- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...ach ja...
Heb ik voor niets de afspraak in het Radboud in Nijmegen gemaakt i.p.v. in Enschede of Hengelo. Had ik me ook wel kunnen besparen dan...CBR heeft overal schijt aan
Stellen zoveel mensen teleur met die papierenafwikkeling
Het schommelt een beetje, nu was het qua bench iets minder dan de vorige keer maar de rest wel redelijk goed.Heb je nu eigenlijk nog het idee dat je sterker wordt? Of is het een beetje afwerken wat je vorige keer ongeveer deed?
Weinig tijd jongens. Ik ben bezig met een bedrijfsreorganisatie omdat 1 van de vennoten is uitgetreden. Ook nog bezig met het 3e kwartaal afsluiten (lekker boekhouden...
). Daarnaast natuurlijk mijn motorrijlessen, gisteren weer gereden en ging super. Ik train nog wel maar log even niet totdat het weer wat rustiger is.Veel werk idd, niet het leukste werk ook. Hij wordt niet vervangen, is niet nodig vandaar ook het uitkopen.Oww idd daar heb je zeker je handen vol aan ...veel papierwerk...wordt die vennoot nog vervangen?
Ik hoop dat je slaagt voor de winter...als t ff kan haha......Succes met alles!!!![]()
Thanks Neet.
Train je nog wel even veel? Of ook minder atm ?
Hetzelfde, vandaag nog een schouder en rug training gedaan. Maandag borst, biceps en triceps en afgelopen vrijdag ook schouders en rug. Alle dagen benen erbij.
netjes hoor. !!!Hetzelfde, vandaag nog een schouder en rug training gedaan. Maandag borst, biceps en triceps en afgelopen vrijdag ook schouders en rug. Alle dagen benen erbij.
Ben binnenkort wel weer terug hoor.