- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewicht update: 73,5kg. Max tijdens bulk was 75kg. 1,5kg eraf dus weer.

Hey het is vrijdag he......en bij die andere ecto (@Skatermarvin ) in zijn log gebeurd er tegenwoordig ook niks spectaculairs meer.....![]()

Dan hier maar een fittie beginnen. Zeg dikke wil het nog wat lukken met dat afvallen van je.![]()
Squaten daar is hij toch veel te oud voor. Dat zie je duidelijk aan zijn avatar.Het zou makkelijker gaan als hij zou gaan squatten..........

Squaten daar is hij toch veel te oud voor. Dat zie je duidelijk aan zijn avatar.![]()
![]()

Op de avro is er nog steeds ochtend-gym voor oudere. Daar kan Rookie wel aan meedoen.Tja daar heb je een punt......bestaat er niet zoiets als een rollator-squat dan![]()

Als het goed is krijgen we nog een foto van een kotsende @Skatermarvin die een kiloburger probeert naar binnen te persen!Hey het is vrijdag he......en bij die andere ecto (@Skatermarvin ) in zijn log gebeurd er tegenwoordig ook niks spectaculairs meer.....![]()

Lukt goed, ik krijg alleen mijn poten niet zo dun als die van jou!Dan hier maar een fittie beginnen. Zeg dikke wil het nog wat lukken met dat afvallen van je.![]()

Bullshit. Squatten is overrated (omdat ik het niet kan).Het zou makkelijker gaan als hij zou gaan squatten..........
Dat jij dat nog kunt zien met die oude ogen van je...Squaten daar is hij toch veel te oud voor. Dat zie je duidelijk aan zijn avatar.![]()
![]()

Zie nou eerst maar eens dat je fatsoenlijk kunt benchen en overhead pressen snotneus...Tja daar heb je een punt......bestaat er niet zoiets als een rollator-squat dan![]()

Het zegt wel genoeg dat jij weet dat er op de avro een ochtend gym is voor ouderen. Ik wist dat niet...Op de avro is er nog steeds ochtend-gym voor oudere. Daar kan Rookie wel aan meedoen.
Dus Rook stoel in het midden van de kamer en met één hand vasthouden en dan langzaam door je knieën en weer omhoog.
Voordeel van de stoel is dat je na één of twee keer kan gaan zitten.![]()

Als het goed is krijgen we nog een foto van een kotsende @Skatermarvin die een kiloburger probeert naar binnen te persen!![]()
Lukt goed, ik krijg alleen mijn poten niet zo dun als die van jou!![]()

GrrrrrrrrrDat jij dat nog kunt zien met die oude ogen van je...![]()

Het zegt wel genoeg dat jij weet dat er op de avro een ochtend gym is voor ouderen. Ik wist dat niet...
![]()
back fired in my face 
Zeg we zijn jou aan het pesten he.
Grrrrrrrrr
back fired in my face
![]()

Nu is het gehalte nog hoger Neet!Ha mannen. Het is hier nu al gezellig op de vrijdag
Hoog gehalte aan rollators, brillen en gehoorapparaten, dat wel![]()

Ach Ron, het is gewoon een kat in het nauw...........![]()