XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Hahaaha op m'n oma fiets van de HEMA gaan Zwiften :roflol:
20220131_093536.jpg

Voordeel op oma fiets is dat je geen smalle bandjes hebt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
En hoezo is dat een voordeel met Zwift?
In de winter kunnen doorfietsen geen valgevaar geen gezeur op het werk. Ik vind het een te groot risico om in de slechte maanden buiten te fietsen. Aangezien ik via het uitzendbureau werk.

Bedoel dus met buiten fietsen 😴

In de winter kunnen doorfietsen geen valgevaar geen gezeur op het werk. Ik vind het een te groot risico om in de slechte maanden buiten te fietsen. Aangezien ik via het uitzendbureau werk.

Bedoel dus met buiten fietsen 😴
Aahja dat snap ik wel. Was ik vorige week nog aan het denken... Ik fiets eigenlijk altijd hetzelfde 30k rondje. Stuk daarvan is het fietspad echt super slecht door wortels onder het asfalt. Met van die dunne bandjes + 30kmh of sneller ga je daar toch helemaal niet fatsoenlijk doorheen komen?

Merk dat ik sowieso op de oma fiets al vaak in gevaarlijke verkeerssituaties terecht kom omdat mensen m'n snelheid compleet verkeerd inschatten. Lijkt me met zo'n race fiets nog veel erger worden.

Met een goed pak aan en een helm op schatten de mensen je juist weer wat beter in.
Zeker dan beginnen ze vast te schelden en een middelvinger op te steken als je eraan komt. :D

Bij elektrische fietsen met grijze duiven is een inschattingsfout ook snel gemaakt, vooral door hen.

Met een goed pak aan en een helm op schatten de mensen je juist weer wat beter in.
Fair point. Vorige week in m'n 5 ritten tot twee keer toe bijna aangereden en net uit kunnen wijken en 1x tot stilstand gekomen tegen het bijrijdersportier van een BMW.

Dus ben sowieso aan het bedenken om een wat veiligere route te gaan zoeken of de wekker nog een uurtje eerder te zetten zodat het fietsen en de sportschool erop zitten voordat de ochtendspits begint.

Beetje sportief fietsen in Eindhoven is levensgevaarlijk is me opgevallen laatste 8 weken.

Laatst bewerkt:
Zeker dan beginnen ze vast te schelden en een middelvinger op te steken als je eraan komt. :D
Ik fiets al jaren niet in een drukke stad, daar kan het ook aan liggen. Maar ik merk dat ik met een helmpje op vaker voorrang kreeg dan zonder hemlpje.

Ik fiets al jaren niet in een drukke stad, daar kan het ook aan liggen. Maar ik merk dat ik met een helmpje op vaker voorrang kreeg dan zonder hemlpje.
Hmm dan toch maar eens gaan zoeken naar zo iets... Denk dat ik dan meer op val en minder afgesneden ga worden.
Screenshot_20220131-102807.jpg

Screenshot_20220131-083500_Strava.jpg

Morgen weer gym 💪
Begon weer veel te hard 40+ dus halverwege mooi rond de 30 gaan zitten.
Binnenkort mooi mijn vakantiegeld al omdat ik wegga + snipper uren.
Die verdeelde ik sowieso altijd al over de mindere weken (weekloon)
Dus zoveel uur heb ik niet meer staan gok maar rond de 30 ofzo :P

Gewicht 84.5 kg
Die snelheidsmeter is wel erg optimistisch.

Dat zal eerder averechts werken denk ik.
Of ze denken dat er genetisch zoveel mis is met me dat ze maar gewoon ruimte maken aangezien niemand dan nog van me verwacht dat ik enigszins begrijp hoe de realiteit, laat staan het verkeer, werkt :)

Of ze denken dat er genetisch zoveel mis is met me dat ze maar gewoon ruimte maken aangezien niemand dan nog van me verwacht dat ik enigszins begrijp hoe de realiteit, laat staan het verkeer, werkt :)
Ik kan melden dat men na letterlijk duizenden jaren diep nadenken, er nog niet uit is hoe die realiteit werkt!

Bij elektrische fietsen met grijze duiven is een inschattingsfout ook snel gemaakt, vooral door hen.
Dat werkt 2 kanten op, heb al een paar keer gedacht: kan nog makkelijk oversteken voor die grijze duif..... is het een ebike :haar:
en zelf stieren ze vaak op een gevaarlijke situatie af zonder het benul om even vaart in te houden :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven