MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.341
Gewicht update: 73,5kg. Max tijdens bulk was 75kg. 1,5kg eraf dus weer.

Hey het is vrijdag he......en bij die andere ecto (@Skatermarvin ) in zijn log gebeurd er tegenwoordig ook niks spectaculairs meer.....:cool::D

Dan hier maar een fittie beginnen. Zeg dikke wil het nog wat lukken met dat afvallen van je. :trollface:

Tja daar heb je een punt......bestaat er niet zoiets als een rollator-squat dan???
Op de avro is er nog steeds ochtend-gym voor oudere. Daar kan Rookie wel aan meedoen.
Dus Rook stoel in het midden van de kamer en met één hand vasthouden en dan langzaam door je knieën en weer omhoog.
Voordeel van de stoel is dat je na één of twee keer kan gaan zitten. :laugh:

• #4.353
Hey het is vrijdag he......en bij die andere ecto (@Skatermarvin ) in zijn log gebeurd er tegenwoordig ook niks spectaculairs meer.....:cool::D
Als het goed is krijgen we nog een foto van een kotsende @Skatermarvin die een kiloburger probeert naar binnen te persen! :D

:)
Dan hier maar een fittie beginnen. Zeg dikke wil het nog wat lukken met dat afvallen van je. :trollface:
Lukt goed, ik krijg alleen mijn poten niet zo dun als die van jou! :D

Het zou makkelijker gaan als hij zou gaan squatten..........
Bullshit. Squatten is overrated (omdat ik het niet kan).

Squaten daar is hij toch veel te oud voor. Dat zie je duidelijk aan zijn avatar. :roflol: :windup:
Dat jij dat nog kunt zien met die oude ogen van je... :D

Tja daar heb je een punt......bestaat er niet zoiets als een rollator-squat dan???
Zie nou eerst maar eens dat je fatsoenlijk kunt benchen en overhead pressen snotneus... :D
Op de avro is er nog steeds ochtend-gym voor oudere. Daar kan Rookie wel aan meedoen.
Dus Rook stoel in het midden van de kamer en met één hand vasthouden en dan langzaam door je knieën en weer omhoog.
Voordeel van de stoel is dat je na één of twee keer kan gaan zitten. :laugh:
Het zegt wel genoeg dat jij weet dat er op de avro een ochtend gym is voor ouderen. Ik wist dat niet... :D
:punch::D

Ha mannen. Het is hier nu al gezellig op de vrijdag :)
Hoog gehalte aan rollators, brillen en gehoorapparaten, dat wel :D

Ach Ron, het is gewoon een kat in het nauw...........;)

• #4.358
  • #4.360
Ach Ron, het is gewoon een kat in het nauw...........;)
katinhetnauw.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven