- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even afwachten, komt wel goed denk ik.
Ja toch? Hoef niets te bewijzen en wil graag nog langer mee. Niet te zwaar en lekker veel echte reps.Toch mooi om te zien hoe jij lekker eigenwijs bezig bent, met weinig maar lange sets. En het gaat prima toch?
Spannend man ...zorg dat je uitgerust bent als je daar bent..wellicht levert het een voordeel op? Ben echt benieuwd en ik gun het je zoCardio 11-10-2018
37km fietsen.
Vanmorgen de eerste 18,5km in 47 minuten gedaan. Lekker fris weer om te knallen.
Maandag de 15e naar de oog polikliniek van het Radboud in Nijmegen voor het oog onderzoek voor mijn motor (en auto) rijbewijs.![]()

Het is in de middag, dat is voor mij gunstig want mijn ogen zijn in de ochtend niet al te best. We gaan het zien en bedankt Boss!Spannend man ...zorg dat je uitgerust bent als je daar bent..wellicht levert het een voordeel op? Ben echt benieuwd en ik gun het je zo![]()

Thanks Neet!

Ik denk dat het wel goed komt hoor, je weet het alleen nooit zeker.beste ervan hopen met je ogen, zou natuurlijk klote zijn als dat niet goed afloopt.
lekkere over die zolderkamer heen gestuiterd weer.

Ja! Uitslag is goedgekeurd!!!!

Dicht laten branden met een laser zou het tijdelijk weer even moeten oplossen ben ik bang.Jeeydat eerste is goed nieuws. Het tweede wat minder. Hopelijk is het niet te ernstig.
das mooi man !!