- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja maar bij de mijne niet maar dat komt wel goed. Vandaag flink gestrecht met split Squats.Bij sommige bonden waren die diep genoeg hoor.
Bij mij zou zulke bench een @9 zijn.
Als je me een beetje moeite ziet doen is het bijna op.![]()
Als je weer wat vaker gaat squatten komt die diepte ook wel weer. Zo waanzinnig hoog waren ze nu ook weer niet, dus je zal wel snel weer onder parallel zitten.Haha ja maar bij de mijne niet maar dat komt wel goed. Vandaag flink gestrecht met split Squats.
@9 ja? Ik heb 6x100kg touch and go gedaan dus dit was easy en achteraf had ik.die laatste 2 sets van 100kg met 105kg ook wel gekunnen.
Als je weer wat vaker gaat squatten komt die diepte ook wel weer. Zo waanzinnig hoog waren ze nu ook weer niet, dus je zal wel snel weer onder parallel zitten.
Ja, mijn lifts lijken altijd redelijk easy en dan is het plots gedaan. Voor mij voelen ze zo easy niet, dus ik kan het wel inschatten. Maar als je er naar kijkt zou je zeggen dat ik nog wel wat repjes in reserve zou hebben.
Leren grinden heeft daar ook nooit bij geholpen. Dat levert me enkel blessures op.
Er zijn genoeg lifters die het net andersom hebben. Dus op zich kan je daar weinig uit afleiden denk ik.

Echt hé, off season protocol en doordat de sbd nu een week later is moet ik nog een week langer volume draaien.
Jij hebt een zeer groot ego - ondanks matige prestaties - en bent een uiterst arrogante betweter die geen greintje respect voor andere personen bezitEcht hé, off season protocol en doordat de sbd nu een week later is moet ik nog een week langer volume draaien.
Dankjewel en welkom!
Maar ik heb wel een (wedstrijd)deadliftrecord op mijn naam staan :$Jij hebt een zeer groot ego - ondanks matige prestaties - en bent een uiterst arrogante betweter die geen greintje respect voor andere personen bezit
112,5kg @87,4 = 72.93 Wilks Points
112,5kg @87,4 = 72.93 Wilks Points
En dat als true natty in een niet natty federatie.
Dankjewel, het begint wat te worden.
Stiekem ben ik gewoon aan het bodybuilden maar wil ik dit niet toegeven.ziek volume op de safety bar, Mike haat je denk ik
op het NK unequipped bench bij de natty bond had je hiermee gewoon gewonnen in de -90kg klasse hoor, kun je trots op zijn.
ok, je zou dan de enige deelnemer in de -90kg klasse zijn.

Die steek ik in mijn pivot block. Kwestie van ze gewoon weer eens te kunnen doen ... maar niet tot vervelens toe.

Gebruik je echt boards, of hoe doe je dat? Heb je misschien zo'n bench block die je op de barbell kan steken?
Hele vervelende oefening die je leert goed je rug op spanning te zetten en je lats naar je reet te duwen.Die steek ik in mijn pivot block. Kwestie van ze gewoon weer eens te kunnen doen ... maar niet tot vervelens toe.
Gebruik je echt boards, of hoe doe je dat? Heb je misschien zo'n bench block die je op de barbell kan steken?
Ah, OK.Ja we hebben houten boards gemaakt van 3cm per board en dan allemaal verschillende. de 2 board is dus 6cm en duw ik vaker onder mijn shirt en dan vraag ik om een lift off om mijn schouders gezond te houden.
Als ik zelf unrack verlies ik schouderpositie wat zorgt voor meer belasting en dus pijn. Ik laat sowieso bijna alles boven de 80% unracken omdat het op de wedstrijd ook is.Ah, OK.
Bij jouw gewichten hoef je je toch nog geen zorgen over je schouders te maken, toch? Of heb je daar vaak last van?
Ja, dat merk ik de laatste tijd ook. Vroeger weinig of geen last van gehad. Hulp bij het un-racken is idd wel beter om de schouderpositie te behouden.Als ik zelf unrack verlies ik schouderpositie wat zorgt voor meer belasting en dus pijn. Ik laat sowieso bijna alles boven de 80% unracken omdat het op de wedstrijd ook is.