Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat was mijn shape voordat ik begon aan mijn bulk. Er moeten nog wat kilo's af voordat ik daar weer ben.
PRECIES!Dat was mijn shape voordat ik begon aan mijn bulk. Er moeten nog wat kilo's af voordat ik daar weer ben.

Ga jij nou die 1kg burger maar naar binnen drukken varken!

Ga jij nou die 1kg burger maar naar binnen drukken varken!![]()

)
Waarom dan cutten? Heb je een fotoshoot?4x55kg op het randje... ik begin toch wat kracht te verliezen in de cut.
Tijd: 59 min. Geen junior, denk dat het afgelopen is met de interesse.![]()

Na het cutten...
Tof!

Die schrok zich helemaal kapot. De rest heeft hun appjes al verwijderd maar ik ben er nog niet klaar mee. Ik kan hier zo godvergeten woest om worden!!
Ik ga het netjes proberen op te lossen Neet. Daarbij gezegd hoop ik wel dat er wat mee gebeurd want ik ben wel van het type “aardig en vriendelijk totdat het tijd is om niet meer aardig en vriendelijk te zijn”.Niet leuk dit zeg! Maar hou je een beetje in, als de jongens bij jou als volwassene ook bedreigingen en aggressief gedrag zien gaan ze dat toch zelf kopieren. Met de school praten en hopelijk pakken die het meteen voortvarend aan (meeste scholen hebben wel een pest-protocol tegenwoordig).
rood haar en bril en pispaaltje
)
je hoort het steeds vaker.. bedreigen via app en telefoon terreur...Inderdaad, en ook meteen duidelijk krijgen welke acties de school nu gaat uitvoeren.Ik ga het netjes proberen op te lossen Neet. Daarbij gezegd hoop ik wel dat er wat mee gebeurd want ik ben wel van het type “aardig en vriendelijk totdat het tijd is om niet meer aardig en vriendelijk te zijn”.
En met 3 oudere jaars tegen een jonger gassie, wat een heldenHet is erg herkenbaar (rood haar en bril en pispaaltje
)
Maar zorg inderdaad er wel voor dat het "goed" opgelost wordt. Zou zonde zijn als je zoontje meer gepest zou worden erdoor.
Maar het is gewoon triest dat dit soort dingen gebeuren..je hoort het steeds vaker.. bedreigen via app en telefoon terreur...

Ik herken het wel.. 4 oudere jaars kerels tegen 1 klein meisje wat niet van zich af durfde te bijten.. en dus regelmatig letterlijk in elkaar geschopt werd.I
En met 3 oudere jaars tegen een jonger gassie, wat een helden![]()

Schering en inslag tegenwoordig...Maar het is gewoon triest dat dit soort dingen gebeuren..je hoort het steeds vaker.. bedreigen via app en telefoon terreur...
yep, ze zijn heel stoer. Zo stoer dat ze ook nog andere jongens erbij zouden halen om hem een lesje te leren.Inderdaad, en ook meteen duidelijk krijgen welke acties de school nu gaat uitvoeren.
En met 3 oudere jaars tegen een jonger gassie, wat een helden![]()