Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Echt balen RR. Wanneer ik een weekje niet kan trainen zak ik al door de grond... maar je zicht is natuurlijk veel belangrijker, persoonlijk zou ik echt geen risico nemen en het advies van niet trainen opvolgen.

Sterkte ;)

Heel veel sterke man! Ik hoop dat je er gauw bovenop komt en weer in je (nieuwe) ritme kan komen en kan doen wat je leuk vindt. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.646
Echt balen RR. Wanneer ik een weekje niet kan trainen zak ik al door de grond... maar je zicht is natuurlijk veel belangrijker, persoonlijk zou ik echt geen risico nemen en het advies van niet trainen opvolgen.
Thanks Saik. Ik weet dat ik tegen het advies in ben gegaan maar ik heb echt geen zin om alles zo zonder strijd achter me te laten.
Dank je.
Heel veel sterke man! Ik hoop dat je er gauw bovenop komt en weer in je (nieuwe) ritme kan komen en kan doen wat je leuk vindt. :thumbup:
Thanks. Uiteindelijk komt altijd alles goed.

Ik snap dat het moeilijk is, het is ook een strijd om het te accepteren. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je en dat je echt heel en heel voorzichtig bent. Extra spiermassa en kracht gaan natuurlijk niet op tegen het verlies van je zicht. Dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen, pas goed op jezelf RR.

• #6.648
Ik snap dat het moeilijk is, het is ook een strijd om het te accepteren. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je en dat je echt heel en heel voorzichtig bent. Extra spiermassa en kracht gaan natuurlijk niet op tegen het verlies van je zicht. Dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen, pas goed op jezelf RR.
Acceptatie is een b*ch. Ik hoef niet perse extra spiermassa maar na veel te dik te zijn geweest en hard te hebben geknokt voor waar ik nu sta ben ik nog niet klaar het helemaal op te geven.

ouwe taaie

• #6.653
Oppassen met eten, weeg nu alweer 76kg en eet maar 2300 kcal per dag. Moeilijk om het in de hand te houden zonder te trainen en de cardio. HELP! :( :mad:
Moet ik nu echt maar 1800 kcal per dag gaan eten? :( Ik heb nu al elke dag honger...

Dat is zeker niet leuk :(
Waarschijnlijk moet 2300 kCal toch wel ongeveer op onderhoud zitten.
Fietsen mag/kan toch wel? Daar kan je nog aardig wat calorieen mee affikken. Hardlopen vermoedelijk niet, dan maar wandelen. Maar dan zal je iedere dag wel een uur moeten wandelen om genoeg te verbranden, kost wel een hoop tijd. Niet leuk allemaal .....

• #6.655
Dat is zeker niet leuk :(
Waarschijnlijk moet 2300 kCal toch wel ongeveer op onderhoud zitten.
Fietsen mag/kan toch wel? Daar kan je nog aardig wat calorieen mee affikken. Hardlopen vermoedelijk niet, dan maar wandelen. Maar dan zal je iedere dag wel een uur moeten wandelen om genoeg te verbranden, kost wel een hoop tijd. Niet leuk allemaal .....
Dat zo je denken toch? Blijkbaar toch een lager onderhoud. Ik hield het eerder mooi in check met al die cardio en KT.
Fietsen met die tegenwind doe ik maar even niet. Ik mocht eigenlijk al geen tilwerk en het zware huishoudelijke werk doen, fietsen met die wind van de laatste tijd lijkt me dan ook maar beter van niet. Wandelen doe ik veel maar niet voldoende blijkbaar.

Tja .... lastig. Je moet je ook niet gek laten maken door flucuaties van +/- 1 kg. Maar als het een paar maanden blijft stijgen wel natuurlijk.....
Verder zit er denk ik nog rek in de kleine activiteiten over de dag: een sta bureau ipv zitten, vaker lopen trap/naar de koffie/winkelcentrum.....

Misschien een stappenteller wat?

• #6.658
Tja .... lastig. Je moet je ook niet gek laten maken door flucuaties van +/- 1 kg. Maar als het een paar maanden blijft stijgen wel natuurlijk.....
Verder zit er denk ik nog rek in de kleine activiteiten over de dag: een sta bureau ipv zitten, vaker lopen trap/naar de koffie/winkelcentrum.....
Ik heb elke dag minimaal 15.000 stappen op de fitbit staan. Het is gewoon jammer dat het allemaal LISS is want dat kost zo verschrikkelijk veel tijd. Een flinke cardiosessie zet veel meer doden aan de zeik. Volgende week is het beter weer en dan pak ik de fiets. Scheelt ook zo 1.000 kcal op 1 dag.
Misschien een stappenteller wat?
Die heb ik. Een Fitbit Ionic.

• #6.659
Met het hardlopen en de 3-4x KT per week ging het natuurlijk veel harder. Daarbij heb ik deze week ook niet gefietst. In totaal al weer 2.000 kcal minder verbruikt over de hele week.

Wellicht toch maar je thermostaat bijstellen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven