Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Neemt niet weg dat mensen er wel beter willen uitzien maar de motivatie/dedication gewoon niet hebben. Onder die categorie val ik ook wel. Drink nu dan 3 maand niet meer maar vind het wel gezellig biertje wat lekkers op tafel etc. Niet iedereen heeft de bodybuilding mentaliteit 😬 maar ga wel met plezier naar de gym of loop mijn rondjes ook met plezier

Zeg ik toch ook? En wat boeit het als iemand ergens plezier in heeft dan is dat toch voldoende voor die persoon?

Zijn ook zat mensen die op voetbal zitten die het talent niet echt hebben. Maar ze hebben wel plezier.

Ik had je post niet goed geleze, je zegt het idd :roflol: plezier is belangrijkste, zeker en vast maar de verwachting bij anderen kan vaak hoog zijn omdat je iets al jaren doet. merk ik hier op het forum ook, als je 5 jaar traint lijkt het alsof je +100 moet kunnen bencheb voor reps :D terwijl je ook gewoon kan trainen voor de fun wat ik ook belangrijker vind

• #1.823
84,5 kg

Misschien ff op zolder met wat gewichten smijten.

Hopelijk stukkie fietsen + lopen.

30min gefiets
28min hardgelopen
Tuin schoongemaakt

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
Voor de zomer gewoon weer wat drugs erin 🤡

Maar ligt eraan hoe je er naar kijkt ook. Voor wat ik nu ga doen is het waarschijnlijk wel beter. Op bodybuilding gebied nee dan niet dat klopt 😌
test en dhb kuurtje ! en je bent de held van de ouwe vrouwen in het zwembad , mogelijk ook tienermeisjes hahahaha

Neemt niet weg dat mensen er wel beter willen uitzien maar de motivatie/dedication gewoon niet hebben. Onder die categorie val ik ook wel. Drink nu dan 3 maand niet meer maar vind het wel gezellig biertje wat lekkers op tafel etc. Niet iedereen heeft de bodybuilding mentaliteit 😬 maar ga wel met plezier naar de gym of loop mijn rondjes ook met plezier
Helemaal stoppen met drinken is dan eigenlijk ook overbodig. Af en toe een drankje kan totaal geen kwaad.

Maar het helpt wel met van de drugs af te blijven.

• #1.832
Helemaal stoppen met drinken is dan eigenlijk ook overbodig. Af en toe een drankje kan totaal geen kwaad.

Maar het helpt wel met van de drugs af te blijven.
Ooo af en toe een drankje kan ook? god***domme waar was je al die tijd. En ik maar denken dat die fles altijd op moest 🤣.

Ik vind het gewoon leuk challenges te doen.

• #1.835
Screenshot_20220131-083500_Strava.jpg

Morgen weer gym 💪
Begon weer veel te hard 40+ dus halverwege mooi rond de 30 gaan zitten.
Binnenkort mooi mijn vakantiegeld al omdat ik wegga + snipper uren.
Die verdeelde ik sowieso altijd al over de mindere weken (weekloon)
Dus zoveel uur heb ik niet meer staan gok maar rond de 30 ofzo :P

Gewicht 84.5 kg

Laatst bewerkt:
Screenshot_20220131-083500_Strava.jpg

Morgen weer gym 💪
Begon weer veel te hard 40+ dus halverwege mooi rond de 30 gaan zitten.
Binnenkort mooi mijn vakantiegeld al omdat ik wegga + snipper uren.
Die verdeelde ik sowieso altijd al over de mindere weken (weekloon)
Dus zoveel uur heb ik niet meer staan gok maar rond de 30 ofzo :P

Gewicht 84.5 kg
Dat lijkt me zo chill om te doen, binnen op de tv via Zwift trainen. Maar de opstap kosten lijken me vrij fors.

• #1.837
  • #1.839
Ja precies, had ook al snel uitgerekend dat je minimaal 1200 wel snel aan zult tikken. Heb ik er op het moment niet voor over helaas.
Als je al een fiets hebt? Scheelt het al. Plus de fiets maakt niets uit je blijft stil staan. Versnellingen moeten goed zijn en comfi zitten dat is genoeg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven