XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Medium en low carb dgn.....n eiwitdag er tussen? scheelt allemaal
 
IK WIL GEWOON WEER TRAINEN!! :treuren: Wat een gekut allemaal. medium low carb... eiwitdag, appeldag. Bleeerghhh...
 
Geen plaats om een stationary bike thuis binnen te zetten ? Scheelt toch wel als het slecht weer is kan je daar nog hard op trappen...
 
Geen plaats om een stationary bike thuis binnen te zetten ? Scheelt toch wel als het slecht weer is kan je daar nog hard op trappen...
Ik mag niet hard trappen maar rustig mag wel natuurlijk. Misschien kan ik er wel 1 regelen.
Wil ik ook baasje...kon ik de tijd maar terugdraaien!!
In jouw geval snap ik dat ook helemaal. F*cking frustratie.
 
Met het hardlopen en de 3-4x KT per week ging het natuurlijk veel harder. Daarbij heb ik deze week ook niet gefietst. In totaal al weer 2.000 kcal minder verbruikt over de hele week.
9000 kCal is pas een kilo vet he, dus deze week gaat het nog maar om onsjes :)
 
9000 kCal is pas een kilo vet he, dus deze week gaat het nog maar om onsjes :)
I know. Normaal gesproken had ik alleen met fietsen al 2000 kcal meer verbruikt. Deze week dus niet... Dat bedoelde ik te zeggen.
 
Ik heb elke dag minimaal 15.000 stappen op de fitbit staan. Het is gewoon jammer dat het allemaal LISS is want dat kost zo verschrikkelijk veel tijd. Een flinke cardiosessie zet veel meer doden aan de zeik. Volgende week is het beter weer en dan pak ik de fiets. Scheelt ook zo 1.000 kcal op 1 dag.

Die heb ik. Een Fitbit Ionic.

Je zal je draai uiteindelijk wel vinden rookie! Het is natuurlijk allemaal even wennen voor je, dus begrijpelijk dat je de balans nog wat moet zoeken (maar je zal hem vinden! :))

Even terzijde: “doden aan de zeik”: pun intended? Wel funny :D
 
Je zal je draai uiteindelijk wel vinden rookie! Het is natuurlijk allemaal even wennen voor je, dus begrijpelijk dat je de balans nog wat moet zoeken (maar je zal hem vinden! :))

Even terzijde: “doden aan de zeik”: pun intended? Wel funny :D
:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven