MuscleMeat

Reactive Training Systems

goed gedaan man :thumbup:
mooi resultaat neergezet, die bench nog even wat liefde geven, maar dat komt wel goed

• Topic Starter Topic Starter
goed gedaan man :thumbup:
mooi resultaat neergezet, die bench nog even wat liefde geven, maar dat komt wel goed
Dankjewel, ik ga deze week woensdag nog wat deloaden en dan nog een laatste cycle candito + zijn advanced bench draaien, dus die moet wel iets gaan groeien. Daarna sheiko draaien tot 2 feb.

Netjes man. Hoeveelste ben je geëindigd?

Mooie lifts zeg. Balen van je DL natuurlijk, maar daar zit de volgende keer dus nog veel meer in :D

En dan easy 170kg doen, netjes hoor.
Dankje, heeft mijn meet wel gemaakt
Oeps, doe je dan ook mee?
Netjes man. Hoeveelste ben je geëindigd?
Geen idee, ik zie dat pwrlifting.nl wel de resultaten heeft, maar kan nergens een officiële uitslag vinden. Gok ergens tussen de 22 en 27ste plek van de 34.

Mooi man proficiat met je eerste wedstrijd, die squat en deadlift gingen erg hard heel nice!

Mooie prestatie. Met die deadlift is een easy 170 squat nu ook weer niet zo verrassend ;)

Easy die squat. Jammer van je dl maar goed dat je nog geprobeerd hebt.

Aangezien het bij mijn gym is hoop ik graag te kunnen meehelpen om Rotterdam een beetje op de kaart te kunnen zetten binnen powerliftland.
Mooi, zie ik je daar!
Mooi man proficiat met je eerste wedstrijd, die squat en deadlift gingen erg hard heel nice!
Ja, dit is nog niet mijn max dat merkte ik wel. Ik wil op de fox gym meet de 500kg grens over.
Mooie prestatie. Met die deadlift is een easy 170 squat nu ook weer niet zo verrassend ;)
Haha touché, ik heb me nog ingehouden qua lifts, alleen de 100kg bench was vantevoren al een twijfel.
Easy die squat. Jammer van je dl maar goed dat je nog geprobeerd hebt.
Idd jammer, maar mijn eigen schuld, had ik maar naar Hoody moeten luisteren en magnesium moeten pakken.

Op zich een mooi vooruitzicht dat er nog ruimte zit in sq en dl, dat in combinatie met je benchprogramma is waarschijnlijk 500+. Dat haal je makkelijk.

Goed getild man

Op zich een mooi vooruitzicht dat er nog ruimte zit in sq en dl, dat in combinatie met je benchprogramma is waarschijnlijk 500+. Dat haal je makkelijk.
Dan was ook mijn gedachte, ga ook rustig (proberen) te bulken met 300 gram gewichtstoename per week.
Met sheiko heeft ie in ieder geval genoeg benchvolume. Wanneer begin je met trainen eigenlijk? @EigenWereld
Sheiko heeft sws genoeg volume:roflol: Vind het alleen jammer dat het maar 3x per week is. Ga na mijn laatste 6 weken candito cycle sheiko draaien. Heb gisteren een dikke 2 uur een hele jaarplanning gemaakt, wat ik ga doen.

Planning is als volgt:
Woensdag deload en vrijdag/zondag (open dag bij ons) weer. en dan begin ik op dinsdag/woensdag met candito 6 weken cycle en draai ik hem tot en met week 2 normaal.
Candito strength week 1
Candito strength week 2
Candito strength week 3 - Upper + Candito bench week 1
Candito strength week 4 - Upper + Candito bench week 2
Candito strength week 5 - Upper + Candito bench week 3
Candito strength week 6 (Deload) - Upper + Candito bench week 4
Sheiko cycle 37 week 1 - Upper + Candito bench week 5
Sheiko cycle 37 week 2 - Upper + Candito bench week 6
Sheiko cycle 37 week 3
Sheiko cycle 37 week 4
Sheiko cycle 31 week 1
Sheiko cycle 31 week 2
Sheiko cycle 31 week 3
Sheiko cycle 31 week 4

Geen idee of het slim is, maar wil die bench cycle kostte wat het kost afmaken en mijn bench is nog te zwak voor Sheiko. De rest is dan wel op het minimale niveau.
Dankje, ging echt belachelijk hard allemaal.

Qua algemene wilks val je nog wel binnen de normen maar wellicht met een lineair schema nog wat meer uit te halen. @meaantje heeft het 3 dagen schema opgedeeld in 4/5 dagen voor kortere trainingen met een hogere frequentie.

Dat was ook erg goed bevallen destijds.

Qua algemene wilks val je nog wel binnen de normen maar wellicht met een lineair schema nog wat meer uit te halen. @meaantje heeft het 3 dagen schema opgedeeld in 4/5 dagen voor kortere trainingen met een hogere frequentie.

Dat was ook erg goed bevallen destijds.
Wel getwijfeld een lineair schema te draaien, maar op candito maken mijn Squat en deadlift goeie gains. Is puur die bench die niet (nog meer) mag achterlopen. Heb twee opties daarin of 6 week bench programma erbij draaien, al mag die niet back2back of close grip bench 3x8 erbij doen als assistance.

Gewicht 83,2kg

Vandaag een upper deload training gedaan

Bench press
12x20kg
8x40
3x5x60kg allemaal paused

Close grip bench press
3x8x50kg

Dumbell alternate hammer curl
2x12x7kg

Geen schouders gedaan, doe vrijdag Squat, deadlift, bent over rows, abs en achterkant schouders. Zondag even kijken aangezien er open dag is en ik mss wat moet liften. Start wrs volgende week mijn candito cycle, maar heb in de tweede week een examen wat ik moet halen, dus gaat even aanpassen worden. Zin om te gaan groeien naar dat 500kg+ totaal

Deload training Lower body

Squat paused
12x60
3x5x105kg

Deadlift
12x60kg
3x5x105

Seated calf raises
3x12x70kg

Abz on machine
3x12x55kg

Deload trainingen zuigen en zijn saai. Zondag nog wat kutte en dan maandag of dinsdag gas gaan geven en op naar de 93kg klasse.

Terug
Naar boven