Ik heb kantoorwerk en mijn linkeroog is goed. Autorijden mag, zelfs met 1 oog.
Niet dat het het minder erg maakt (of uiteindelijk misschien toch wel) de problemen doen zich maar voor in 1 oog, je andere oog is gewoon gezond?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb kantoorwerk en mijn linkeroog is goed. Autorijden mag, zelfs met 1 oog.
Mijn andere oog heeft wel tekenen van schade maar het zicht is nog goed.Niet dat het het minder erg maakt (of uiteindelijk misschien toch wel) de problemen doen zich maar voor in 1 oog, je andere oog is gewoon gezond?
Thanks Saik. Ik weet dat ik tegen het advies in ben gegaan maar ik heb echt geen zin om alles zo zonder strijd achter me te laten.Echt balen RR. Wanneer ik een weekje niet kan trainen zak ik al door de grond... maar je zicht is natuurlijk veel belangrijker, persoonlijk zou ik echt geen risico nemen en het advies van niet trainen opvolgen.
Dank je.
Thanks. Uiteindelijk komt altijd alles goed.Heel veel sterke man! Ik hoop dat je er gauw bovenop komt en weer in je (nieuwe) ritme kan komen en kan doen wat je leuk vindt.![]()
Acceptatie is een b*ch. Ik hoef niet perse extra spiermassa maar na veel te dik te zijn geweest en hard te hebben geknokt voor waar ik nu sta ben ik nog niet klaar het helemaal op te geven.Ik snap dat het moeilijk is, het is ook een strijd om het te accepteren. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je en dat je echt heel en heel voorzichtig bent. Extra spiermassa en kracht gaan natuurlijk niet op tegen het verlies van je zicht. Dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen, pas goed op jezelf RR.
Thanks. Komt goed, ik ben een redelijk tough cookie hoor.
... tough RookieThanks. Komt goed, ik ben een redelijk tough cookie hoor.
....
Dat zo je denken toch? Blijkbaar toch een lager onderhoud. Ik hield het eerder mooi in check met al die cardio en KT.Dat is zeker niet leuk
Waarschijnlijk moet 2300 kCal toch wel ongeveer op onderhoud zitten.
Fietsen mag/kan toch wel? Daar kan je nog aardig wat calorieen mee affikken. Hardlopen vermoedelijk niet, dan maar wandelen. Maar dan zal je iedere dag wel een uur moeten wandelen om genoeg te verbranden, kost wel een hoop tijd. Niet leuk allemaal .....
Ik heb elke dag minimaal 15.000 stappen op de fitbit staan. Het is gewoon jammer dat het allemaal LISS is want dat kost zo verschrikkelijk veel tijd. Een flinke cardiosessie zet veel meer doden aan de zeik. Volgende week is het beter weer en dan pak ik de fiets. Scheelt ook zo 1.000 kcal op 1 dag.Tja .... lastig. Je moet je ook niet gek laten maken door flucuaties van +/- 1 kg. Maar als het een paar maanden blijft stijgen wel natuurlijk.....
Verder zit er denk ik nog rek in de kleine activiteiten over de dag: een sta bureau ipv zitten, vaker lopen trap/naar de koffie/winkelcentrum.....
Die heb ik. Een Fitbit Ionic.