XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
29.5%, ben nog net geen dikke powerlifter :D

Sow, goeie nieuwe avatar Rookie. Puike shape! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.388
Training 12-01-2018 schouders, rug, benen

Seated OHP
10x30kg
4x55kg op het randje... ik begin toch wat kracht te verliezen in de cut.
5x52,5kg
7x50kg
7x47,5kg
7x45kg
dropset 6x40kg
dropset 10x30kg
dropset 12x20kg

Chin Up Wide
12xBW
9xBW
9xBW

Side Lateral Raises
15x7,5kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
dropset 8x7,5kg
dropset 10x5kg

DB Rows (speciaal voor @Saik... ;) )
12x27,5kg each side, elleboog mooi zijdelings achter de rug door getrokken
12x27,5kg
12x27,5kg

Reverse DB Flyes
12x10kg
12x10kg
12x10kg
dropset 9x7,5kg

Hamstring Curls
10x65kg
8x65kg
7x65kg

Sissy Squats
16xBW+10kg
14xBW+10kg

Leg Extensions
14x75kg
13x75kg

Tijd: 59 min. Geen junior, denk dat het afgelopen is met de interesse. :(
Gisteren 3500 kcal gevreten dus vandaag en morgen iets minder dan de gebruikelijke 2500 kcal.

Laatst bewerkt:
  • #4.389
Cardio 13-01-2018
8km hardlopen ~12km/u
Nog even een stukje met de vrouw meegewandeld die net klaar was met trainen. We kwamen elkaar buiten tegen.

• #4.390
Ik ga voor volgende week de gewichten iets verlagen en weer wat meer reps doen. Ik zet de bp terug op 80kg en de ohp op 50kg.

4x55kg op het randje... ik begin toch wat kracht te verliezen in de cut.

Tijd: 59 min. Geen junior, denk dat het afgelopen is met de interesse. :(
Waarom dan cutten? Heb je een fotoshoot? :P

Jammer van de jonge Rook, misschien komt het weer een keer...

• #4.394
Nou, wordt een leuke maandag. Morgen met junior mee naar school. Hij wordt telkens via de app bedreigd door drie jongens van school (1 klas hoger). Ze willen hem morgenvroeg opwachten en een flink pak slaag gaan geven (2 zijn bekende raddraaiers van school en niet zo heel fijne mannetjes). Je gelooft je ogen niet als je dat taalgebruik via de app ziet. Ben gisterenavond laat direct bij één van die mannetjes op bezoek geweest. :mad: Die schrok zich helemaal kapot. De rest heeft hun appjes al verwijderd maar ik ben er nog niet klaar mee. Ik kan hier zo godvergeten woest om worden!!
Even met de school praten morgenvroeg (en junior beschermen) zodat ze dit op gaan lossen anders ga ik het wel even oplossen met die kereltjes en hun ouders. :mad::thumbd:

Niet leuk dit zeg! Maar hou je een beetje in, als de jongens bij jou als volwassene ook bedreigingen en aggressief gedrag zien gaan ze dat toch zelf kopieren. Met de school praten en hopelijk pakken die het meteen voortvarend aan (meeste scholen hebben wel een pest-protocol tegenwoordig).

• #4.396
Niet leuk dit zeg! Maar hou je een beetje in, als de jongens bij jou als volwassene ook bedreigingen en aggressief gedrag zien gaan ze dat toch zelf kopieren. Met de school praten en hopelijk pakken die het meteen voortvarend aan (meeste scholen hebben wel een pest-protocol tegenwoordig).
Ik ga het netjes proberen op te lossen Neet. Daarbij gezegd hoop ik wel dat er wat mee gebeurd want ik ben wel van het type “aardig en vriendelijk totdat het tijd is om niet meer aardig en vriendelijk te zijn”.

Het is erg herkenbaar ( :o rood haar en bril en pispaaltje :rolleyes: )
Maar zorg inderdaad er wel voor dat het "goed" opgelost wordt. Zou zonde zijn als je zoontje meer gepest zou worden erdoor.

Maar het is gewoon triest dat dit soort dingen gebeuren.. :( je hoort het steeds vaker.. bedreigen via app en telefoon terreur...

Ik ga het netjes proberen op te lossen Neet. Daarbij gezegd hoop ik wel dat er wat mee gebeurd want ik ben wel van het type “aardig en vriendelijk totdat het tijd is om niet meer aardig en vriendelijk te zijn”.
Inderdaad, en ook meteen duidelijk krijgen welke acties de school nu gaat uitvoeren.

Het is erg herkenbaar ( :o rood haar en bril en pispaaltje :rolleyes: )
Maar zorg inderdaad er wel voor dat het "goed" opgelost wordt. Zou zonde zijn als je zoontje meer gepest zou worden erdoor.

Maar het is gewoon triest dat dit soort dingen gebeuren.. :( je hoort het steeds vaker.. bedreigen via app en telefoon terreur...
En met 3 oudere jaars tegen een jonger gassie, wat een helden :(

• #4.400
Schering en inslag tegenwoordig...
Inderdaad, en ook meteen duidelijk krijgen welke acties de school nu gaat uitvoeren.

En met 3 oudere jaars tegen een jonger gassie, wat een helden :(
yep, ze zijn heel stoer. Zo stoer dat ze ook nog andere jongens erbij zouden halen om hem een lesje te leren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven