- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Gewicht vanmorgen was 85,7. Goede cut gedaan deze week
Sheiko advanced medium load W3D4
Toch besloten de deadlift dag te doen en Poeh wat was die zwaar. De squatrack van maandag sla ik in zijn geheel over of alleen het Squat gedeelte, dat weet ik nog niet.
Deadlift with pause above knee
8x60kg
3x112,5kg
3x135kg
3x157,5kg
4x2x170kg
Alles hookgrip gedaan vanaf 135kg en heb mijn duim nu meer horizontaal dan verticaal en dat zorgt voor een stuk minder pijn. De tape had ik vandaag niet, maar hopelijk kan ik die binnenkort gebruiken. Reps gingen lekker en easy.
Bench press medium grip
Alle vingers binnen de ringen en was weer even wennen.
12x20kg
4x55kg
4x65kg
4x4x72,5kg
Clean, easy reps. Maar voel met de max grip me toch een pak sterker.
Deadlift with chains 15kg ipv 8-10kg
3x112,5kg
3x135kg
3x157,5kg
2x2x170kg
1,5x170kg
1,5x165kg
Holy shit wat viel die tegen... Die 5kg meer chains merk je wel even... Ik dacht dat doe ik wel even maar na set 3 was er een hèle grote muur. Ik liften voor het eerst met korte broek aan en als ik op dat punt aan kwam ging het heel stroef en dit in combi met de 5kg extra chains was teveel van het goede.
Ik doe de volgende keer de oefening met 5kg minder dan voorgeschreven want dit was in deze hitte echt niet te doen.
Triceps pushdown met v ding
4x6x50kg
6x55kg
6x60kg
Had beter 60kg kunnen pakken maar dacht hou me eens in.
Reverse hypertensions
4x8x40kg
Wat een h**ren oefening is dit zeg, moest me maximaal focussen om mijn poten gestrekt te houden en er een hyperextension van te maken. Daarna ook een pomp in mijn abz?
Hammer curls
2x8x14kg
Ik had mijn tanktop bodybuild setje aan dus moest even nog wat reps biceps doen.
Ondanks de warmte toch een heerlijke training alleen jammer van die dl met chains, maar dit is ook de eerste keer dat ik ze doe dus sowieso even aftasten.

Sheiko advanced medium load W3D4
Toch besloten de deadlift dag te doen en Poeh wat was die zwaar. De squatrack van maandag sla ik in zijn geheel over of alleen het Squat gedeelte, dat weet ik nog niet.
Deadlift with pause above knee
8x60kg
3x112,5kg
3x135kg
3x157,5kg
4x2x170kg
Alles hookgrip gedaan vanaf 135kg en heb mijn duim nu meer horizontaal dan verticaal en dat zorgt voor een stuk minder pijn. De tape had ik vandaag niet, maar hopelijk kan ik die binnenkort gebruiken. Reps gingen lekker en easy.
Bench press medium grip
Alle vingers binnen de ringen en was weer even wennen.
12x20kg
4x55kg
4x65kg
4x4x72,5kg
Clean, easy reps. Maar voel met de max grip me toch een pak sterker.
Deadlift with chains 15kg ipv 8-10kg
3x112,5kg
3x135kg
3x157,5kg
2x2x170kg
1,5x170kg
1,5x165kg
Holy shit wat viel die tegen... Die 5kg meer chains merk je wel even... Ik dacht dat doe ik wel even maar na set 3 was er een hèle grote muur. Ik liften voor het eerst met korte broek aan en als ik op dat punt aan kwam ging het heel stroef en dit in combi met de 5kg extra chains was teveel van het goede.
Ik doe de volgende keer de oefening met 5kg minder dan voorgeschreven want dit was in deze hitte echt niet te doen.
Triceps pushdown met v ding
4x6x50kg
6x55kg
6x60kg
Had beter 60kg kunnen pakken maar dacht hou me eens in.
Reverse hypertensions
4x8x40kg
Wat een h**ren oefening is dit zeg, moest me maximaal focussen om mijn poten gestrekt te houden en er een hyperextension van te maken. Daarna ook een pomp in mijn abz?
Hammer curls
2x8x14kg
Ik had mijn tanktop bodybuild setje aan dus moest even nog wat reps biceps doen.
Ondanks de warmte toch een heerlijke training alleen jammer van die dl met chains, maar dit is ook de eerste keer dat ik ze doe dus sowieso even aftasten.

Zoveel pijn heb ik toch nooit gehad met hook-grip! Jij sissy!