- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ben van nature een goede deadlifter en heb mijn max op 215 gezet. Ik denk dat ik op dit moment wel 220kg kan trekken. Op candito deadliften ik net zovaak en die is ook 10kg omhoog gegaan in 2 cycles. Op deadlifts ligt nu ook niet de focus maar op mijn lage bench omhoog te krijgen. Daar valt op dit moment nog de meeste kilo's te halen.Ik ben benieuwd hoe het met je DL gaat lopen.
Dit vind ik persoonlijk een klein minpuntje bij Sheiko. Iets te weinig aandacht voor de DL.
Waarschijnlijk is hij atleten gewoon die beduidend zwaarder DL dan ze squaten. Bij mij is dat niet zo en dus kon ik wel wat meer DL volume verdragen.
Als je DL echt een stuk boven je squat zit is het logisch dat je iets minder reps x sets moet draaien. De belasting wordt anders te hoog en de recuperatie kan dan problematisch worden.
Wat zijn je Squat en deadlift Dan, want normaal hoort je deadlift boven je Squat te zitten.?

) zou doen, zou ik wat meer specifiek de DL toepassen en minder block-pulls. Misschien ook iets meer setjes. Omdat mijn lock-out veel sterker is dan mijn lift-off denk ik meer aan pulls from the floor te hebben (of deficit of zware pulls tot aan de knie met een hold) dan aan block-pulls. Maar dat is voor iedereen anders uiteraard.
).

)