- Waardering
- 3.030
Ja, ze gaan echt all over the place de laatste tijd.
Ben benieuwd wat het straks geeft. F-ing heet en een blessure aan de hamstrings/kuit/plantaris (?).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ze gaan echt all over the place de laatste tijd.
Damn! Maakt niet uit met welk gewicht. Met dit weer setjes maken met 9 reps van die dingen is hard gewerkt.
We hebben ook nog eens geen airco in ons gedeelte dus het is echt stervenDamn! Maakt niet uit met welk gewicht. Met dit weer setjes maken met 9 reps van die dingen is hard gewerkt.
ik adviseer niemand volume te draaien in deze warmte hahaMijn airco is een ventilator en/of de ramen open zetten.We hebben ook nog eens geen airco in ons gedeelte dus het is echt stervenik adviseer niemand volume te draaien in deze warmte haha

Waarschijnlijk vochtverlies. Op een weekend 3kg verliezen kan bijna niets anders zijn.Gewicht na Defqon 1 een magere 85,6kg dus -3,1kg sinds vrijdag.
Ik heb gemerkt dat dagelijks gaan wandelen (redelijk flink door stappen, niet slenteren) het veel makkelijker maakt om zulke sets door te komen. Niet dat het makkelijk wordt, maar het voelt veel aangenamer. Puur een gevalletje cardio denk ik.Ziekelijk volume en het aantal reps waren moeilijker dan het gewicht.

Bij mij is het vooral de hitte en al even niet zoveel sets met zoveel reps gedaan, maar we overleven het.Ik heb gemerkt dat dagelijks gaan wandelen (redelijk flink door stappen, niet slenteren) het veel makkelijker maakt om zulke sets door te komen. Niet dat het makkelijk wordt, maar het voelt veel aangenamer. Puur een gevalletje cardio denk ik.
Voor de rest wel waanzinnig veel volume deze training. De DOMS gaan gruwelijk zijn!![]()
Bruh ik keek net op de rts app en blijkbaar op alle 3 de lifts gePR'd. En ook nog best flink ook.
Estimated max deficit snatch grip Deadlifts +6,2kg, 2 board bench press +2,6kg en pendlay rows +1,1kg. Dat is best absurd hahaha en ik had het niet eens door. Dit moet ik even vieren door de komende week nog wat andere PR's te zetten.
Zijn dit dan ‘max natty lifts’ @caffo666 ?Bruh ik keek net op de rts app en blijkbaar op alle 3 de lifts gePR'd. En ook nog best flink ook.
Estimated max deficit snatch grip Deadlifts +6,2kg, 2 board bench press +2,6kg en pendlay rows +1,1kg. Dat is best absurd hahaha en ik had het niet eens door. Dit moet ik even vieren door de komende week nog wat andere PR's te zetten.
True fake natty status confirmed
LOL.Laatste keer de komende tijd dat ik deze ga doen en dat vind ik niet jammer.

Ik heb fout gekeken en.moet ze deze week als laatste doen.LOL.
Dat dacht ik de vorige keer ook en ik heb nu alweer zin om ze te doen.![]()

Brb dopingautoriteitpasje uit mijn portemonnee halen.
Test danBrb dopingautoriteitpasje uit mijn portemonnee halen.