XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes alvast met het examen, je bent er vlug mee!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.003
Succes alvast met het examen, je bent er vlug mee!
Ik had deze week woensdag al gemoeten maar he cbr is te langzaam. Nu nog steeds niets gehoord over mijn gezondheidsverklaring dus met een beetje pech kan ik het weer uitstellen.

Ik had deze week woensdag al gemoeten maar he cbr is te langzaam. Nu nog steeds niets gehoord over mijn gezondheidsverklaring dus met een beetje pech kan ik het weer uitstellen.

Ik had gelezen, vervelend. Maar ach...de mooie dagen zijn nu toch al voorbij...

Hopen op een beetje mazzel dan :)

• #6.010
Examen gaat vrijdag weer niet door. CBR wil aanvullende onderzoeken... :fire::scold::headbang:
Ik heb er spijt van dat ik het heb vermeldt op mijn gezondheidsverklaring. Als ik had geweten wat voor een ballentent die CBR was dan had ik gewoon niets gezegd. IK BAAL HIER ECHT FUCKING VAN! Onderzoeken mag ik ook nog eens zelf betalen, wordt niet vergoed door de zorgverzekering. :treuren: Heb hier al een factuur liggen van de eerste onderzoeken.

Examen gaat vrijdag weer niet door. CBR wil aanvullende onderzoeken... :fire::scold::headbang:
Ik heb er spijt van dat ik het heb vermeldt op mijn gezondheidsverklaring. Als ik had geweten wat voor een ballentent die CBR was dan had ik gewoon niets gezegd. IK BAAL HIER ECHT FUCKING VAN! Onderzoeken mag ik ook nog eens zelf betalen, wordt niet vergoed door de zorgverzekering. :treuren: Heb hier al een factuur liggen van de eerste onderzoeken.

Eerlijke mensen krijgen gewoon niks voor elkaar in deze maatschappij...
je wordt er zelf op afgerekend..zie je wel weer.
Liegen en bedriegen..dus..triest..maar is wel zo
Gewoon naar jezelf kijken als je kan Rook!

Balen zeg :(
Even ergens CBR op schrijven en er keihard tegenaan beuken!

• #6.013
Eerlijke mensen krijgen gewoon niks voor elkaar in deze maatschappij...
je wordt er zelf op afgerekend..zie je wel weer.
Liegen en bedriegen..dus..triest..maar is wel zo
Gewoon naar jezelf kijken als je kan Rook!
Gewoonweg belachelijk. De arts had zijn goedkeuring al gegeven en het onderzoek was een dikke voldoende. Op waarschuwing van de arts die zei dat het CBR vaak aanvullende onderzoeken eist additioneel nog een gezichtsveld onderzoek gedaan dat niet gevraagd was door het CBR. Nog niet genoeg voor die eikels dus...
Balen zeg :(
Even ergens CBR op schrijven en er keihard tegenaan beuken!
Ga er zo even langs (met de auto want ik heb gewoon een rijbewijs :mad:) met een knuppel...

• #6.016
HA! GEZONDHEIDSVERKLARING BINNEN!! :hedbang:
Snel gebeld met de rijschool om te kijken of we de rijlessen en het afrijden vrijdag nog ingeplanned krijgen!! Krijg zo bericht.

Pffff ..... :)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven