ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Voordeel op oma fiets is dat je geen smalle bandjes hebt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoezo is dat een voordeel met Zwift?![]()
Voordeel op oma fiets is dat je geen smalle bandjes hebt
In de winter kunnen doorfietsen geen valgevaar geen gezeur op het werk. Ik vind het een te groot risico om in de slechte maanden buiten te fietsen. Aangezien ik via het uitzendbureau werk.
Aahja dat snap ik wel. Was ik vorige week nog aan het denken... Ik fiets eigenlijk altijd hetzelfde 30k rondje. Stuk daarvan is het fietspad echt super slecht door wortels onder het asfalt. Met van die dunne bandjes + 30kmh of sneller ga je daar toch helemaal niet fatsoenlijk doorheen komen?In de winter kunnen doorfietsen geen valgevaar geen gezeur op het werk. Ik vind het een te groot risico om in de slechte maanden buiten te fietsen. Aangezien ik via het uitzendbureau werk.
Bedoel dus met buiten fietsen 😴
Met een goed pak aan en een helm op schatten de mensen je juist weer wat beter in.Lijkt me met zo'n race fiets nog veel erger worden.
Zeker dan beginnen ze vast te schelden en een middelvinger op te steken als je eraan komt.Met een goed pak aan en een helm op schatten de mensen je juist weer wat beter in.

Fair point. Vorige week in m'n 5 ritten tot twee keer toe bijna aangereden en net uit kunnen wijken en 1x tot stilstand gekomen tegen het bijrijdersportier van een BMW.Met een goed pak aan en een helm op schatten de mensen je juist weer wat beter in.
Ik fiets al jaren niet in een drukke stad, daar kan het ook aan liggen. Maar ik merk dat ik met een helmpje op vaker voorrang kreeg dan zonder hemlpje.Zeker dan beginnen ze vast te schelden en een middelvinger op te steken als je eraan komt.![]()
Hmm dan toch maar eens gaan zoeken naar zo iets... Denk dat ik dan meer op val en minder afgesneden ga worden.Ik fiets al jaren niet in een drukke stad, daar kan het ook aan liggen. Maar ik merk dat ik met een helmpje op vaker voorrang kreeg dan zonder hemlpje.
Die snelheidsmeter is wel erg optimistisch.![]()
Morgen weer gym 💪
Begon weer veel te hard 40+ dus halverwege mooi rond de 30 gaan zitten.
Binnenkort mooi mijn vakantiegeld al omdat ik wegga + snipper uren.
Die verdeelde ik sowieso altijd al over de mindere weken (weekloon)
Dus zoveel uur heb ik niet meer staan gok maar rond de 30 ofzo
Gewicht 84.5 kg
Dat zal eerder averechts werken denk ik.Hmm dan toch maar eens gaan zoeken naar zo iets... Denk dat ik dan meer op val en minder afgesneden ga worden.
![]()
Of ze denken dat er genetisch zoveel mis is met me dat ze maar gewoon ruimte maken aangezien niemand dan nog van me verwacht dat ik enigszins begrijp hoe de realiteit, laat staan het verkeer, werkt

Ach, dan hoeft de wielertoerist eens een keertje zelf niet te overdrijven.
Ik kan melden dat men na letterlijk duizenden jaren diep nadenken, er nog niet uit is hoe die realiteit werkt!Of ze denken dat er genetisch zoveel mis is met me dat ze maar gewoon ruimte maken aangezien niemand dan nog van me verwacht dat ik enigszins begrijp hoe de realiteit, laat staan het verkeer, werkt![]()
Hoe ziet iemand nu weer dat dit Zwift is?Dat lijkt me zo chill om te doen, binnen op de tv via Zwift trainen. Maar de opstap kosten lijken me vrij fors.

Ogen open doen opa
Omdat ik 1 ding weet. Dat hij net terug komt van vakantie en vast niet even een stukje met 30+ kmh is gaan fietsen in een stad in de USA.
Dat werkt 2 kanten op, heb al een paar keer gedacht: kan nog makkelijk oversteken voor die grijze duif..... is het een ebikeBij elektrische fietsen met grijze duiven is een inschattingsfout ook snel gemaakt, vooral door hen.

Ik zie alleen een fietsroute in een amerikaanse binnenstad met het woordje virtueel.... er zijn vast andere merken hometrainer software