AndroidHealthClinic

Ratko's balkan road to aesthetics

Bezoekers in dit topic

Cable fly's zijn inderdaad nice!:fire:

Goede rug en training kerel!:thumb:
Dumbell flys word het hem idd ook niet meer voor mij. Cable machine altijd bezet, en anders is er maar 1 kant vrij(altijd die groepjes godver) . Volgende x gewoon pecdeck of incline dumbell press.

Geen zin in cardio net terug van werk. Morgen ochtend weer een kans. Vnaaf pull op schema. Rug biceps.

Tfoh :( rip me zelf. Vandaag new york gegeten. Heb me zelf laten vallen. I dont trust my self anymore. I FAILED.. Achja zo rug biceps knallen. Vanaf morgen me kcal maar verlagen.

Tfw u eat junk and feel like a fat fuck..

Waarom is home alone zijn zo moeilijk?

Tfoh :( rip me zelf. Vandaag new york gegeten. Heb me zelf laten vallen. I dont trust my self anymore. I FAILED.. Achja zo rug biceps knallen. Vanaf morgen me kcal maar verlagen.

Life can be hard sometimes... :(

Was er zelf deze avond ook slachtoffer van +1100 op onderhoud, gelukkig niet in de cut

Be Strong!! Je wil toch fucking shredded zijn!?:)

Be Strong!! Je wil toch fucking shredded zijn!?:)
Ik houd iifym aan, en ik had nog 1800kcal over dua dacht pizza new york kan wel, maar tis altijd die mentala feeling van failure na een fat meal :p

Dussa gister rug biceps gedaan. Ging best matig.. Qua kracht wel oke, maar voelde me noet zo goed. Had me pizza 45min voor de training op. Dus beetje misselijk in gym :p

bor met barbell
10x40kg
8x60kg
8x80kg
7x85kg

Seated lat pulldown
10x78kg
8x86kg
8x93kg
8x100kg <- heb vana hier srs de hele training door scheten gelaten, that pizza tho.. :roflol:

Iso laterall row machine
10x40kg
8x55kg
8x70kg <- voelde die pizza hier zwaar in me keel, komt door dat je met je chest op die pad moet leunen. Laatste set beetje tranquilo maar gedan.. Inb4 ik moet schoonmaken in gym.
8x65kg

Had het wel gezien met rug. Voelde me flut en voelde me belabberd.

Biceps eindelijk

Preacher curls
10x25kg
10x40kg
8x50kg
8x50kg

Eindelijk laatste oefening.
Seated incline dumbell curls power setten met hammers. Reps waren tot failure. 2 sets.

14 en 18kg.

Bij de 2e set, een dikke puff gelaten. That smell was strong. Mensen zaten ook omzich heen te kijken, dacht ik kijk ook maar om me heen inb4 ze komen er achter dat ik het was.
8017953345_eb8692cf34_z.jpg

Werd misselijk van me eigen gas. Maar onopvallend weg gegaan. :roflol:

Duss wat heeft ratko hier geleerd? Dat karma bestaat. Geen fat fuck meer gezeik en me eet patroon van vorige week oppakken. Ohja, ook geen grote maaltijden meer vlak volr training :p

Gister na eerste oefening spatte de aders er goed uit trouwens.

unflexed onderarm. Had eigk ook nog een flexxd pic moeten maken.

image.jpeg

Buiten 'the feels' om dus geen probleem toch?

Stevige BOR's en preachers trouwens!!:fire:
Nee buiten de feels om was het idd niet erg nee. Maar training heeft er onder geleden en voelde me net de witte rick ross. :p

Vanavond zou eigenlijk rustdag zijn, maar morgen hele dag werken, en zondag hele dag grensrechter spelen bij een toernooi. Dus vandaag toch wel trainen.. Legs staan weer op het programma :D SQUAATS INCOMMING

Ohja voor de geintereseerde kn sport kleding of schoenen, er is 25% korting bij footlocker. Je moet de kortingsbon op hun facebook showen en dan krijg je korting. Dus nike fleece tech vestem broeken, schoenen petten etc. Weet ik veel waar jullie van houden. De actie is maar tot en met zondag geldig!

Meer info op footlocker.nl

Nee ik werk er niet, maar is wel een toffe winkel :p

Ohja voor de geintereseerde kn sport kleding of schoenen, er is 25% korting bij footlocker. Je moet de kortingsbon op hun facebook showen en dan krijg je korting. Dus nike fleece tech vestem broeken, schoenen petten etc. Weet ik veel waar jullie van houden. De actie is maar tot en met zondag geldig!

Meer info op footlocker.nl

Nee ik werk er niet, maar is wel een toffe winkel :p
Ook online of alleen off?

Tja klinkt bekend.. ik heb vandaag zo'n dag.. mn overschot is niet eens meer te redden en het is pas 3 uur :(

@ ontbijt van 1155 kcal
@ lunch van 1439 kcal

Compensatie is the key.. denk aan marvin!:rolleyes:

Back
Naar boven