XXL Nutrition

Reactive Training Systems

Gewicht 86,6kg bewust even iets minder gegeten op een rustdag om vandaag weer iets meer te eten.

Sheiko advanced medium load W2D3
Voor de training een lekkere maaltijd erin gegooid en wat pre workout. Front Squats gingen weer easy, maar heb dan ook al 5 jaar geleden 3x3x110kg front Squat gedaan. Bench met flesje onder shirt ging ook lekker en merk dat ik bovenin sterker ben dan onderin, maar dat is als RAW bencher gebruikelijk. Dips met 15kg gedaan en voelde easy en lekker. Daarna 4x8x70kg lat pullxowp gedaan en die vlogen ook. De standing goodmornings overgeslagen aangezien ik morgen naar Harmony ga en zo fit mogelijk wil zijn. Denk er nog over na de zaterdag tren te doen of bewust te skippen. Voel me nu wel fit en top, maar na zaterdag waarschijnlijk niet en moet maandagmorgen weer liften dus even kijken wat wijsheid is. 7,5/10 tren omdat die zo easy was.

Screenshot_20180518-222508~2.jpg
Hey we lopen weer gelijk :o

Doe anders G4p :$

Beste gpp voor pl is al bodybuilding toch

Week 19 Prep cycle 1 w1 7 mei x x x x
Week 20 Prep cycle 1 w2 14 mei x x x x
Week 21 Prep cycle 1 w3 21 mei x x x x
Week 22 Prep cycle 1 w4 28 mei x x x x
Week 23 Prep cycle 2 w1 4 jun. x x x x
Week 24 Prep cycle 2 w2 11 jun. x x x x
Week 25 Prep cycle 2 w3 18 jun. x x x x
Week 26 Prep cycle 2 w4 25 jun. x x x x NK (sub-)junioren
Week 27 Prep cycle 2 w5 2 jul. x x x x MOCKMEET LOODS
Week 28 Prep cycle 2 w6 9 jul. x x x x
Week 29 Prep cycle 3 w1 16 juli x x x x
Week 30 Prep cycle 3 w2 23 juli x x x x
Week 31 Prep cycle 3 w3 30 juli x x x x
Week 32 Prep cycle 3 w4 6 aug. x x x x
Week 33 Prep cycle 3 w5 13 aug. x x x x
Week 34 Comp cycle w1 20 aug. x x x x
Week 35 Comp cycle w2 27 aug. x x x x NK BENCH
Week 36 Comp cycle w3 3 sep. x x 27 jaar x x
Week 37 Comp cycle w4 10 sep. x x x
Week 38 Comp cycle w5 17 sep. x x SBD CUP SBD CUP

Hier de planning van @Skatermarvin

• 1 varkenshaas sate
  • 2 kipsate met beetje pindasaus
  • Broodje hamburger met ui en pindasaus
  • 1.5 biefstuk spies
  • 2 shaslick spiezen
  • 2 kleine kerrie knoflook filet lapjes
  • 1 kleine paprika-peper filet lapje
  • 2 opscheplepels rundvleessalade
  • 2 kleine bordjes pasta salade met pesto/pijnboompitten/rucola/kipfilet
  • 6 marshmallows
  • Mars ice cream caramel zeezout

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.133
Huh maar vorige keren heb je gratis gedaan ???
Je hebt toch mijn deadliftslippers betaald?
Hahaha en toch ben ik 10kg zwaarder dan hem:roflol:
Zou inderdaad naar je lichaam luisteren en extra rust nemen.
Ik denk ook dat dit het juiste besluit is, anders raak ik vlak voor de wedstrijd geblesseerd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.139
Een lopende vochthoop ben ik wel en hoog vet%:roflol:
Precies dit..en 3cm langer..
3cm of tren:flexbiceps:

Gewicht 85,3kg (-2kg door Harmony rip)

Sheiko advanced medium load W3D2
Vandaag moest ik beginnen met deadlift with pause at knees. Ik had achteraf wel langer dan 1 sec pauze kunnen houden maar wilde mezelf niet meteen te hard pushen. Reps gingen echt easy en voelde lekker. Ook voor het eerst met tape om mijn duim hookgrip gedaan en dat was wel even wennen. Als tweede moest ik benchen en de eerste rep 2 sec pauze gedaan en de rest t&g. Toch denk ik dat het mss slimmer is om alle reps met 1 sec pauze te doen, wat vinden jullie? Mijn borst is wel mijn zwakke plek, dus die pauze moet voor meer(?) gains in mjn chest zorgen. Als tweede deadlift shesh stond deadlift from boxes below knee op het programma. Ook deze gingen lekker, alleen heb ik de 4x4x180kg sets met mixed grip gedaan omdat ik de tape fout had gedaan. Ik had mijn duim niet in de hookgrip houding getaped maar recht en daardoor lukte de hookgrip niet. Wel goed in de belt geademd dus dat is mooi en zorgde voor zeer solide reps. Grip is nu wel echt rip en mijn handen zijn kapot:o dumbell flyes stonden ook op het programma en heb die licht gedaan (4x6x14kg) met lekkere stretch. Als laatste abs afgepompt 3x10x60kg abz machine voor dem sloots. 8/10 tren en de deload heeft me goed gedaan.:D

Screenshot_20180523-212017.jpg

Was goeie tape he

Terug
Naar boven