AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch nette serie benches. Klote van dat knikje wel natuurlijk..

Nu geen last verder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.302
Als het geen pijn doet of opzwelt valt het gelukkig wel mee ;)

• #4.307
HA! Volgens strenghtlevel zit ik met BP, OHP, DL, Barbell Curl, Leg Extensions, Lying Leg Curls, Dips, Chin Ups en Triceps Extensions bij de advanced lifters! Eindelijk! :cool: :) :)
Squats dan weer niet natuurlijk... :o :( :flexing:

Maar toch, ben er eigenlijk best wel trots op! :o :D

Laatst bewerkt:
Heb er vanmorgen met hem over gehad. Hij vond dat hij nog niet echt sterker was geworden
Gelukkig kan jij mooi bewijzen dat je met wekelijks frequent trainen wel sterker kan worden/ beter fysiek kan krijgen.

Maar misschien is hij toch nog iets te jong voor de interesse. Al kun je niet vroeg genoeg gebruik maken van tienergains.
HA! Volgens strenghtlevel zit ik met BP, OHP, DL, Barbell Curl, Leg Extensions, Lying Leg Curls, Dips, Chin Ups en Triceps Extensions bij de advanced lifters! Eindelijk! :cool: :) :)
Squats dan weer niet natuurlijk... :o :( :flexing:

Maar toch, ben er eigenlijk best wel trots op! :o :D
Mooie mijlpaal! Heb je zelf verdiend

• #4.309
Dat denk ik ook. Gamen is belangrijker...

Thanks man! Nogal een verschil met 3 jaar geleden. :)
Hij heeft in ieder geval een voorbeeld.
Tegenwoordig heeft gros van de vaders een buikje.

Ik volg je nog niet zo lang.
Misschien leuk om wat je toen bij een training deed en nu naast elkaar te zetten en hier te posten?

• #4.311
Hij heeft in ieder geval een voorbeeld.
Tegenwoordig heeft gros van de vaders een buikje.

Ik volg je nog niet zo lang.
Misschien leuk om wat je toen bij een training deed en nu naast elkaar te zetten en hier te posten?
Poeh, da's lastig. Dat zou ik uit m'n geheugen moeten proberen te vissen. Ik logde in het begin niets.

Poeh, da's lastig. Dat zou ik uit m'n geheugen moeten proberen te vissen. Ik logde in het begin niets.
Ah niet gelogd in het begin dat wist ik niet.

Ook niet heel belangrijk, je hebt in ieder geval grote progressie gemaakt als ik het zo lees!

• #4.313
Goede shape op je avatar!!:thumbs:

:woot:Die shape :bow2: :woot:

• #4.317
Inderdaad erg goede shape!
Benieuwd dan wat je over een paar maanden neer zet

Bedankt voor de complimenten alhoewel dit een oude foto is van voor de bulk begin dit jaar. Ik hoop over een maandje of twee/drie op een nog betere shape. Spieren zijn wel wat gegroeid maar het vet moet er nog af.

Sorry Rook...maar ik zie geen vet! Ik zie een geweldig fysiek. Maar jij ziet het zelf, I know... ;)

• #4.320
Inderdaad erg goede shape!
Benieuwd dan wat je over een paar maanden neer zet
Ik ook, ik hoop op beter. Als dat niet zo is dan ga ik nooit meer bulken. Definitie is nu wel een beetje verscholen, hopen dat ik niet al te diep moet gaan.
Sorry Rook...maar ik zie geen vet! Ik zie een geweldig fysiek. Maar jij ziet het zelf, I know... ;)
Vetpercentage was hier ook laag (geen idee hoe laag). Ik heb meer last van vel overschot hier maar dat ziet je net niet op de foto.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven