AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.781
Dan kan ik nog wel begrijpen dat je een CBR600F en een ZX6R hebt staan. Voor 1 persoon vind ik die twee te veel op elkaar lijken.
Ze zijn toch wel redelijk verschillend hoor. Een CBR 600 RR en een ZX6-R vind ik meer op elkaar lijken.

Leuk verhaal Rook en fijn dat je het naar je zin hebt...

De rr verkocht? Je vond die toch fijner dan de kawa?

• #6.786
  • #6.787
Yes boys and girls, I'm back! :)

Eergisteren naar het ziekenhuis geweest voor het grote oog onderzoek, OCT scan gehad (waar ze een dwarsdoorsnede scannen van het netvlies en de macula), een fluorescent scan (waar je een infuus krijgt met contrast vloeistof zodat ze alle bloed- en haarvaten in het netvlies goed kunnen zien tijdens de fotografie) gehad en het alles beslissende eindgesprek.

Eerst het slechte nieuws: mijn rechteroog is niet meer te redden. Ik krijg als laatste lapmiddel nog een aantal injecties in mijn oog met steroiden (toch nog een kuurtje dus... ;) mijn oog is dan niet meer nattie :D ) om het naderende einde van het zicht in dat oog zo lang mogelijk te rekken.
Hier zitten wel wat nadelen aan. Kans op staar (niet dat dat nog veel uitmaakt) en de oogbol druk gaat toenemen. Die moet ik dus regelmatig laten checken.

Dan het goede nieuws! Mijn linkeroog is helemaal gezond. Alle problemen zijn weg. Ik had een klein puntje in het zicht zitten plotseling maar nu zijn de foto's schoon. Ik ga dus niet blind worden! Ik mag ook weer vol trainen als de steroid injecties zijn geweest!
Ik heb mijn lichaam tot nu toe netjes bijgehouden en er is niet veel achteruitgang gelukkig en er hoeft ook niet veel vet af. Over een tijdje mag ik weer knallen en mijn toekomst ziet er weer een stuk rooskleuriger uit! :)

Ik had het trainen ook echt wel nodig om niet mijn verstand te verliezen tijdens de laatste maanden. Er zijn echt een heleboel slechte dagen geweest waar ik het echt niet meer zag zitten. Allemaal bedankt voor de steunbetuigingen @Skatermarvin @Bosco55555 @marina1975 @neet61 @Camelus @Steks @lienlien @darude0306 @Banshee @Koppie @Pieter68 @ScumbagAnnie @Bert @droopyy @Mentat @HillR @Robke78

Laatst bewerkt:
Fijn om weer eens wat van je te horen, en gezien je situatie is het nog redelijk goed nieuws.

Welkom terug RaceRookie :thumbs:

Mixed emotions dus, ik ben wel benieuwd naar die dikke aders in je oog tijdens het kuurtje :o
je leert wel omgaan met je beperking is gewoon zo, kijk wat je wel kan, maar met jou mentaliteit gaat dat zeker lukken.
Goed van je dat je nog redelijk in shape bent

Tja dat ijzervirus doet wat met je, welkom back....KANJER!! :pressing:

• #6.791
Fijn om weer eens wat van je te horen, en gezien je situatie is het nog redelijk goed nieuws.
Thanks! Ik ben wel redelijk happy hoor. Ik ging er vanuit dat het einde verhaal was maar mijn linkeroog is helemaal hersteld. Rechts had ik toch al opgegeven.
Dank je. Blij dat ik weer helemaal terug ben. :)
Mixed emotions dus, ik ben wel benieuwd naar die dikke aders in je oog tijdens het kuurtje :o
je leert wel omgaan met je beperking is gewoon zo, kijk wat je wel kan, maar met jou mentaliteit gaat dat zeker lukken.
Goed van je dat je nog redelijk in shape bent

Tja dat ijzervirus doet wat met je, welkom back....KANJER!! :pressing:
Mixed emotions valt wel mee hoor. Ben eigenlijk wel heel erg blij. Heb me in tijden niet zo goed gevoeld. Gisteren de hele dag nodig gehad om weer bij te komen, ik kon het bijna niet geloven. :)
Als je denkt dat je blind wordt dan val je echt in een zwart gat. Niet meer werken, rijden, je kinderen niet meer zien, etc... Als je daar lang over nadenkt dan zie je het helemaal niet meer zitten tot aan suïcidale gedachten aan toe.

Nice!!! Wat goed dat je straks meer mag knallen! Pas maar op want straks je squatten zelfs leuk vinden:roflol:. Ik neem aan dat je hier weer gaat loggen?

gelukkig maar voor je Rook, piekeren is echt niet leuk en kan je gek maken idd

DOC-20180427-WA0002.gif

• #6.796
Sterke zeg! Ik hoop dat je snel weer kan trainen en alles lekker gaat! :thumbs:

Yes Rook, ben blij voor je! Leuk dat je terug bent :)

• #6.800
Sterke zeg! Ik hoop dat je snel weer kan trainen en alles lekker gaat! :thumbs:
Thanks! Straks weer lekker voluit. :)
Geef niks man ...je moet het allemaal verwerken, je bent nu eenmaal niet van ijzer :)
Het zat dieper dan ik dacht. Was ook erg zenuwachtig voor de afspraak in het ziekenhuis.
Yes Rook, ben blij voor je! Leuk dat je terug bent :)
Dank je kerel. Heb je de motor al? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven