- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Thanks!
goed idee Neet!Nice! Mooie reden om weer een nieuwe motor te kopen? (gezien je niet drinkt)![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
goed idee Neet!Nice! Mooie reden om weer een nieuwe motor te kopen? (gezien je niet drinkt)![]()

gefeliciteerd rook, das een hele tijd samen.
Dank je Boss!
Thanks! Inderdaad, 17 jaar getrouwd maar al 29 jaar samen.

Nee hoor. Nog steeds dezelfde drie.
wow wat een power op een vierkante meter

Mijn vrouw heeft haar cruiser verkocht en rijd nu op de achterste CBR. Technisch gezien heb ik er dus maar twee.wow wat een power op een vierkante meter
(die witte is een Ghost Rider)

Wel meteen de 2 mooisteMijn vrouw heeft haar cruiser verkocht en rijd nu op de achterste CBR. Technisch gezien heb ik er dus maar twee.![]()

Thanks. ik hoef ook niet bang te zijn dat ze de andere twee pakt. Ze is bang voor beide.

keuzes....tja!!Mijn vrouw heeft haar cruiser verkocht en rijd nu op de achterste CBR. Technisch gezien heb ik er dus maar twee.![]()

Kan ik me iets bij voorstellen. Maar volgens mij hebben ze dat alledrie wel, als je het gas flink opndraait rijden ze weg zonder jouThanks. ik hoef ook niet bang te zijn dat ze de andere twee pakt. Ze is bang voor beide.![]()

Daar raak je aan gewend. De eerste keren schrik je je echt rot. Tunnelvisie en zenuwen.Kan ik me iets bij voorstellen. Maar volgens mij hebben ze dat alledrie wel, als je het gas flink opndraait rijden ze weg zonder jou![]()
Wat heb je nou weer gedaan?F*cking hell! M'n hele rechterschouder vast zitten. Verga van de pijn...![]()
![]()

Een gebakken ei omgedraaid in de pan. Hevige pijnscheut daarna.

En met 30 kg rowen kan je wel..... een mens zit raar in elkaarEen gebakken ei omgedraaid in de pan. Hevige pijnscheut daarna.![]()
Doet flink pijn iig. Morgen afspraak bij de fysio.En met 30 kg rowen kan je wel..... een mens zit raar in elkaar
Ik heb wel eens een week een stijve rug gehad nadat ik het bovenste keukenkasje opentrok.... spiertje verrekt. Voelt allemaal wel lullig.
wellicht komt het vanuit je nek, dat was bij mij zo iig...sterkte en beterschap Rook