MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zal wel moeten. Het leven gaat door dus niet janken en piepen.
Dit is wel iets meer dan janken en piepen. Het mogelijke verlies van het zicht in een oog is niet niks, en met je combinatie van KT en cardio heb je nu een heel mooie shape en structuur in je leven die je natuurlijk niet wilt opgeven om terug naar papzak te gaan. Dus dit heeft echt wel even tijd nodig om een nieuwe structuur te vinden.....
 
Gvd Race. Wat een klotenieuws zeg! Vanuit hier een hart onder je riem! Sterkte man
 
Dit is wel iets meer dan janken en piepen. Het mogelijke verlies van het zicht in een oog is niet niks, en met je combinatie van KT en cardio heb je nu een heel mooie shape en structuur in je leven die je natuurlijk niet wilt opgeven om terug naar papzak te gaan. Dus dit heeft echt wel even tijd nodig om een nieuwe structuur te vinden.....
Het zal wel even duren om hier overheen te stappen. Ik moet er gewoon niet teveel over nadenken.
Gvd Race. Wat een klotenieuws zeg! Vanuit hier een hart onder je riem! Sterkte man
Dank je Koppie.
 
OMG Rook ... Ik heb zelf slechte ogen qua zicht, maar dit kan ik me niet voorstellen... Ik wens je heel veel sterkte man, dat dit binnen de mogelijkheden nog goed komt !!!
 
OMG Rook ... Ik heb zelf slechte ogen qua zicht, maar dit kan ik me niet voorstellen... Ik wens je heel veel sterkte man, dat dit binnen de mogelijkheden nog goed komt !!!
Dank je wel Pieter. Het moet even een plekje vinden. Mocht ik echt helemaal niet meer mogen trainen dan is het maar zo. Een kennis van mij met suikerziekte heeft hetzelfde probleem. Even te veel druk en de adertjes in zijn netvlies knappen.
 
Goed dat je dit kan! Is toch niet mis qua beweging. Niet hetzelfde als KT uiteraard maar toch. Kleine stapjes nemen (letterlijk en figuurlijk in dit geval :o) en positief blijven denken.
 
Goed dat je dit kan! Is toch niet mis qua beweging. Niet hetzelfde als KT uiteraard maar toch. Kleine stapjes nemen (letterlijk en figuurlijk in dit geval :o) en positief blijven denken.
Thanks! Je moet wat toch? Heb er toch nog wel 3,5 uur over gedaan. Flink wat kcal in ieder geval.
 
"Politie houd bestuurder aan na achtervolging in Enschede"

Ben je gaan scheuren Rook?

Hoe gaat het broeder? :)
 
"Politie houd bestuurder aan na achtervolging in Enschede"

Ben je gaan scheuren Rook?

Hoe gaat het broeder? :)
Ik scheur niet, ik race. ;)
Mentaal gaat het iets beter. Gisteren toch wat lichte training gedaan. Het voelt gewoon verkeerd om er zo maar helemaal mee te stoppen.
 
Voorzichtig aan Race! Maar ik snap je wel hoor.........:(
 
Ik zal het voorzichtig aan doen. Gewoon wat fitness. Kijken of ik wat spiermassa kan behouden op deze manier.
Gelijk heb je. Extreem stoppen plotseling voelt ook niet goed, en als je oefeningen waarbij je moet 'persen', zoals deadlift vermijdt, moet er toch nog wel het een en ander mogelijk zijn.
 
Gelijk heb je. Extreem stoppen plotseling voelt ook niet goed, en als je oefeningen waarbij je moet 'persen', zoals deadlift vermijdt, moet er toch nog wel het een en ander mogelijk zijn.
Ik probeer ook gewoon door te ademen en niet te veel te persen. Dat kan terwijl er toch nog wel redelijk wat gewicht verplaatst kan worden. Kijken of het zo goed gaat.
 
Gewoon op onderhoud ....high reps....lekker bezig blijven...anders roest je vast :)
 
Gewoon op onderhoud ....high reps....lekker bezig blijven...anders roest je vast :)
Juist. Het voelt alleen een beetje eng aan. Ik wil natuurlijk liever niet dat er nog meer vaatjes knappen in mijn oog.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven