XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
20220131_093536.jpg

Voordeel op oma fiets is dat je geen smalle bandjes hebt
Is het toch een Cube geworden? En wat zijn dat nou weer voor lijpe pedalen?

Dat werkt 2 kanten op, heb al een paar keer gedacht: kan nog makkelijk oversteken voor die grijze duif..... is het een ebike :haar:
en zelf stieren ze vaak op een gevaarlijke situatie af zonder het benul om even vaart in te houden :(
Die grijze duif dacht waarschijnlijk gewoon precies hetzelfde als jij.

Nog afwachten of framemaat goed is was nog 1 optie over🤞🤞
Zijn racefietsen dan zo schaars?

Ik heb zelf ook een maat 56, maar heb relatief korte benen. De meeste fietsvrienden van mijn lengte hebben een 60 of 62, maar die hebben hele lange benen (en shirt maat M). Dacht eerst dat die lange benen optisch bedrog waren omdat die gasten zo dun zijn. Maar een ecto van 1m89 bleek bijna 10cm langere benen te hebben dan ik.

Voor tijdrijden is een klein frame imo wel handig, dan kan je erg diep zitten, maar dat moet je wel kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.870
Zijn racefietsen dan zo schaars?

Ik heb zelf ook een maat 56, maar heb relatief korte benen. De meeste fietsvrienden van mijn lengte hebben een 60 of 62, maar die hebben hele lange benen (en shirt maat M). Dacht eerst dat die lange benen optisch bedrog waren omdat die gasten zo dun zijn. Maar een ecto van 1m89 bleek bijna 10cm langere benen te hebben dan ik.

Voor tijdrijden is een klein frame imo wel handig, dan kan je erg diep zitten, maar dat moet je wel kunnen.
Ja ligt eraan welke fiets je wilt natuurlijk. Maar het is idd vrij schaars atm met alles wel. Ben 1,84 dus dit moet opzich wel lukken. Maar je weet het pas wanneer je erop zit. Ik ben ook geen persoon die vaak 100km plus fietst

Ja ligt eraan welke fiets je wilt natuurlijk. Maar het is idd vrij schaars atm met alles wel. Ben 1,84 dus dit moet opzich wel lukken. Maar je weet het pas wanneer je erop zit. Ik ben ook geen persoon die vaak 100km plus fietst
De fiets gaat hoe dan ook passen, met de verstelbare zadelpen en eventueel een langere of kortere voorbouw (stuurpen) is zowat alles te corrigeren.

• #1.872
Screenshot_20220201-100316_Strong.jpg

Gewicht 85 kg.
Shape lekker sherp abi
20220201_094302.jpg

20220131_192927.jpg

Was gisteren 🤡

Laatst bewerkt:
Je hebt niet veel met 'clean' voedsel begrijp ik? :roflol:
Shape scherper dan de pica zelf, dat zeker :p

• #1.876
Toch maar beetje cardio
Screenshot_20220201-121810_Connect.jpg

Heb nu mooie setting gevonden waarop ik mooi verder kan bouwen.

• #1.880
Warming-up

Glute
Legpress
Squats
Leg ext + hammi

Cube fiets is binnen zou pas week 21 komen. 🥳🥳
Volgende week woensdag ff heen en 99% zeker dat ik hem wel koop. 😎

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven