MuscleMeat

Psycomantje's log

• Topic Starter Topic Starter
Snatch grip sumo deadlift
4 x 140kg PR
4 x 160kg PR
4 x 160kg

Press
4 x 56kg (multigrip bar)
4 x 61kg
4 x 63.5kg

Stiff leg deadlift
10 x 110kg
10 x 120kg
10 x 130kg (Rip glutes) PR

Goeie train, die laatste set stiff legs waren dodelijk! vanaf rep 6 was het echt lastig om door te gaan
:p
Rpe 8-9 moeilijk in te schatten bij hoge reps, de vermoeidheid slaat zo hard toe opeens
4x160 2de set

Snatch grip sumo deadlift
4 x 140kg PR
4 x 160kg PR
4 x 160kg

Press
4 x 56kg (multigrip bar)
4 x 61kg
4 x 63.5kg

Stiff leg deadlift
10 x 110kg
10 x 120kg
10 x 130kg (Rip glutes) PR

Goeie train, die laatste set stiff legs waren dodelijk! vanaf rep 6 was het echt lastig om door te gaan
:p
Rpe 8-9 moeilijk in te schatten bij hoge reps, de vermoeidheid slaat zo hard toe opeens
4x160 2de set

Gaat je nog best vlot af die 2de set :flexbiceps:
Doe ik niet na de gehele oefening zo een strakke vorm te houden.

Thx! dudes. Ben best wel bezig met form, wil die altijd zo goed mogelijk houden. Heb al enkele keren een lowback blessure gehad en dan moet je lekker terugstappen en weer rustig opbouwen. Vermoed dat mijn scoliose, beenlengte verschil hier iets mee te maken heeft want tis altijd aan de kant waar mijn been opgehoogd word.
De snatchgrip deadlifts waren de eerste keer dat ik ze deed dus zeker blij mee! :) Niet gedacht dat ik ze met 160 ging doen.

Net mijn nieuwe lat pulley in elkaar gestoken. Instant love, ATX is echt top spul! Extra matjes bijgelegd. Nu staat het vol vrees ik :(
20200818_220152.jpg
20200818_220033.jpg
20200818_220059.jpg

Nice. Ik zou ook wel wat meer ruimte willen hebben, alleen dan voor een leg press :)

Nice. Ik zou ook wel wat meer ruimte willen hebben, alleen dan voor een leg press :)
Same ik mis nog net ruimte voor een hacksquat of leg press ofzo, vrees dat die er niet komt in deze woning. Wie weet een mini versie waar nu de karton staat, geen idee :p

Heerlijke gym, man.
Ik moet het met heel wat minder ruimte stellen. Anders was zo'n lat-pulley ook wel het eerste dat ik zou aankopen.

Heerlijke gym, man.
Ik moet het met heel wat minder ruimte stellen. Anders was zo'n lat-pulley ook wel het eerste dat ik zou aankopen.
Thx :) wel 2 dagen niet gelift erdoor. Mijn garage lag volledig vol dus kon niet liften tot ie in elkaar zat. Vanavond eerste werk haha :p
Wel blij dat ik 1 heb nu met plate stack. Makkelijker om supersets te doen en minder plates die overal moeten verdeeld worden. Enigstz wat ik nu nog mis is een leg press of hacksquat. Maar geen plaats meer

Thx :) wel 2 dagen niet gelift erdoor. Mijn garage lag volledig vol dus kon niet liften tot ie in elkaar zat. Vanavond eerste werk haha :p
Wel blij dat ik 1 heb nu met plate stack. Makkelijker om supersets te doen en minder plates die overal moeten verdeeld worden. Enigstz wat ik nu nog mis is een leg press of hacksquat. Maar geen plaats meer
Haha, ja dat zijn soms de nadelen van een home-gym he.
Eerst heb je er geen en dan ben je super blij dat je een rack kan zetten en wat schijven kwijt kan ... en van dat moment af is je home-gym te klein want je zou nog dit en dat willen ... maar geen plaats... :(

:D

Overgaan naar 1 bench in plaats van 2 zodat je dan wel plaats hebt he

Squat
1 x 155kg (@7,5)
5 x 140kg (@9)
5 x 125kg
5 x 125kg
5 x 125kg

Bench press
1 x 125kg (@9,5 wtf..)
4 x 110kg (@8,5)
4 x 100kg
4 x 100kg
4 x 100kg

Dips + Cable curl
10 x 10kg + 10 x 20kg
10 x 10kg + 10 x 20kg

Squat ging goed, bench voelde slecht...
:(

1x155 squat.

Wordt steeds mooier in je homegym maar ik zie het nog niet vol hoor. Jouw garage lijkt groter dan die van mij en ik heb er meer in staan.

Wordt steeds mooier in je homegym maar ik zie het nog niet vol hoor. Jouw garage lijkt groter dan die van mij en ik heb er meer in staan.
Thanks :) Haha ja moest ik wat meten en passen kan er wel nog wat bij :) heb wel graag nog wat bewegings ruimte ook. Maar moest ik er nig een hacksquat in krijgen en het vrouwtje kunnen overtuigen dan is ie wel compleet :)

Deadlift
1 x 180kg
1 x 190kg
0 x 170kg

Close grip bench press
3 x 120kg PR
9 x 100kg PR

Opgestaan met lowback pijn... Deadlift ging echt niet, bracen deed ook al wat pijn in de onderrug. Beetje stances geprobeerd, frog stance ging goed zonder echt pijn ofzo maar kon precies geen kracht zetten omdat de rug niet echt mee wou.... 190@8.5 ging best ok. Daarna zelfs geen liftoff niet meer opeens bij 170.

Moest normaal low incline bench doen maar dacht dat het close grip was, voelde sterk vandaag dus gewoon voor 2pr's gegaan. Moet toch duidelijk eens gaan denken over mijn competition grip, Deze close grip sessie zijn de zelfde nummers als mijn beste normale grip bench sessies...
3x120

9x100

Jammer van de rugpijn. Volgende keer een beetje inhouden als je het voelt en niet vol doorgaan? RPE wat lager houden en wat meer reps maken?
Wel echt goeie CGBP!

Jammer van de rugpijn. Volgende keer een beetje inhouden als je het voelt en niet vol doorgaan? RPE wat lager houden en wat meer reps maken?
Wel echt goeie CGBP!
Yep dat word het plan :p Moet ik soms eens leren inderdaad. Thanks! :)

Terug
Naar boven