XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wow, knap is dat, meteen twee mooie nieuwe speeltjes binnengehaald. Life is doing well for you! :D
Enjoy, hier ga je pret aan beleven :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.744
Nice man! :D
Ben je vandaag al gaan rijden met de fonkelnieuwe RSV? Benieuwd hoe de maiden trip is bevallen.
:D

Jazeker, was alleen helemaal wit van de sneeuw en hagel. Wat een land. Aprilia rijdt heerlijk en er zit flink wat power in, leek me alleen niet heel verstandig het met dit weer op het randje te doen. In de stad rijd je in de 2e versnelling. Even wennen. Low end power is schandalig bruut.

:D

Jazeker, was alleen helemaal wit van de sneeuw en hagel. Wat een land. Aprilia rijdt heerlijk en er zit flink wat power in, leek me alleen niet heel verstandig het met dit weer op het randje te doen. In de stad rijd je in de 2e versnelling. Even wennen. Low end power is schandalig bruut.
Top zeg. Klinkt zalig om zoiets in huis te hebben en er (stevig) mee op uit te kunnen trekken telkens je hier zin in hebt. :o

Sneeuw en hagel zeg je....:eek:
Hier (België, centrum) was het vandaag redelijk rustig weer (wat wolken en zelfs af en toe zon, koud dat wel). Snap dat je met dat soort winterweer niet meteen all the way bent gegaan. Maar goed, morgen is er nog een dag :p

• #6.747
Top zeg. Klinkt zalig om zoiets in huis te hebben en er (stevig) mee op uit te kunnen trekken telkens je hier zin in hebt. :o

Sneeuw en hagel zeg je....:eek:
Hier (België, centrum) was het vandaag redelijk rustig weer (wat wolken en zelfs af en toe zon, koud dat wel). Snap dat je met dat soort winterweer niet meteen all the way bent gegaan. Maar goed, morgen is er nog een dag :p
Is ook leuk natuurlijk. Live while you can!
Dan hadden jullie meer geluk vandaag met het weer dan ik.
Wat heb je straks dan allemaal staan?
euh...

Honda CBR 600 f 2013
Kawasaki Ninja ZX6-R 2008
Aprilia RSV 1000 R 2005
:o:D

Keuze stress :D

Hier meest zon en af en toe een donkere wolk met wat spetters. Maar mijn ouders op 20 km afstand van hier hadden ook alles wit na een sneeuw/hagelbui .

Hier ook fikse hagelbuien!!
Maar niks houdt Rookie tegen te gaan Racen! :D

• #6.750
Dat vind ik zelf ook een prachtige bike. Heerlijk zo’n dikke twin 2 cilinder! Toevallig zat ik ook naar een RSV te kijken maar heb toen maar besloten om nog even te wachten. Jij vliegt wel van het één naar het ander hèb:p

• #6.752
Dat vind ik zelf ook een prachtige bike. Heerlijk zo’n dikke twin 2 cilinder! Toevallig zat ik ook naar een RSV te kijken maar heb toen maar besloten om nog even te wachten. Jij vliegt wel van het één naar het ander hèb:p
Mooie fiets idd.
Normaal gesproken vlieg ik niet van het ėėn naar het ander maar wat betreft auto’s en nu blijkbaar ook motoren wel. Daarnaast ben ik ook wel een redelijke petrolhead. Zometeen lekker F1 kijken... :D

Dan een nakedbike met een dikke 1 cilinder, een KTM Duke 3 (of 4).

• #6.757
Wat is’ie mooi hè (bij gebrek aan het loggen van trainingen)

1A7D2D23-FD5F-4947-AE07-718171CAE9F0.jpeg
CAADFC5E-AFE9-4AD7-BD2A-1D33289835AF.jpeg
C496F60B-46A0-432E-B790-CD564F6BED84.jpeg

Volgens mij loop je met een big smile een paar keer per dag naar buiten :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven