AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
En een so (shout-out) voor de ouderen onder ons. Aan @Kathlinoo voor de motivatie aanmoedigden en hulp de afgelopen maanden. :aai::kiss:
En 2020 beloofd veel goeds :loopband::flexbiceps:

Je bent wel serieus goed bezig. Echt top!

Zodra het in de avond licht wordt elke avond een rondje fietsen doet wonderen voor je tempo! En ik zwem al jaren , dat lijkt mij het lastigste onderdeel van een triathlon. Ik kan het nog steeds niet echt goed trouwens, wel schoolslag, maar een snelle crawl echt niet.

paar honderd meter aan een stuk op matig tempo. Hoeveel meter zwemmen denk je te moeten doen?

Je bent wel serieus goed bezig. Echt top!

Zodra het in de avond licht wordt elke avond een rondje fietsen doet wonderen voor je tempo! En ik zwem al jaren , dat lijkt mij het lastigste onderdeel van een triathlon. Ik kan het nog steeds niet echt goed trouwens, wel schoolslag, maar een snelle crawl echt niet.

paar honderd meter aan een stuk op matig tempo. Hoeveel meter zwemmen denk je te moeten doen?
2,5km :( dat gaat nog wel een dingetje worden. Maar goed het moet ook een uitdaging zijn. Reden dat ik een halve wil doen is omdat het fietsen en lopen anders geen uitdaging is. Want 40km fietsen en 10km is niet echt uitdagend. Zal dat in de eerste week van januari is proberen. Zwemmen moet ik nog mee beginnen :p

2,5km :( dat gaat nog wel een dingetje worden. Maar goed het moet ook een uitdaging zijn. Reden dat ik een halve wil doen is omdat het fietsen en lopen anders geen uitdaging is. Want 40km fietsen en 10km is niet echt uitdagend. Zal dat in de eerste week van januari is proberen. Zwemmen moet ik nog mee beginnen :p

Ik wil je niet ontmoedigen, maar je moet uitgaan van een uur heel hard doorzwemmen met schoolslag als je dat nu niet regelmatig doet.

zwemmen is heel technisch, dus het kan helpen een paar lessen te nemen. Ik zou vooral snel eens testen hoe dit bij jou gaat vallen. Het is serieus een heel eind! (Zeker haalbaar overigens)

Ik wil je niet ontmoedigen, maar je moet uitgaan van een uur heel hard doorzwemmen met schoolslag als je dat nu niet regelmatig doet.

zwemmen is heel technisch, dus het kan helpen een paar lessen te nemen. Ik zou vooral snel eens testen hoe dit bij jou gaat vallen. Het is serieus een heel eind! (Zeker haalbaar overigens)
Daar ben ik mij van bewust. :)

28/12-19

Net zoals gisteren t*ring druk in de gym. Maar deze keer wel snel een work-out gedaan.
Straks nog 30min fietsen. Gemiddeld heb ik ook zo'n 15k stappen per dag maar dat tel ik niet mee maar meld het toch even.
Morgen middagdienst dus ik probeer in de ochtend te trainen :).

plate loaded seated row
20kg x12 x12 x12 x12

plate loaded lat pull down
40kg x10 x10 x10 x10

dubbell shoulder press
18kg x12 x12 x12 x12 x6

lopen 10 mim

lat pull down machine
45kg x10
59kg x5
52kg x5 x5 x5 x5

seated OHP machine
45kg x10 x10 x10 x10

Op schaal van 1-10, hoe intensief was de work-out?

Extra cardio
20191228_190931.jpg

Cardio bunny.

(Beuni)

Mooie foto's en vroeg uit de veren in het weekend. Mag ik aannemen dat je van het bier bent afgebleven dit weekend?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven