MuscleMeat

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261

Had nog video's gemaakt van mijn halve Squats en laatste set met 100kg die @7 lijkt in mijn ogen.

Bij sommige bonden waren die diep genoeg hoor.:p

Bij mij zou zulke bench een @9 zijn.
Als je me een beetje moeite ziet doen is het bijna op. :o

• #2.263
Bij sommige bonden waren die diep genoeg hoor.:p

Bij mij zou zulke bench een @9 zijn.
Als je me een beetje moeite ziet doen is het bijna op. :o
Haha ja maar bij de mijne niet maar dat komt wel goed. Vandaag flink gestrecht met split Squats.

@9 ja? Ik heb 6x100kg touch and go gedaan dus dit was easy en achteraf had ik.die laatste 2 sets van 100kg met 105kg ook wel gekunnen.

Gewicht 88,3kg

RTS Week 5 Day 2
Deadlifts
3x195kg @8
3x205kg @9.5
3x210kg @10
3x200kg @10

Ik had 212,5kg in mijn hoofd maar dat was nog niet haalbaar vandaag. Wel dik tevreden met hoe het liep.

Close grip bench press
9x65kg @6
9x70kg @7
9x75kg @8
9x75kg @8.5
9x70kg @8
9x70kg @8.5

Na die @8.5 het safe gespeeld ivm.de schouder en -5% gedaan. Alsnog een PR van 1,1kg op mijn Estimated one rep max.

Safety bar lunges
9xbw
9x17kg
4x9x22kg
Vanuit de kooi per been gedaan dus meer een split squat en goed mijn knie voor mijn tenen geduwd zodat er een goede enklestretch was. Voelt nu ook echt lekker.

Haha ja maar bij de mijne niet maar dat komt wel goed. Vandaag flink gestrecht met split Squats.

@9 ja? Ik heb 6x100kg touch and go gedaan dus dit was easy en achteraf had ik.die laatste 2 sets van 100kg met 105kg ook wel gekunnen.
Als je weer wat vaker gaat squatten komt die diepte ook wel weer. Zo waanzinnig hoog waren ze nu ook weer niet, dus je zal wel snel weer onder parallel zitten.

Ja, mijn lifts lijken altijd redelijk easy en dan is het plots gedaan. Voor mij voelen ze zo easy niet, dus ik kan het wel inschatten. Maar als je er naar kijkt zou je zeggen dat ik nog wel wat repjes in reserve zou hebben.
Leren grinden heeft daar ook nooit bij geholpen. Dat levert me enkel blessures op.
Er zijn genoeg lifters die het net andersom hebben. Dus op zich kan je daar weinig uit afleiden denk ik.

• #2.265
Als je weer wat vaker gaat squatten komt die diepte ook wel weer. Zo waanzinnig hoog waren ze nu ook weer niet, dus je zal wel snel weer onder parallel zitten.

Ja, mijn lifts lijken altijd redelijk easy en dan is het plots gedaan. Voor mij voelen ze zo easy niet, dus ik kan het wel inschatten. Maar als je er naar kijkt zou je zeggen dat ik nog wel wat repjes in reserve zou hebben.
Leren grinden heeft daar ook nooit bij geholpen. Dat levert me enkel blessures op.
Er zijn genoeg lifters die het net andersom hebben. Dus op zich kan je daar weinig uit afleiden denk ik.

88,7kg vanmorgen.

RTS Week 5 day 3
Safety bar squats
9x95kg @6
9x102,5kg @7
9x115kg @8
9x115kg @8
9x115kg @8.5
9x115kg @9

Helemaal gesloopt ook echt een uur erover gedaan want ging tot het randje. Resulteerde in een E1RM van +2,4kg dus dat PR pak ik :D

Touch and go bench press
1x110kg @8
7x95kg @10
7x90kg @9
7x85kg @8.5

100kg vloog dus besloten 110kg te doen en right on the money. Daarna nog wat volume werk en ging heerlijk!

Close grip incline bench press
9x52,5kg @6
9x55kg @7
9x65kg @8
9x65kg @9
9x60kg @8
9x60kg @9

Goor gaan maar de schouder houdt het goed. Evenaring van E1RM dus gaat weer de goede kant op en nu doorbouwen naar de 93kg.

Laatst bewerkt:
Wat een volume weer damn.

Echt hé, off season protocol en doordat de sbd nu een week later is moet ik nog een week langer volume draaien.
Jij hebt een zeer groot ego - ondanks matige prestaties - en bent een uiterst arrogante betweter die geen greintje respect voor andere personen bezit

• #2.271
Dankjewel en welkom!
Jij hebt een zeer groot ego - ondanks matige prestaties - en bent een uiterst arrogante betweter die geen greintje respect voor andere personen bezit
Maar ik heb wel een (wedstrijd)deadliftrecord op mijn naam staan :$
Wat is je Wilks op de bench eigenlijk?
112,5kg @87,4 = 72.93 Wilks Points

En dat als true natty in een niet natty federatie.

Mooi bankje hoor:flexing:

ziek volume op de safety bar, Mike haat je denk ik

112,5kg @87,4 = 72.93 Wilks Points

En dat als true natty in een niet natty federatie.

op het NK unequipped bench bij de natty bond had je hiermee gewoon gewonnen in de -90kg klasse hoor, kun je trots op zijn.
ok, je zou dan de enige deelnemer in de -90kg klasse zijn.

• #2.274
Dankjewel, het begint wat te worden.
ziek volume op de safety bar, Mike haat je denk ik

op het NK unequipped bench bij de natty bond had je hiermee gewoon gewonnen in de -90kg klasse hoor, kun je trots op zijn.
ok, je zou dan de enige deelnemer in de -90kg klasse zijn.
Stiekem ben ik gewoon aan het bodybuilden maar wil ik dit niet toegeven.

Dat kleine detail boeit niet, als ik maar op mijn insta kan zetten dat ik kampioen ben met een NK record. :o

• #2.275
Gewicht een steady 89kg waar ik deze week ook mooi op wil eindigen.

RTS Week 5 Day 4
Deficit snatch grip Deadlifts
9x102,5kg @6.5
9x110kg @7.5
9x110kg @8
9x110kg @8.5
9x110kg @9
9x100kg @9

Helemaal kapotgaan en heb een paar keer een fel.wit.licht gezien. Volgende week nog mezelf martelen en dan is het klaar de komende tijd.

2 board bench press
4x92,5kg @7
4x102,5kg @8.5
4x107,5kg @10
4x102,5kg @9

Die 102,5kg voelde eerder als een 8 maar gezien die 107,5kg @10 was is het eerder een 8.5. wel goed controle gehouden en mijn Lats goed proberen te activeren want dat ben ik ergens de afgelopen tijd vergeten.

Pendlay rows
9x72,5kg @6
9x80kg @7
9x85kg @8.5
9x85kg @9
9x80kg @8
9x80kg @8.5

Ook dit haat ik, hoog volume bent over rows slopen je echt maar ben er gelukkig redelijk goed in dus dat compenseert

Hammer curls
12x12kg
12x14kg
8x24kg

• #2.277
Die steek ik in mijn pivot block. Kwestie van ze gewoon weer eens te kunnen doen ... maar niet tot vervelens toe. :D

Gebruik je echt boards, of hoe doe je dat? Heb je misschien zo'n bench block die je op de barbell kan steken?
Hele vervelende oefening die je leert goed je rug op spanning te zetten en je lats naar je reet te duwen.

Ja we hebben houten boards gemaakt van 3cm per board en dan allemaal verschillende. de 2 board is dus 6cm en duw ik vaker onder mijn shirt en dan vraag ik om een lift off om mijn schouders gezond te houden.

Ja we hebben houten boards gemaakt van 3cm per board en dan allemaal verschillende. de 2 board is dus 6cm en duw ik vaker onder mijn shirt en dan vraag ik om een lift off om mijn schouders gezond te houden.
Ah, OK.
Bij jouw gewichten hoef je je toch nog geen zorgen over je schouders te maken, toch? Of heb je daar vaak last van?

• #2.279
Ah, OK.
Bij jouw gewichten hoef je je toch nog geen zorgen over je schouders te maken, toch? Of heb je daar vaak last van?
Als ik zelf unrack verlies ik schouderpositie wat zorgt voor meer belasting en dus pijn. Ik laat sowieso bijna alles boven de 80% unracken omdat het op de wedstrijd ook is.

Als ik zelf unrack verlies ik schouderpositie wat zorgt voor meer belasting en dus pijn. Ik laat sowieso bijna alles boven de 80% unracken omdat het op de wedstrijd ook is.
Ja, dat merk ik de laatste tijd ook. Vroeger weinig of geen last van gehad. Hulp bij het un-racken is idd wel beter om de schouderpositie te behouden.
Pijn krijg ik er niet door, maar qua techniek is het verre van optimaal.

Terug
Naar boven