MuscleMeat

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie trainingen @ThuggishRuggish ! Bubsie is trots op je :kiss:.
Bon courage met de nachtdienst, hopelijk heb je een of meer fijne collega's om deze oudejaarsnacht mee door te brengen. Ik heb ook nog gewerkt deze periode, en dan maakt wat aangenaam gezelschap het minder erg :).

• Topic Starter Topic Starter
31-12-19

Laatste van dit jaar! Lekker afgesloten al zeg ik het zelf.
Straks voor het eerst een pizza bestellen bij Domino's :D.
squatrek bij BF is niet verstelbaar. En met zwaardere gewichten unracken is best wel kut al is dit nog niet super heavy.

Wens jullie allemaal een leuk uiteinde ik ga lekker werken :(

rek en strek

squat
stang x5
40kg x5
50kg x5
60kg x2
80kg x1
100 x1
105 x1 (was ook een pr)
110 x1
115 x1 PR!
100 x1
60kg x10 x5 x6 x5

leg extension
45kg x15 x15 x15 x15 x15
66kg x10 x10 x10 x10

prone leg curl
45kg x15 x15 x15 x15 x15

wandelen 10 min

De feestdagen toeslag maakt ook veel goed hoor.

Mooie trainingen @ThuggishRuggish ! Bubsie is trots op je :kiss:.
Bon courage met de nachtdienst, hopelijk heb je een of meer fijne collega's om deze oudejaarsnacht mee door te brengen. Ik heb ook nog gewerkt deze periode, en dan maakt wat aangenaam gezelschap het minder erg :).
Dankjewel Bubsie :D Veel plezier vanavond. Voor het eerst werken met oud en nieuw dus ja wordt vast wel gezellig.

• Like
Waarderingen: Bubs
Lekkere training Thuggie. Dat is wel pauper als je maar vanaf 1 hoogte kunt racken.

Fijne jaarwisseling toegewenst! :thumbs:

Lekkere training Thuggie. Dat is wel pauper als je maar vanaf 1 hoogte kunt racken.

Fijne jaarwisseling toegewenst! :thumbs:
Ja is wel verstelbaar maar niet op mijn hoogte lol. De ene is net te hook en eentje lager net te laag :P
Zijn gewoon vaste hoogtes niet per CM verstelbaar zeg maar.

Happy New Year Thuggie.:)

giphy (10).gif

Voor een hele weeeek :burns:

fitness-quotes-gym-motivation-quotes-OurMindfulLife.com-15.jpg

Gaat weer goed met mij. In de laatste nacht voelde ik iets in mijn voet wat niet goed is.
Lopen fietsen enzo laat ik nu even op een laag pitje. 24ste kan ik naar het ziekenhuis foto laten maken + afspreek met de orthopeed.
Omdat het precies op de plek zit waar ze hebben geopereerd en een peesje hebben moeten vastzetten heb ik gelijk maar een afspraak gemaakt.
Want ik heb na mijn breuk een jaar lang ermee doorgelopen terwijl ze eigenlijk gelijk hadden moeten/kunnen opereren
dus ik ga vanaf nu niets meer afwachten als het gewoon niet goed voelt.
Als ik mijn voet gewoon plat op de grond laat en dan loop voel ik niets maar als ik normaal loop en de hak van de grond komt dan krijg ik een soort van steek op die plek.

Heb nu dus alleen op de bank gelegen en zo veel mogelijk rust gehouden en het voelt wel beter maar goed meeste wat ik gelopen heb is zo'n 10min.
Maandag sta ik weer 8 uur op de werkvloer dus ik hoop dat het goed gaat.
Lekker dat het ook precies in het nieuwe jaar gebeurt.
Eigen risico al 2 jaar achter elkaar moeten betalen :grumble:

Sterkte Thuggie! Zou je eventueel nog wel kunnen fietsen om toch nog wat cardio te doen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven