AndroidHealthClinic

Growing till 2017!

Bezoekers in dit topic

Thanks man!! Ja doe fullbody past het beste ook met school en werk etc. Bevalt prima ;)

Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen ;) Ik werkte en deed een voltijd opleiding naast mijn training (dus niet andersom), zo moet je het gaan zien!
 
Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen ;) Ik werkte en deed een voltijd opleiding naast mijn training (dus niet andersom), zo moet je het gaan zien!
Haha jaa ik snapje ;) vind dit gewoon persoonlijk fijner omdat het flexibel is en goed te combineren met werk school sociaal etc.
 
Ochtend gewicht 74kg

Training gaat goed. 3 trainingen per week opgedeeld in een up push, ub pull, en een fullbody. Vind dit zelf een erg fijn schema.
Voeding gaat verder ook prima lekker flexibel meer een oog op de eiwit en cals houden. Waardoor ik niet perse zo strict hoef te zijn. Hoef ook niet stageready of iets te zijn.

IMG_0827.JPG
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort komt er weer een weighin. Vorige was 74 flat. Dus we gaan zien. Vanaf dat punt kan ik gaan beslissen of ik al iets ga veranderen met cardio of voeding.
 
Laatst bewerkt:
Training 16 jan 2017
Ub chest
Pullup
3x10
Incl db
Opwarmen naar workingsets
7x30kg
4x30kg
8x26kg
10x24kg
Cable fly
3x12
Shoulderpress
3x12 16kg
Laterralraise machine
3x12
Tricep rope
4x10
Legraise
3x15
Pushup
3x10

Cardio 300 cals

Dit is een beetje hoe een training van me er nu uit ziet over het algemeen
 
Update

Honest fysiekupdate
Dit is hoe ik erbijsta puur om mn progressie in mn 'fatloss' fase te monitoren.

IMG_0876.JPG
IMG_0877.JPG
 
Ziet er prima uit! Naar mijn mening niet nodig om nog op 'fatloss' te concentreren! Dat kan in maart/april wel weer!
Nu massa bouwen!
 
Ziet er prima uit! Naar mijn mening niet nodig om nog op 'fatloss' te concentreren! Dat kan in maart/april wel weer!
Nu massa bouwen!

Ja snap t, voel mezelf gewoon een stuk beter bij lean ;)
 
:pReefeed gehad :D

Bestond uit 7 (dikke)pannenkoeken verschillend met nutella hagelslag stroop of jam :) 2000+ cals voor de rest van de dag weer in normale voeding. Ik kan er weer tegenaan.

Ik wist al wel wat reefeeds waren had er nog het 1 en ander over opgezocht. Dit is goed voor mij en doe dit omdat als ik wil 'cutten' ik altijd de neiging heb het te overdoen. Te veel cardio en te weinig voeding. Hiermee kan ik het ook compenseren.
In mijn vorige cut heb ik dit eingenlijk niet gedaan en was ik zon 8kg afgevallen en was eingenlijk nog niet tevreden met mn bf terwijl ik al zo weinig at.. toen gaan bulken. En nu pak ik de cut lekker rustig en soepel aan. Let meer op de calorieen en eiwit en niet zozeer op vet en carbs. Probeer mn training en cardio bij te houden. En lean down een beetje
 
31-01-17: 71,2kg
3x200cals cardio
Gem. 2300cals

Training van gister als voorbeeld
Incl bench 4x6 60kg
Shoulder db press 3x10 18kg
Lat pd 3x10
Pushup
Legraise
Back ex
cardio
 
Laatst bewerkt:
01-02-17
Update

Training gaat erg goed, focus mn training het meest rond de compounds heb alleen al een tijdje problemen met mn elleboog als push met een barbell daarom meer db's

Ik ga over 3 week een week op wintersport dus dat wordt een diet break. Daarna gaan we door met rustig door uitleanen. Dan hoop ik Daarna weer rustig in een surplus te komen of even te maintainen door de zomer.
Heb wel weer erg zin om weer massa te pakken. Eerst ietsjes leanen ;)

Training van gisteravond
Deadlift
Opwarmen
100x5
120x3
140x2
120x5
100x8
Pullup
3x 6-10
Db row
3x12 22kg
Pistol squat
4x6
Db curl
3x15 12-10-8kg voor pomp
Rear delt fly 4x15 8kg
Geen chest want was sore af

Cardio 200cal

Voeding ligt rond de 2300cal
300carb
65vet
140eiwit
Hou het rond de 2300 met 3x200cal cardio voor zolang ik daarop gewicht verlies zodra we dat niet meer doen droppen we wat cals of doen we meer cardio. Verder track ik meerendeels eiwit hou ik vet op een gezond niveau en rest is carbs. Track niet elke dag. Eyeball ook regelmatig. Probeer dit goed aan te pakken.

Sooon growing till 2018 ;)
 
Weer een reefeed +-750 carbs vandaag. Dat is waarschijnlijk de laatste all out reefeed. Dinsdag weer een weighin en we gaan het zien ;)
 
Laatst bewerkt:
Ga mn logje weer een beetje bijhouden voor ook een beetje houvast. Ben nu aan het cutten. 2 weken geleden begonnen @76kg 18% vet nu zon 74,5kg denk ik. Overmorgen een weighin. Overzicht van de 2 weken. Week 1 2600 cals week 2 2500 cals. Ik gebruik nu nog calorie cycling. Doe dit dus puur voor mezelf en wil dit logje bijhouden voor wat houvast en overzicht. Train 3x per week.
 
Logje begonnen in 2015 nu 2018
Lange tijd inactief geweest op dbb.

2016
65kg 14%vp
Bp 55kg 5x5
Squat 85kg 5x5
Deadlift: 100kg 5x5
OHP: 37,5kg 5x5

2018
82kg 15%
Bp 97,5 5x5
Squat max was 170
Deadlift max 210
OHP max 70
 
Back
Naar boven