- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag voorlopig niet meer trainen.
Niets nieuws hoor. Afwachten voor de volgende controle.Nog wat nieuws te melden? Hou je taai in ieder geval en laat af en toe nog wat horen. Flauwe opmerkingen ook altijd toegestaan![]()
Omdat ik toch niet kan trainen.
ik blijf wel op het forum hoor. Lees wel mee...
Ok. Ik heb een andere motor gekocht.

Nice!!! Fotootje?
Allebei zijn leuk. Haal er ook nog een 600cc bij voor de fun.Kijk, dat is toch een stuk leuker dan zo’n 600cc brommer.
Thanks! Snel genoeg!

Dat ben ik niet hè. Even een voorbeeldfoto. Die van mij haal ik als het goed is morgen op. Is wel dezelfde met dezelfde kleurstelling. Morgenavond nog even kijken naar een Ninja ZX6-R voor erbij (omdat het kan) en morgenochtend en middag samen met de vrouw kijken want die heeft haar motorrijbewijs afgelopen dinsdag ook gehaald.je kan daar wel mooi oefenen in de....Rookie Mountains in Ensjéde![]()

Hahha, Bosman, je woordgrapjes never cease to amaze me.je kan daar wel mooi oefenen in de....Rookie Mountains in Ensjéde![]()

Snel genoeg. 1000cc V twin. Lekkere grunt.ziet er uit als een snel ding. Mooi op tijd gekocht ook voor het mooie motorseizoen ook.![]()
Nice!Allebei zijn leuk. Haal er ook nog een 600cc bij voor de fun.
Thanks! Snel genoeg!![]()
Dat ben ik niet hè. Even een voorbeeldfoto. Die van mij haal ik als het goed is morgen op. Is wel dezelfde met dezelfde kleurstelling. Morgenavond nog even kijken naar een Ninja ZX6-R voor erbij (omdat het kan) en morgenochtend en middag samen met de vrouw kijken want die heeft haar motorrijbewijs afgelopen dinsdag ook gehaald.![]()
Misschien moet ik dit log maar sluiten. Voorlopig gebeurd hier niets meer...

Morgenavond nog even kijken naar een Ninja ZX6-R voor erbij (omdat het kan) en morgenochtend en middag samen met de vrouw kijken want die heeft haar motorrijbewijs afgelopen dinsdag ook gehaald.![]()
En gefeli voor je vrouwtje kerel! 
Genoeg te posten maar niet BB gerelateerd.Genoeg te posten dus nog he!
en helemaal stilzitten zal je vast niet.
Maarmotor en top dat je vrouw ook nu mee kan. Samen de wegen onveilig maken.
![]()
Will do...Nice!
Wel even een piccie posten als jullie samen een tourtje maken he?

Euh... O.K?

1000cc idd. Veel low end torque zo'n V twin.Snelle Jelle! Mooi ding man en 1000cc? *Vroem vroem*
Ja?
Klopt! In de motoren...

Thanks! Ze heeft haar rijbewijs dinsdag aangevraagd, ze zit vol ongeduld te wachten nu...

ja leuk hé lieve Ennie....lachen is gezond en zeker op vrijdagHahha, Bosman, je woordgrapjes never cease to amaze me.
OT: ziet er uit als een snel ding. Mooi op tijd gekocht ook voor het mooie motorseizoen ook.![]()

Thanks Marv!