nog geen één gehad 😆.
Moet nog 5km en dan heb ik 1000km gelopen dit jaar. Ga ik niet halen.